Klopt... dit probleem is in de nieuwe versie verholpen.buffalo schreef:Ik heb SpotDog 0.21 gisteravond geinstalleerd en na een tijdje knutselen werkt het.
Wat mij bij het installeren opviel is dat je bij het aanmaken van een filter niet een hoofdgroep kan sellecteren, b.v. Beeld, het moet altijd een subgroep zijn, is het mogelijk achteraf de SpotDog filter te wijzigen ??
Het filter achteraf wijzigen is niet mogelijk. Wel is het mogelijk een nieuwe filter in Spotnet te maken en in SpotDog je oude lijst hiernaar toe te kopiëren.
In versie 0.30 is het mogelijk meerdere filters aan te maken. Deze heb ik nog niet vrijgegeven.buffalo schreef:Ook lees ik dat enkele leden meerdere filters in spotnet hebben aangemaakt wat mij nog niet lukt, als iemand een hint kan geven zou dat welkom zijn.
Dit is een ander programma. Voor hetzelfde doeleinde... maar met een iets andere opzet... en toevallig ook versie 0.3.buffalo schreef:Op de volgende website zag ik v0.30 staan http://www.freewaredownloads.nl/downloads552.html, is dit inderdaad versie 0.30 want volgens LoneWolf is hij nog niet klaar.