Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

xuter
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: glasvezel 600mbit
Leeftijd: 43
Contacteer:

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Bericht door xuter »

Ik kan ook niet meer connecten met de provider..... denk dat het einde verhaal is?? vooral als ze de twitter account hebben verwijderd.

ach wel jammer.... ik heb 2 jaar geleden ongv. een maand een abbo bij hun genomen en na een maand was dat verlopen maar ik kan/kon tot op heden gratis downloaden zonder ook maar iets te betalen.............
Is dit beleid of is hier over nagedacht?

avious
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Bericht door avious »

Hier het zelfde probleem vandaag nog wat binnen gehaald en vanavond rond 6 uur niets meer kreeg deze melding in newsleecher
((Unable to connect (Error: 10060 - "Connection timed out"))

Hoop toch echt dat het een probleempje is en niet dat ze ineens zijn vertrokken heb vorige maand net een abbo genomen voor 14 maanden. dus ik heb nog 13 maanden te gaan. :problem:

Kan nog wel steeds op hun site inloggen :o
Laatst gewijzigd door avious op 04 nov 2011, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Cootje81

Bericht door Cootje81 »

Denk dat LightningUsenet weg is niks werkt meer. wel zonde maar ik was toch al over gestapt naar andere payserver want dat dubbel spots werd mijn ook teveel de laatste tijd. dus ben blij dat ik niet verlengd heb. mochten ze stekker eruit halen...

Bv202
Usenet: LightningUsenet
Internet: Telenet

Bericht door Bv202 »

http://tweakers.net/nieuws/77854/usenet ... onnis.html

Uitstekende klantenservice; gewoon je Twitterprofiel verwijderen na eerst te beloven dat het vonnis geen gevolgen heeft voor hun service. Gelukkig loopt mijn abbo binnen enkele dagen af.

ikbenerwel

Bericht door ikbenerwel »

Ja dat wil ik ook wel eens weten.
%$^^%BREIN

avious
Usenet: SunnyUsenet

Bericht door avious »

Hier valt het één en ander telezen

http://www.techzine.nl/nieuws/27509/bre ... fline.html

mark1987
Usenet: lightningusenet
Internet: kpn

Bericht door mark1987 »

gelukkig heb ik maar een maand abbo gepakt

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Nu al overstappen lijkt mij te vroeg.
Neem anders een test account van een andere server erbij voor als LightningUsenet een probleem heeft.
Enkele servers om mee te testen. Bepalen welke usenet server voldoet aan jou wensen.

sander
Usenet: Gratis Lightning :)

Bericht door sander »

hjvbft schreef:Nu al overstappen lijkt mij te vroeg.
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn.
Het feit dat ze hun twitter account hebben verwijderd geeft echter aan dat ze geen service meer kunnen geven, en waarschijnlijk voorgoed dood zijn :P

Dreamingman
Usenet: lightningusenet
Internet: telfort

Bericht door Dreamingman »

Momenteel ligt lightningusenet er helemaal uit. Ik kan niks mee downloaden en zelfs niet meer de headers ophalen. Zou dit temaken kunnen hebben met de verloren rechtzaak tegen Brein??
Usenetprovider vangt bot bij vordering tegen Brein-vonnis

Door Olaf van Miltenburg, vrijdag 4 november 2011 18:26, views: 25.260

Usenetaanbieder News-service Europe krijgt geen uitstel om te voldoen aan een verbod op het aanbieden van inbreukmakende content. De rechter wijst een vordering tot schorsing van het door stichting Brein gevorderde verbod af.

News-service Europe kreeg in september van de voorzieningenrechter te horen dat het de toegang tot auteursrechtschendende content via zijn usenetdiensten binnen vier weken moest verwijderen. De Amsterdamse rechtbank stelde Brein daarmee in het gelijk en beroep tegen de beslissing zou geen schorsing opleveren. De usenetaanbieder begon echter een executiegeschil, met de claim dat het een juridische misslag en daarom misbruik van bevoegdheid te betreffen.

De voorzieningenrechter besliste vrijdag echter in het nadeel van News-service Europe. De provider beriep zich onder andere op het recente Premier League/Murphy-arrest van het Europese Hof met het argument dat binaire bestanden geen auteursrechtelijk beschermde werken zijn. Volgens de rechter zijn de twee situaties echter niet vergelijkbaar, onder andere omdat News-service Europe de bestanden voor langere tijd opslaat.

Ook zou het vonnis tegen de usenetaanbieder niet in strijd zijn met het arrest van l'Oreal/eBay. Ten slotte ging de rechter niet mee in het verweer van News-service Europe dat het voldoen aan het vonnis feitelijk zou inhouden dat de gehele dienstverlening stopgezet zou moeten worden. Dit zou de voorzieningenrechter in zijn aanvankelijke uitspraak al meegewogen hebben, schrijft Brein. News-service Europe heeft tegen die uitspraak ook hoger beroep aangetekend, maar dit schort het moeten voldoen aan de uitspraak niet op.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer