Code 5 foutmelding
Moderator: Moderator Team
-
Re: Code 5 foutmelding
Net nog eens met Your uninstaller pro .net 4 en Spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd, wederom zonder succes.
Ik heb echt geen idee meer...
Ik heb echt geen idee meer...
ik vond dit nog in een andere spot en waard om te proberen voor je:
---------------------
Ik heb hier het zelfde probleem gehad , (ATI 4870 1gb) , de drivers bijwerken was voor mij geen oplossing .
In het logboek zou je een foutmelding van het WMI beheer kunnen tegenkomen...
Bij mij werkte de volgende oplossing .....
.net Framework 1.1 installeren ( Win7x64 is deze achterwege gelaten) vervolgens .net framework 2.5 en 3.5 waarna 4.0
Mocht je klaar zijn , mis je nog een aantal d3d.dll bestanden , deze worden aangevult door DirectX 9.0C Redist for Developers ( based on 10 June) oftwel de 10 juni 2010 versie .
Daarna helemaal geen klachten meer gehad , loopt nog als een speer ...
----------------------
laat je het weer weten?
---------------------
Ik heb hier het zelfde probleem gehad , (ATI 4870 1gb) , de drivers bijwerken was voor mij geen oplossing .
In het logboek zou je een foutmelding van het WMI beheer kunnen tegenkomen...
Bij mij werkte de volgende oplossing .....
.net Framework 1.1 installeren ( Win7x64 is deze achterwege gelaten) vervolgens .net framework 2.5 en 3.5 waarna 4.0
Mocht je klaar zijn , mis je nog een aantal d3d.dll bestanden , deze worden aangevult door DirectX 9.0C Redist for Developers ( based on 10 June) oftwel de 10 juni 2010 versie .
Daarna helemaal geen klachten meer gehad , loopt nog als een speer ...
----------------------
laat je het weer weten?
-
-
Wat misschien nog belangrijk is om te vermelden:
Wanneer ik mijn server (TweakDSL) invloer en wil opslaan, krijg ik deze melding:
"Kan geen verbinding maken met de server: Kan het configuratiesysteem niet initialiseren"
Wanneer ik mijn server (TweakDSL) invloer en wil opslaan, krijg ik deze melding:
"Kan geen verbinding maken met de server: Kan het configuratiesysteem niet initialiseren"
-
Ik heb hier ook nog steeds hetzelfde probleem, mocht je het oplossen laat het mij dan aub weten.
-
<Spotnet>gerstr schreef:welke settings heb je dan voor servers.xml?
<Server Type="Headers" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
-
Ik kom er echt niet uit.
Denk dat er niets anders op zit dan wachten op een eventuele volgende versie van Spotnet..
Denk dat er niets anders op zit dan wachten op een eventuele volgende versie van Spotnet..
echt?
er staat helemaal geen enkele server ingevuld?
geen wonder dat het niet werkt!
vul hier eens snel je eigen server gegevens in die je wilt gebruiken om headers binnen te halen, je downloads mee te doen en je uploads (ook voor reacties)?
post hier maar even als je klaar bent (zonder wachtwoorden ajb)
er staat helemaal geen enkele server ingevuld?
geen wonder dat het niet werkt!
vul hier eens snel je eigen server gegevens in die je wilt gebruiken om headers binnen te halen, je downloads mee te doen en je uploads (ook voor reacties)?
post hier maar even als je klaar bent (zonder wachtwoorden ajb)