Ervaringen & Discussie: Eweka
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Leeftijd: 63
Re: Ervaringen & Discussie: Eweka
heb inderdaad maar weer 1.71 erop gezet.
heb een retentie van over de 800 dagen, maar ik zoek dan wel met een ander programma.
Ben blij dat hij het weer doet.
Bedankt voor de reactie
heb een retentie van over de 800 dagen, maar ik zoek dan wel met een ander programma.
Bedankt voor de reactie
-
- Usenet: eweka
- Internet: telfort
het zal wel aan mij liggen maar na installeren spotnet geeft hij autorisatie faild als ik een film gedownload heb kan iemand mij hiermee helpen heb al geprobeerd de server instellingen te wijzigen maar blijf dan fout melding krijgen, na opnieuw instal na een nzb geeft die weer autorisatie faild
-
Hoi Irissa,irissa schreef:heb inderdaad maar weer 1.71 erop gezet.
Bedankt voor de reactie
Graag gedaan.
Welke headerserver en welk programma gebruik je dan als ik vragen mag?
M.v.g,
Marler
"Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen"
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo
Hallo allemaal,
Over het instellen van de headerserver lees ik verschillende meningen en berichten.
Kan ik nu het beste gewoon textnews.eweka.nl instellen?
Of beter het bijbehorende ip adres?
Of wat ik ook wel eens lees: textnews.news.cambrium.nl.
Momenteel ziet mijn server.xml bestand er zo uit:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="XXXXXX" Password="XXXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
En hoeveel connections moet ik instellen?
Mijn download en upload instellingen zijn overigens niet relevant want downloaden/uploaden doe ik met andere programma's.
Graag advies, alvast bedankt.
Over het instellen van de headerserver lees ik verschillende meningen en berichten.
Kan ik nu het beste gewoon textnews.eweka.nl instellen?
Of beter het bijbehorende ip adres?
Of wat ik ook wel eens lees: textnews.news.cambrium.nl.
Momenteel ziet mijn server.xml bestand er zo uit:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="XXXXXX" Password="XXXXXX" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
En hoeveel connections moet ik instellen?
Mijn download en upload instellingen zijn overigens niet relevant want downloaden/uploaden doe ik met andere programma's.
Graag advies, alvast bedankt.
-
Stel voor textnews.eweka.nl 1 verbinding in. Kan eventueel via ssl poort 563 in Spotnet (niet spotLite).
De Upload server instelling is wel belangrijk als je wilt spotten en/of een reactie wilt plaatsen.
De Upload server instelling is wel belangrijk als je wilt spotten en/of een reactie wilt plaatsen.
-
- Usenet: eweka
- Internet: ziggi
Ik had vorige week 1.7.1 binnengehaald. Grotendeels werkt dit programma super. Echter soms kreeg ik de fout melding "kan geen verbinding maken.. gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet.. 502 authenfication failed". Dit als ik een post wil openen of op downloaden klik. Soms als ik het opnieuw probeer pakt hij de post wel. Het gebeurt dus niet elke keer. Nu had ik vanochtend met de helpdeks van Eweka gebeld. Zij gaven aan dat ik 1.7.1. geheel moest verwijderen. Ook via ccleaner omdat het programma ook verborgen bestanden op de computer inzet. Als ik het programma opnieuw zou installeren maar dan bij de inloggegevens als naam Anders ingeef in plaats van Eweka zou alles opgelost zijn. Hebben hier mensen al ervaring mee? Is het nodig dat je ccleaner gebruikt of is het verwijderen van het programma via Windows 7 oook genoeg? Ik hoor het graag.
-
Deïnstalleren kan ook gewoon via het configuratiescherm - programma verwijderen, maar is ook mogelijk met CCleaner. Daarnaast kan het handig zijn met CCleaner eventuele achtergebleven registerverwijzingen zonder kennis en schade te verwijderen. Ik denk dat Eweka daarom dit advies geeft.ozzykiss schreef:Ik had vorige week 1.7.1 binnengehaald. Grotendeels werkt dit programma super. Echter soms kreeg ik de fout melding "kan geen verbinding maken.. gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet.. 502 authenfication failed". Dit als ik een post wil openen of op downloaden klik. Soms als ik het opnieuw probeer pakt hij de post wel. Het gebeurt dus niet elke keer. Nu had ik vanochtend met de helpdeks van Eweka gebeld. Zij gaven aan dat ik 1.7.1. geheel moest verwijderen. Ook via ccleaner omdat het programma ook verborgen bestanden op de computer inzet. Als ik het programma opnieuw zou installeren maar dan bij de inloggegevens als naam Anders ingeef in plaats van Eweka zou alles opgelost zijn. Hebben hier mensen al ervaring mee? Is het nodig dat je ccleaner gebruikt of is het verwijderen van het programma via Windows 7 oook genoeg? Ik hoor het graag.
Toevoeging: hier kan je eventueel lezen over melding 502; viewtopic.php?f=6&t=1120
M.v.g,
Marler
"Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen"
-
Graag advies.
Ik heb nu voor 3 dagen al verbinding. Prachtig want dat is al een dag langer dan ik had alleen ..... niet met mijn eigen inlog gegevens van eweka
Ik heb als test even de inloggegevens van mijn neef die op reader 17 zit gebruikt en die van mijn dochter die op reader 1 zit van Eweka (ik zit ook op reader 1 van Eweka) en ik kan met beiden gewoon inloggen en updaten en downloaden.
Maar als ik mijn Eweka gegevens er in zet dan is het 502
Wat adviseren jullie mij om te doen ?
Ik heb nu voor 3 dagen al verbinding. Prachtig want dat is al een dag langer dan ik had alleen ..... niet met mijn eigen inlog gegevens van eweka
Ik heb als test even de inloggegevens van mijn neef die op reader 17 zit gebruikt en die van mijn dochter die op reader 1 zit van Eweka (ik zit ook op reader 1 van Eweka) en ik kan met beiden gewoon inloggen en updaten en downloaden.
-
Eweka dit probleem voorleggen.gsm schreef:Graag advies.

http://bit.ly/ffsTXC
M.v.g,
Marler
-
Ben tijdelijk weg bij eweka omdat ze een headerretentie van 4 dagen hadden, is er al zicht op de header retentie van nu?
Hoeveel spots haal je binnen met eweka opdit moment? Dus clean ophalen.
Ivm de anoniemiteit die eweka waarborgd, en lightning (huidige UP) niet heeft zodat ik weer terug kan ?
Grtz beavesk
Hoeveel spots haal je binnen met eweka opdit moment? Dus clean ophalen.
Ivm de anoniemiteit die eweka waarborgd, en lightning (huidige UP) niet heeft zodat ik weer terug kan ?
Grtz beavesk