Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
hjvbft
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Ja, dat heeft er mee te maken. Er zijn inmiddels diverse usenet providers overgezet naar een ander ipnummer.
Deze usenet provider is (nog) niet overgezet. Zie ook dit bericht.
Deze usenet provider is (nog) niet overgezet. Zie ook dit bericht.
-
Tom-tom-club
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
-
Dreamingman
- Usenet: lightningusenet
- Internet: telfort
Houd dat in dat je lightningusenet helemaal kunt opgeven en opzoek moet naar een nieuwe aanbieder. Of gaan ze de boel overzetten en dan gewoon weer open gooien als ze overgezet zijn?
-
hjvbft
Dat is een goede vraag. Zie hierover helaas niets op hun site staan.
Zie ook overstappen of niet?
Zie ook overstappen of niet?
-
Darkling
- Usenet: EasyUsenet
- Leeftijd: 52
Vind het trouwens wel raar dat LU het twitter account ook verwijderd heeft.
-
Cherek
Ik lees her en der dat er mensen zijn die bericht hebben gekregen dat hun account beëindigd is. Heeft iemand hier al zo'n bericht ontvangen? Ik nog niet namelijk.
-
hjvbft
@Darkling:
Ze zagen waarschijnlijk al aankomen dat de server het niet zou doen en hebben toen besloten het account te "verwijderen". Hiermee word voorkomen dat er veel berichten als "het werkt niet" worden geplaatst.
Het zou netter zijn als er iets gemeld werd als "Momenteel is de server onbereikbaar. Er word gewerkt aan een oplossing". De kans bestaat dat het Twitter account weer zichtbaar is als de server het weer doet.
De Facebook pagina doet het trouwens nog wel. Er staat daar echter ook geen nieuws.
@Cherek:
Dat gebeurt als er een verzoek word gedaan tot teruggave via o.a. paypal.
Hierdoor blijft er geen tegoed beschikbaar en word automatisch gemeld dat het account afloopt.
Ze zagen waarschijnlijk al aankomen dat de server het niet zou doen en hebben toen besloten het account te "verwijderen". Hiermee word voorkomen dat er veel berichten als "het werkt niet" worden geplaatst.
Het zou netter zijn als er iets gemeld werd als "Momenteel is de server onbereikbaar. Er word gewerkt aan een oplossing". De kans bestaat dat het Twitter account weer zichtbaar is als de server het weer doet.
De Facebook pagina doet het trouwens nog wel. Er staat daar echter ook geen nieuws.
@Cherek:
Dat gebeurt als er een verzoek word gedaan tot teruggave via o.a. paypal.
Hierdoor blijft er geen tegoed beschikbaar en word automatisch gemeld dat het account afloopt.
-
Cherek
-
rikdegraaff
Ik heb zojuist een "Dispute" geopend bij paypal, om mijn geld terug te halen.
Maar daarna ik kreeg wel mailtjes van Lightning, dat mijn account was verlopen, maar komt het geld ooit terug.
Niet dat ik zozeer wakker lig om die 4,50 maar het is toch geld.
Maar daarna ik kreeg wel mailtjes van Lightning, dat mijn account was verlopen, maar komt het geld ooit terug.
Niet dat ik zozeer wakker lig om die 4,50 maar het is toch geld.
-
Ladydondersteen
- Usenet: LU
- Internet: Chello
De twitter is weer online daar staat ook een uitleg!
Our supplieand are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running
and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running
this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
Our supplieand are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running
and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running
this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.
If you're talking behind my back, you're in a good position to kiss my ass!