Topic about download Thema 04 voor Spotnet V1.8.1, IMDb, Las
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: sunnynet
- Internet: telfort
Re: Topic about download Thema 04 voor Spotnet V1.8.1, IMDb,
Oh dat vind ik wel raar, want als ik de 2e thema bijvoorbeeld instel dan komt hij wel goed. En bij de 4e die ik wil, lijkt er wel genoeg ruimte te zijn, maar komt hij dan onder naast de reactie. Terwijl het blok van de reacties gewoon net zo breed is.
Mijn beeldscherm is trouwens 1280 bij 800.
Ik heb even gekeken, naar de style-sheet zou je misschien even een tip kunnen geven wat ik kan toevoegen of aanpassen, want ik kom er zelf niet uit.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 09 maart 2013, 00:14] --
als ik op een afbeelding met mijn muis ga wordt hij trouwens ook niet vergroot. Zou er een verband kunnen zijn?
Mijn beeldscherm is trouwens 1280 bij 800.
Ik heb even gekeken, naar de style-sheet zou je misschien even een tip kunnen geven wat ik kan toevoegen of aanpassen, want ik kom er zelf niet uit.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 09 maart 2013, 00:14] --
als ik op een afbeelding met mijn muis ga wordt hij trouwens ook niet vergroot. Zou er een verband kunnen zijn?
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Scaling van afbeelding is uitgezet.
voor aanpassen van de breedte experimenteer met de width tags in style.css.
voor aanpassen van de breedte experimenteer met de width tags in style.css.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Usenet: eweka
- Internet: onsnet
Ik heb Theme 04 geinstalleerd en de updates gedraaid, krijg gewoon de grijze uitstraling (windows 7 ultimate) als ik een encrypted NZB wil dowloaden krijg ik via de webbrowser het nzb bestand, deze probeer ik te openen en dan krijg ik de melding: er loopt al een instantie van Spotnet. Voorheen werkte dit wel !
-
- Supporter
Hoi Jan Smulders,
Mijn thema veranderd niets aan je instellingen etc. Het past enkel de lay-out aan van spotnet.
Waarschijnlijk heb je in windows de instelling gemaakt om *.nzb bestanden automatisch te openen met SABnzbd?
Ik heb een tooltje gemaakt die een extra folder aanmaakt in je download folder voor spotnet, als je daar de NZB in opslaat, zal spotnet deze automatisch downloaden.
Mijn thema veranderd niets aan je instellingen etc. Het past enkel de lay-out aan van spotnet.
Waarschijnlijk heb je in windows de instelling gemaakt om *.nzb bestanden automatisch te openen met SABnzbd?
Ik heb een tooltje gemaakt die een extra folder aanmaakt in je download folder voor spotnet, als je daar de NZB in opslaat, zal spotnet deze automatisch downloaden.
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Internet: ziggo
Hoi Wheaten,
Bedankt voor jouw themes, het maakt het gebruik van spotnet een stuk fijner.
Ik heb het volgende geinstalleerd :
Spotnet 1.8.1
Themes Config Tool 1.0.0.6
Template 107
B&W list 220
Er zijn 3 dingen die mij tegenstaan,
1- Ik kan geen tekst selecteren en kopieren in spotnet als ik een spot open.
2- Ik gebruik het veel op mijn mediacenter en doe heel veel alleen met de muis. Waarom kan ik niet knippen en of verwijderen in het zoekscherm van spotnet? Alleen kopieren plakken, verwijderen is grijs. (denk dat dit niet met het theme te maken heeft of wel?)
3- Als ik op kopieer titel klik krijg je elke keer een popup met "Titel is gekopieerd" Zou je daar geen vinkje in kunnen maken met "never show again" of iets dergelijks ?
Hoop dat ik niet al te negatief overkom, ik ben echt blij met het theme, hoop alleen dat dit ook nog aangepast kan worden.
Hulde en ga zo door!
Bedankt voor jouw themes, het maakt het gebruik van spotnet een stuk fijner.
Ik heb het volgende geinstalleerd :
Spotnet 1.8.1
Themes Config Tool 1.0.0.6
Template 107
B&W list 220
Er zijn 3 dingen die mij tegenstaan,
1- Ik kan geen tekst selecteren en kopieren in spotnet als ik een spot open.
2- Ik gebruik het veel op mijn mediacenter en doe heel veel alleen met de muis. Waarom kan ik niet knippen en of verwijderen in het zoekscherm van spotnet? Alleen kopieren plakken, verwijderen is grijs. (denk dat dit niet met het theme te maken heeft of wel?)
3- Als ik op kopieer titel klik krijg je elke keer een popup met "Titel is gekopieerd" Zou je daar geen vinkje in kunnen maken met "never show again" of iets dergelijks ?
Hoop dat ik niet al te negatief overkom, ik ben echt blij met het theme, hoop alleen dat dit ook nog aangepast kan worden.
Hulde en ga zo door!
-
- Supporter
- Het niet kunnen kopiëren in spotnet kan ik niet voor je oplossen, hiervoor moet je bij de maker van spotnet zijn. Ik kan je enkel een van de vier blokken volledig laten kopiëren. Wil je graag tekst kopiëren kijk dan eens naar Spotlite, of spotweb.
- Alles kan, ook een vinkje. Echter van de 1000-den gebruikers in de afgelopen maanden, ben je de eerste die dit meldt. Heeft voor mij nu geen prioriteit.
- iedere opmerking of suggestie wordt serieus overwogen en wordt niet als negatief ervaren. hoogstens de zinsnede:
zou iets subtieler mogendingen die mij tegenstaan
-
- Internet: ziggo
Hey Wheaten,
Bedankt voor jouw antwoord. Was er al bang voor
Bedankt voor jouw antwoord. Was er al bang voor

-
- Supporter
Due to lack of time, I’ve decided to stop with the support on the Spotnet themes.
For those interested, the non obfuscated files can be downloaded from here.
Take care and thanks for all the positive feedback.
Topic is locked.
For those interested, the non obfuscated files can be downloaded from here.
Take care and thanks for all the positive feedback.
Topic is locked.
-
- Supporter
- Nieuwe blacklist provider toegevoegd, met dank aan copyITright
- Door het wegvallen van de oude Black/White list, werkte er een url niet, waardoor iedere download als encrypted werd gezien.
- Textarea voor comments aangepast, zodat de verzend knop niet buiten beeld valt