Ervaringen & Discussie: Eweka

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

tureluurs
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

Bericht door tureluurs »

door Rhijn » 04 Mrt 2011, 15:58

tureluurs schreef:Ik had ook dat probleem, ik denk dat Eweka het nu zelf opgelost heeft (teveel klachten gehad denk ik)

Het enige wat je doen moet is spotnet een keer verwijderen van je pc, weer opnieuw downloaden en hoppa een volle database

had eerst rond de 10.000 spots, en nu 257.000

gewoon netjes je gegevens invullen van eweka en klaar.
voor de posters

@Rhijn
Hoi.
Heb je advies ook opgevolgd en het werkt nu zoals het hoort tot op heden zelfs.
Standaard instal gedaan dus niks met filters of serverbestand of wat dan ook.

Beste allemaal, het is opnieuw weer hopeloos terug bij af.
Eweka doet er gewoon niks aan mijn verstuurde emails worden ook niet beantwoord waarschijnlijk kunnen ze er niks aan doen.
vriendelijk groet

--------------------------------------

Beste allemaal,

ik heb dit probleem nu al zeker bij 6 vrienden op kunnen lossen door:

- Vista en Windows 7, open het bestand op locatie “C:/ProgramData/Spotnet . verwijder daar alles

- XP, open het bestand op de locatie " C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\ verwijder daar alles

spotnet opstarten, gegevens invullen, en klaar!!!

s6 @ll

gsm

Bericht door gsm »

Dat laatste heb ik voorheen ook al gedaan en had toen één keer even verbinding maar na een uur of 3 niet meer en weer 502 foutmelding. Andere kerten helemaal geen verbinding en gelijk 502
Ik heb Eweka gebeld en die konden er niets aan doen want het ligt aan Spotnet maar toen ik melde dat ik met het account van mijn dochter en mijn neef wel goed kon werken ging die toch even kijken.
Mijn account was goed werkend en dat klopte ook wel want ik kon gewoon downloaden met Altbinz en ik had goed verbinding met SpotLite maar niet met Spotnet.
Toen heb ik gevbraagd om mij nieuwe inloggegevens te sturen maar dat kon niet maar ik kan wel een nieuw account aanmaken en dan terug bellen en dan zetten zij mijn tegoed van het oude account naar het nieuwe.
Zo gedaan en tot op heden totaal geen problemen meer.
Ik heb nu 370778 spots in mijn database staan

Psion
Leeftijd: 41

Bericht door Psion »

Goed dit te lezen!
Ik ben blij SpotNet nu voor je werkt zonder problemen!
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less

sportfan27

Bericht door sportfan27 »

had eerst rond de 10.000 spots, en nu 257.000
Toch mis je er dan nog 120.000 , met Lighting haal ik er 378.000 binnen na een clean install.
Niet dat ik hiermee Eweka wil afbranden oid want ik gebruik zelf naast Lighting ook nog Eweka, heb Lighting puur erbij genomen voor de headers (voor die 2,50 hoef je het niet te laten) ;)

wibo63
Usenet: eweka
Internet: kpn

Bericht door wibo63 »

moet ik mijn eigen aan melden bij de news server,helpt dit tegeb de SABnzbd timeout

spotterd

Bericht door spotterd »

Heb nu lightningusenet, maar wil over naar eweka omdat eweka geen IP adres in de header heeft.
maar lightningusenet heeft wel een lekker grote datbase..klopt het dat eweka ongeveer 257.000 weergeeft?

sportfan27

spotterd schreef:Heb nu lightningusenet, maar wil over naar eweka omdat eweka geen IP adres in de header heeft.
maar lightningusenet heeft wel een lekker grote datbase..klopt het dat eweka ongeveer 257.000 weergeeft?
Ja

TranceDJ
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo

Bericht door TranceDJ »

TranceDJ schreef:
hjvbft schreef:Stel voor textnews.eweka.nl 1 verbinding in. Kan eventueel via ssl poort 563 in Spotnet (niet spotLite).
De Upload server instelling is wel belangrijk als je wilt spotten en/of een reactie wilt plaatsen.
Bedankt voor je snelle antwoord. Waarom 1 verbinding instellen en niet 2, 4 of 8? En waarom eventueel SSL gebruiken? Wat zijn hier de voordelen en nadelen van?
Iemand antwoord op mijn vragen? :)

sportfan27

TranceDJ schreef:
TranceDJ schreef:
hjvbft schreef:Stel voor textnews.eweka.nl 1 verbinding in. Kan eventueel via ssl poort 563 in Spotnet (niet spotLite).
De Upload server instelling is wel belangrijk als je wilt spotten en/of een reactie wilt plaatsen.
Bedankt voor je snelle antwoord. Waarom 1 verbinding instellen en niet 2, 4 of 8? En waarom eventueel SSL gebruiken? Wat zijn hier de voordelen en nadelen van?
Iemand antwoord op mijn vragen? :)
Voor de headers op te halen volstaat 1 of 2 verbinding(en)
De meeste verbindingen stel je natuurlijk in voor het downloaden (8) voor max snelheid.
SSL houd in dat de data versleuteld verzonden word, schijnt iets veiliger te zijn al gebruik ik het persoonlijk nooit (gebruik altijd poort 119) en heb daar nog nooit problemen mee gehad. Dit had je ook gewoon op google kunnen vinden.

TranceDJ
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo

Bericht door TranceDJ »

Bedankt voor je antwoord. Ja over wat SSL is had ik op Google kunnen vinden maar dan had ik nog niet geweten wat het beste is voor Spotnet.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer