Handig om te weten.hjvbft schreef:Voor de volledigheid over Newsconnection welke gebruikt maakt van XS News:
viewtopic.php?f=14&t=2876&p=25620&hilit ... ion#p25620

Moderator: Moderator Team
Handig om te weten.hjvbft schreef:Voor de volledigheid over Newsconnection welke gebruikt maakt van XS News:
viewtopic.php?f=14&t=2876&p=25620&hilit ... ion#p25620
Wij gooien het helemaal nergens op, beste dacreator. Wij proberen met jullie mee te denken. Je had in dit topic kunnen lezen dat meerdere providers gebruik maken van de servers van XSnews. viewtopic.php?f=3&t=3138&start=20#p27991 Je had misschien zelf even kunnen uitzoeken of dat dan ook voor Newsconnection gold?Dan gooien we het op toeval dat bij andere providers ook een dergelijk probleem zou kunnen zitten die dit veroorzaakt
Zo ben je met het verkeerde been uit bed gestapt? Moest ik nu perse ipv "wij" "ik" er neer zetten om jouw niet voor je schenen te schoppen, iets dat ook niet mijn bedoeling was!MariaK schreef:Wij gooien het helemaal nergens op, beste dacreator. Wij proberen met jullie mee te denken. Je had in dit topic kunnen lezen dat meerdere providers gebruik maken van de servers van XSnews. viewtopic.php?f=3&t=3138&start=20#p27991 Je had misschien zelf even kunnen uitzoeken of dat dan ook voor Newsconnection gold?Dan gooien we het op toeval dat bij andere providers ook een dergelijk probleem zou kunnen zitten die dit veroorzaakt
Prima voorstel.MariaK schreef:Nee, hoor ik ben prima gehumeurd.![]()
En het bericht staat gewoon in dit topic foutmelding: kan spot niet parsen waar je ook je vraag hebt gesteld, dus je hoefde helemaal niet te zoeken, gewoon dit topic lezen was voldoende geweest. Ik neem meteen van je aan dat het niet je bedoeling was om wie dan ook tegen de schenen te schoppen, dus ik stel voor dat we het verder hierbij laten.