Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Hier kan ik ook niet meer verbinden met LU. In plaats van duidelijkheid te geven hebben ze nu ook hun Twitter dus verwijderd. Ze zeiden laatst dat de uitspraak voor NSE geen negatieve gevolgen zou hebben voor LU die de klant zou merken. Maar ik begin daar toch steeds meer aan te twijfelen.
-
- Usenet: Easyusenet+Cheapnews
Als dit geen normale storing betreft (en ik heb een bang vermoeden van niet) en ze hun Twitter account (bewust) hebben gesloten voorafgaand aan de sluiting van hun server, kom ikzelf tot een voorzichtige conclusie dat we naar ons geld kunnen fluiten 

-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: glasvezel 600mbit
- Leeftijd: 42
- Contacteer:
Ik kan ook niet meer connecten met de provider..... denk dat het einde verhaal is?? vooral als ze de twitter account hebben verwijderd.
ach wel jammer.... ik heb 2 jaar geleden ongv. een maand een abbo bij hun genomen en na een maand was dat verlopen maar ik kan/kon tot op heden gratis downloaden zonder ook maar iets te betalen.............
ach wel jammer.... ik heb 2 jaar geleden ongv. een maand een abbo bij hun genomen en na een maand was dat verlopen maar ik kan/kon tot op heden gratis downloaden zonder ook maar iets te betalen.............
Is dit beleid of is hier over nagedacht?
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Ziggo
Hier het zelfde probleem vandaag nog wat binnen gehaald en vanavond rond 6 uur niets meer kreeg deze melding in newsleecher
((Unable to connect (Error: 10060 - "Connection timed out"))
Hoop toch echt dat het een probleempje is en niet dat ze ineens zijn vertrokken heb vorige maand net een abbo genomen voor 14 maanden. dus ik heb nog 13 maanden te gaan.
Kan nog wel steeds op hun site inloggen
((Unable to connect (Error: 10060 - "Connection timed out"))
Hoop toch echt dat het een probleempje is en niet dat ze ineens zijn vertrokken heb vorige maand net een abbo genomen voor 14 maanden. dus ik heb nog 13 maanden te gaan.

Kan nog wel steeds op hun site inloggen

Laatst gewijzigd door avious op 04 nov 2011, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Denk dat LightningUsenet weg is niks werkt meer. wel zonde maar ik was toch al over gestapt naar andere payserver want dat dubbel spots werd mijn ook teveel de laatste tijd. dus ben blij dat ik niet verlengd heb. mochten ze stekker eruit halen...
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: Telenet
http://tweakers.net/nieuws/77854/usenet ... onnis.html
Uitstekende klantenservice; gewoon je Twitterprofiel verwijderen na eerst te beloven dat het vonnis geen gevolgen heeft voor hun service. Gelukkig loopt mijn abbo binnen enkele dagen af.
Uitstekende klantenservice; gewoon je Twitterprofiel verwijderen na eerst te beloven dat het vonnis geen gevolgen heeft voor hun service. Gelukkig loopt mijn abbo binnen enkele dagen af.
-
ja welke is goed, en waar staat de andere usenetproviders
-
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Ziggo
-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: kpn