Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
-
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Ik heb zojuist een "Dispute" geopend bij paypal, om mijn geld terug te halen.
Maar daarna ik kreeg wel mailtjes van Lightning, dat mijn account was verlopen, maar komt het geld ooit terug.
Niet dat ik zozeer wakker lig om die 4,50 maar het is toch geld.
Maar daarna ik kreeg wel mailtjes van Lightning, dat mijn account was verlopen, maar komt het geld ooit terug.
Niet dat ik zozeer wakker lig om die 4,50 maar het is toch geld.
-
- Usenet: LU
- Internet: Chello
De twitter is weer online daar staat ook een uitleg!
Our supplieand are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running
and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running
this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
Our supplieand are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running
and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running
this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass!
-
- Usenet: Easyusenet+Cheapnews
Tsss, en nu kunnen ze ineens wél iets laten horen?
(nu iedereen massaal overstapt zeker...)
Nee, LU heeft het voor mij definitief verbruid, dag dag LU
.
Download inmiddels met Sunny en jemig, wat gaat het ineens razendsnel in Spotnet!

Nee, LU heeft het voor mij definitief verbruid, dag dag LU

Download inmiddels met Sunny en jemig, wat gaat het ineens razendsnel in Spotnet!

-
Doordat LightningUsenet niet werkt heb ik een gratis proefweek genomen bij SunnyUsenet.Het werkt als een speer.
Mocht het mij bevallen na die week dan heeft Sunny Usenet een klant erbij.
LightningUsenet kan van mij de boom in met al zijn prijsverhogingen en storingen.
Jammer dat het zo moet gaan want ze waren altijd goed en goedkoop.
Mocht het mij bevallen na die week dan heeft Sunny Usenet een klant erbij.
LightningUsenet kan van mij de boom in met al zijn prijsverhogingen en storingen.
Jammer dat het zo moet gaan want ze waren altijd goed en goedkoop.
-
Beste mensen,
Ik heb dit topic opgeschoond.
Vriendelijk verzoek om dit topic alleen te gebruiken om te discussieren en vragen te stellen over LightningUsenet.
Mensen met vragen en opmerkingen over andere providers kunnen terecht in viewforum.php?f=16
Off topic berichten worden verwijderd!
Opmerkingen over SunnyUsenet kunnen in het Sunnytopic geplaatst worden viewtopic.php?f=16&t=4253&start=50 En dus niet in dit topic.
Ik heb dit topic opgeschoond.
Vriendelijk verzoek om dit topic alleen te gebruiken om te discussieren en vragen te stellen over LightningUsenet.
Mensen met vragen en opmerkingen over andere providers kunnen terecht in viewforum.php?f=16

Off topic berichten worden verwijderd!
Opmerkingen over SunnyUsenet kunnen in het Sunnytopic geplaatst worden viewtopic.php?f=16&t=4253&start=50 En dus niet in dit topic.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: telfort
Iedereen die van plan is over te stappen heb nog even geduld. Neem gewoon ter overbrugging een gratis proef account van een week bij Sunny en wacht af wat er gaat gebeuren. Volgens eigen zeggen van lightningusenet komen ze terug.
Het twitter account van Lightningusenet is terug en dit is wat ze nu zeggen:
"Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us."
gesplitst uit het sunnytopic ivm off topic
- MariaK
-
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Telfort Glasvezel
- Leeftijd: 61
Bedankt voor de Sunny-tip en deze info over Lightning.
Ik vroeg me al af, of als ze zouden stoppen ik mijn geld terug kan krijgen.
Ik vroeg me al af, of als ze zouden stoppen ik mijn geld terug kan krijgen.
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Ziggo
We zullen maar even afwachten wat er gaat gebeuren, heb al een maandtje bij I-telligent genomen maar is nog niet geactiveerd.
Schijnt dat ze de boel aan het verplaatsen zijn
Schijnt dat ze de boel aan het verplaatsen zijn
-
- Usenet: Easyusenet
- Internet: Ziggo 120mbit
Ik kreeg net ook een emailtje wat ze naar al hun klanten hebben gestuurd met daarin de tekst dat er technische problemen zijn.
Als die technische problemen zijn opgelost kunnen ze dan wel weer hun 50mbit snelheid aanbieden waarmee ze adverteren, of komen ze dan nog niet boven de 5mbit uit.
Want als dat probleem niet wordt opgelost dan blijf ik fijn weg bij LightningUsenet, want heb inmiddels een andere provider die gewoon met 120mbit kan downloaden en die snelheid ook kan garanderen.
En die provider werkt heel wat beter samen met Spotnet, want die laat me met 6MB/s de headers updaten van Spotnet, tegenover de 30KB/s die LightningUsenet me liet gebruiken voor het updaten van de headers.
Nu is de vraag:Dear LightningUsenet user,
Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
Kind regards,
LightningUsenet
Als die technische problemen zijn opgelost kunnen ze dan wel weer hun 50mbit snelheid aanbieden waarmee ze adverteren, of komen ze dan nog niet boven de 5mbit uit.
Want als dat probleem niet wordt opgelost dan blijf ik fijn weg bij LightningUsenet, want heb inmiddels een andere provider die gewoon met 120mbit kan downloaden en die snelheid ook kan garanderen.
En die provider werkt heel wat beter samen met Spotnet, want die laat me met 6MB/s de headers updaten van Spotnet, tegenover de 30KB/s die LightningUsenet me liet gebruiken voor het updaten van de headers.