Spotnet laadt niet met sunnyusenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: sunny
- Internet: ziggo
Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet
Spotnet sinds 20-1 uit de lucht?
(net sunny verlengd...)
tips or tricks.... anyone?
(net sunny verlengd...)
tips or tricks.... anyone?
-
Beste Sunny,
Net op een andere PC geïnstalleerd, en daar haalt hij de headers binnen met Sunny maar stopt ook op 14:39 gistermiddag.
Net op mijn eigen PC met een account van XS usenet haalt hij wel de headers binnen.
Het probleem lijkt dan dus ook toch echt bij jullie te zitten en niet in spotnet.
Met vriendelijke groet,
Net op een andere PC geïnstalleerd, en daar haalt hij de headers binnen met Sunny maar stopt ook op 14:39 gistermiddag.
Net op mijn eigen PC met een account van XS usenet haalt hij wel de headers binnen.
Het probleem lijkt dan dus ook toch echt bij jullie te zitten en niet in spotnet.
Met vriendelijke groet,
-
- Usenet: sunny
Ik gebruik Spotweb.
Daarin kan je een aparte provider opgeven voor de headers.
Ik heb even een lifetime free account aangemaakt bij xsusenet.
snelheid maar 2MB maar snel genoeg voor de headers die spotweb ieder half uur binnenhaalt en in de database zet.
Ik kan weer vooruit voorlopig.
Daarin kan je een aparte provider opgeven voor de headers.
Ik heb even een lifetime free account aangemaakt bij xsusenet.
snelheid maar 2MB maar snel genoeg voor de headers die spotweb ieder half uur binnenhaalt en in de database zet.
Ik kan weer vooruit voorlopig.

-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: zigo
Bij mij laadt de pagina ook niet meer sinds gisteren middag (20-1-2016), kan wel de bestaande links openen en downloaden maar geen nieuwe links meer binnen gekregen op sunnyusenet.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: mobile
-
- Usenet: pureusent
sinds de voorlaatste update laad Spotnet geen updates meer van PureUsenet 20-01-2016
-
- Leeftijd: 68
Geachte klant,
Wij willen u nogmaals mededelen, dat dit een probleem is van Spot-Net. Let op: Spotnet is niet van ons. Onze service is aan geen enkel programma verbonden.
Bovendien kunnen wij u mededelen, dat onze service wel met andere news clients werkt. Wij willen u nogmaals vragen of u een ander news client kunt proberen.
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Zoveelste antwoord van Sunny.....
Ben ook klaar met Sunny, zodra mijn abonnement afgelopen is stap ik over.
Er zijn providers die niet de headers updaten en providers (bij mij Ziggo)waarbij het wel werkt.
Dus ergens zit een kink in de kabel........
Het heeft niets met de werking van spotnet of spotlite te maken, dat draait op je pc.
Spotnet of spotlite zegt dat er geen nieuwe headers zijn, ofwel alles up to date is, terwijl dat niet zo is.
Dus bij een aantal providers komen de nieuwe headers niet binnen!
Benieuwd wanneer iemand het op lost of het snapt, want de support van Sunny doet dat duidelijk niet
Wij willen u nogmaals mededelen, dat dit een probleem is van Spot-Net. Let op: Spotnet is niet van ons. Onze service is aan geen enkel programma verbonden.
Bovendien kunnen wij u mededelen, dat onze service wel met andere news clients werkt. Wij willen u nogmaals vragen of u een ander news client kunt proberen.
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Zoveelste antwoord van Sunny.....
Ben ook klaar met Sunny, zodra mijn abonnement afgelopen is stap ik over.
Er zijn providers die niet de headers updaten en providers (bij mij Ziggo)waarbij het wel werkt.
Dus ergens zit een kink in de kabel........
Het heeft niets met de werking van spotnet of spotlite te maken, dat draait op je pc.
Spotnet of spotlite zegt dat er geen nieuwe headers zijn, ofwel alles up to date is, terwijl dat niet zo is.
Dus bij een aantal providers komen de nieuwe headers niet binnen!
Benieuwd wanneer iemand het op lost of het snapt, want de support van Sunny doet dat duidelijk niet

-
- Usenet: Sunny
- Internet: telfort
- Leeftijd: 77
Net even een andere proef erop gezet UsenetBucket, loopt als een tierelier binnen, zet ik hem weer op Sunny dan is de pret over. Iemand nog ook zo'n goedkope cliënt die wel werkt?
Jacobus
Jacobus
-
- Usenet: Pure usenet
- Internet: Ziggo
Ik gebruik Pure Usenet en daarmee kan ik sinds gistermiddag ook geen spots mee binnen halen.
-
- Usenet: sunnyusenet
Ik ontving zo juist deze reactie van sunnyusenet:
Geachte klant,
Bovendien kunnen wij u mededelen, dat onze service wel met andere news clients werkt. Wij willen u nogmaals vragen of u een ander news client kunt proberen
Daar kun je dus niets mee.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jan 2016, 16:30] --
Geachte klant,
Hartelijk bedankt voor uw reactie!
Wij vinden het heel erg vervelend, dat u onze service niet volledig kunt gebruiken.
Wij vragen u vriendelijk om volgende stappen uit te voeren:
* Zult u, uw huidige news client (Spot-Net, Spot-Lite of Spot-Web) deïnstalleren en opnieuw installeren?
* Heeft u ook een tweede news client geïnstalleerd? Zult u ons kunnen informeren of u wel via deze news client uw database kunt bewerken?
Bedankt voor uw samenwerking!
Mijn antwoord:
Ik heb inmiddels al 6 keer de news client gedeinstalleerd. Ook tipsvan anderen opgevolgd door een oudere versie van spotnet te laden.
Dat helpt niets. De database vanSpotlite en Spotnet blijven vast staan op 2016-01-16:14.39.
Er zijn zelfs spotters die er mee gestopt zijn vanwege bovengenoemde reden. Bij o.a. Eweka en Ziggo heeft men geen enkel probleem. Dus ????
Ik heb geen andere news client
Laatste reactie sunnyusenet: zie vorig bericht.
Geachte klant,
Bovendien kunnen wij u mededelen, dat onze service wel met andere news clients werkt. Wij willen u nogmaals vragen of u een ander news client kunt proberen
Daar kun je dus niets mee.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jan 2016, 16:30] --
Geachte klant,
Hartelijk bedankt voor uw reactie!
Wij vinden het heel erg vervelend, dat u onze service niet volledig kunt gebruiken.
Wij vragen u vriendelijk om volgende stappen uit te voeren:
* Zult u, uw huidige news client (Spot-Net, Spot-Lite of Spot-Web) deïnstalleren en opnieuw installeren?
* Heeft u ook een tweede news client geïnstalleerd? Zult u ons kunnen informeren of u wel via deze news client uw database kunt bewerken?
Bedankt voor uw samenwerking!
Mijn antwoord:
Ik heb inmiddels al 6 keer de news client gedeinstalleerd. Ook tipsvan anderen opgevolgd door een oudere versie van spotnet te laden.
Dat helpt niets. De database vanSpotlite en Spotnet blijven vast staan op 2016-01-16:14.39.
Er zijn zelfs spotters die er mee gestopt zijn vanwege bovengenoemde reden. Bij o.a. Eweka en Ziggo heeft men geen enkel probleem. Dus ????
Ik heb geen andere news client
Laatste reactie sunnyusenet: zie vorig bericht.