Geen updates meer sinds 12:44 uur??
Moderator: Moderator Team
-
Re: Geen updates meer sinds 12:44 uur??
Zelfde probleem hier, tijd. 22:27
Zelfde provider, hitnews.
Volgens mij hebben ze bij hitnews even een storing waar we last van hebben, kan dit?
http://www.hitnews.eu, zie status.
Zelfde provider, hitnews.
Volgens mij hebben ze bij hitnews even een storing waar we last van hebben, kan dit?
http://www.hitnews.eu, zie status.
-
- Leeftijd: 54
nou ik heb net nog een update gedaan en het werkt prima en ik heb ook hitnews
Monique
Monique
-
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
Steffie in het kort gebruik je news2.neva.ru voor de headers en Hitnews alleen voor het downloaden en uploaden,
door het renamen van de .spots bestanden, nep je Spotnet als het ware . Je hebt immers hitnews als provider ingesteld met een getweakte database van Hitnews die weer misleidt wordt door de aangepaste server.xml, waarin news2.neva.ru als headerserver staat
door het renamen van de .spots bestanden, nep je Spotnet als het ware . Je hebt immers hitnews als provider ingesteld met een getweakte database van Hitnews die weer misleidt wordt door de aangepaste server.xml, waarin news2.neva.ru als headerserver staat
-
- Leeftijd: 54
Ik heb echt net nog een update gedaan en het ging prima.
Sunshine je schreef tijd 22.27 maar dat was de tijd dat je het bericht geschreven heb.
Ik zou zeggen probeer nog een keer.
Monique
Sunshine je schreef tijd 22.27 maar dat was de tijd dat je het bericht geschreven heb.
Ik zou zeggen probeer nog een keer.
Monique
-
wat lukt niet ,graag wat duidelijkheidsunshine69 schreef:raar, bij mij lukt het echt niet.
-
Net alles verwijderd ook alles in Program data , maar na nieuwe install blijft het zelfde probleem bestaan
-
@ steffie12345
ff diep adem halen en rek en strek oefeningen doen
volg dit stappenplan
check of er geen open verbindingen zijn of dat er downloads via newsreaders lopen
verwijder eventuele aanwezige .spots bestanden in C:\ProgramData\Spotnet\ (XP) of C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\(Vista/W7) (let op in windows aangeven " bestandsextensies weergeven" + "verborgen bestanden weergeven" onder configuratiescherm >extra (XP)of geavanceerde instellingen (W7) > mapopties > weergave)
news2.neva.ru (poort 563) zonder gebruikersnaam en zonder WW instellen en alle post binnenhalen
Spotnet afsluiten (via bestand/afsluiten) en weer opstarten
Hitnews server instellen en post op laten halen ( ssl.hitnews.eu, poort 563 (SSL) + je eigen gegevens )
Spotnet afsluiten (via bestand/afsluiten)
servers.xml aanpassen (zie XML aanpassing onder)
servers.xml "alleen lezen" maken!!!!!!!!!!!!!! (bestand rechtsklikken>eigenschappen>aanvinken "alleen lezen">toepassen>OK)
news.hitnews.eu.spots verwijderen
news.neva.ru.spots hernoemen naar ssl.hitnews.eu.spots ( hierbij ook weer denken om bestandsextensies weer te geven in Windows via mapopties, zie boven)
hierna Hitnews ( ssl.hitnews.eu, poort 563 (SSL) +je eigen gegevens)
eventueel bij pop up nogmaals instellen bij opstarten Spotnet
en klaar is kees
servers.xml (let op verborgen bestand!!)staat in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP= C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
XML aanpassing (bestand rechtsklikken en openen met programma kladblok) :
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="XXXXXX" Password="XXXXXXX" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu" Username="XXXXXXX" Password="XXXXXXX" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
XXXXXX= eigen gegevens invullen!!!!!
opmerking aantal connecties bij "downloads" afhankelijk van abbo!!!!!!!!!!
Lukt het nog niet om de spots op te halen/te spotten of verbindingsproblemen
dan krijg je straf en ben je weer terug bij af en moet je opnieuw beginnen
ff diep adem halen en rek en strek oefeningen doen
volg dit stappenplan
check of er geen open verbindingen zijn of dat er downloads via newsreaders lopen
verwijder eventuele aanwezige .spots bestanden in C:\ProgramData\Spotnet\ (XP) of C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\(Vista/W7) (let op in windows aangeven " bestandsextensies weergeven" + "verborgen bestanden weergeven" onder configuratiescherm >extra (XP)of geavanceerde instellingen (W7) > mapopties > weergave)
news2.neva.ru (poort 563) zonder gebruikersnaam en zonder WW instellen en alle post binnenhalen
Spotnet afsluiten (via bestand/afsluiten) en weer opstarten
Hitnews server instellen en post op laten halen ( ssl.hitnews.eu, poort 563 (SSL) + je eigen gegevens )
Spotnet afsluiten (via bestand/afsluiten)
servers.xml aanpassen (zie XML aanpassing onder)
servers.xml "alleen lezen" maken!!!!!!!!!!!!!! (bestand rechtsklikken>eigenschappen>aanvinken "alleen lezen">toepassen>OK)
news.hitnews.eu.spots verwijderen
news.neva.ru.spots hernoemen naar ssl.hitnews.eu.spots ( hierbij ook weer denken om bestandsextensies weer te geven in Windows via mapopties, zie boven)
hierna Hitnews ( ssl.hitnews.eu, poort 563 (SSL) +je eigen gegevens)
eventueel bij pop up nogmaals instellen bij opstarten Spotnet
en klaar is kees

servers.xml (let op verborgen bestand!!)staat in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP= C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
XML aanpassing (bestand rechtsklikken en openen met programma kladblok) :
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="XXXXXX" Password="XXXXXXX" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu" Username="XXXXXXX" Password="XXXXXXX" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
XXXXXX= eigen gegevens invullen!!!!!
opmerking aantal connecties bij "downloads" afhankelijk van abbo!!!!!!!!!!
Lukt het nog niet om de spots op te halen/te spotten of verbindingsproblemen
dan krijg je straf en ben je weer terug bij af en moet je opnieuw beginnen

Laatst gewijzigd door bombarie86 op 19 feb 2011, 21:48, 7 keer totaal gewijzigd.
-
Ik ben er volop mee bezig , allereerst ben ik je zeer erkentelijk voor de uitgebreide hulp
Ik heb alle spots nu binnen gehaald met Neva , dat ging goed
Ook het bestand overschreven en op alleen lezen gezet
ga nu verder
Alleen 2 vragen , draait een paar dagen goed ook spotlite ,en ineens stopt de update op allebei ?
en ik heb maar 2 lijntjes en ik kan alleen maar 4 invullen ?
Vriendelijke groet Stef
ga nu verder
Alleen 2 vragen , draait een paar dagen goed ook spotlite ,en ineens stopt de update op allebei ?
Vriendelijke groet Stef
-
Ik weet het niet precies, maar ik denk dat zowel Hitnews als Eweka zijn overvallen door het succes van Spotnet,steffie12345 schreef:Ik ben er volop mee bezig , allereerst ben ik je zeer erkentelijk voor de uitgebreide hulp
ga nu verder
Vriendelijke groet Stef
door FTD/FTN etc was er geen grote vraag naar retentie op de headers, dus daar lag ook niet de aandacht van de payservers.
gewoon op 4 laten staan probeer anders 3 (handmatig) niet lager!!!!
als je Spotnet gebruikt kan je dus niet downloaden via je newsreader en vice versa
Laatst gewijzigd door bombarie86 op 18 feb 2011, 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.