steeds minder spots
Moderator: Moderator Team
-
Re: steeds minder spots
@hans aan u
heb je al een keer geprobeerd een database te downloaden en dan te hernoenmen naar u usenet server?
mvg
heb je al een keer geprobeerd een database te downloaden en dan te hernoenmen naar u usenet server?
mvg
-
- Usenet: Easyusenet
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 66
-
-
Bedoel je deze? Reader.easyusenet.nl Data Base File (.db) 84,3 mb
Laatst gewijzigd door hanshendrix op 19 mar 2011, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetz Hans
-
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Leeftijd: 50
-
-
- Usenet: powernews
- Internet: telfort
Hallo allemaal,
Ik heb dit probleem ook.
Ik heb:
Win7
spotnet versie 1.7.4
Usenet: powernews
ProviderTelfort
Ik zeg erbij dat ik normaal ieder dag trouw mijn spotnet update en dit heb ik gisteren niet gedaan.
Net geupdated en ik kreeg de spots binnen tot en met vrijdag 22:31.
Mijn server instellingen:
<Server Type="Headers" Server="news.grnet.gr" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Headers" Server="reader.powernews.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.powernews.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="reader.powernews.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Hierna ben ik weer gaan updaten en kreeg geen spots meer binnen, er verdwenen spots.
Ik ben nav alle tips mijn server instellingen gaan aanpassen.
1e keer Header 2 verwijderd en opnieuw spotnet opgestart, je ziet dat hij van alles aan het laden is: resultaat 0
2e keer Header 1 terug Header 2 verwijderd. Geen resultaat.
3e keer Header 1 verwijderd, Header 2 terug en Cambrium geplaatst (had in het verleden hier problemen mee omdat ik een dag niet had geupdate, maar toch weer proberen). Geen resultaat
4e keer Alleen Cambrium geplaatst.Geen resultaat.
5e keer alle headers verwijderd en deze geplaatst: <Server Type="Headers" Server="news.mi.ras.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> yes ik heb weer (na 22:31) spots binnen. Ben weer blij.
Het is af en toe net toveren met de server instellingen, maar het werkt weer.
Als ik alleen powernews gebruik dan moet ik de oude database verwijderen en schoon updaten en dan heb ik niet zoveel spots, vandaar dat ik een ander erbij gebruik.
Ik hoop gauw dat hiervoor een oplossing komt.
Ik heb dit probleem ook.
Ik heb:
Win7
spotnet versie 1.7.4
Usenet: powernews
ProviderTelfort
Ik zeg erbij dat ik normaal ieder dag trouw mijn spotnet update en dit heb ik gisteren niet gedaan.
Net geupdated en ik kreeg de spots binnen tot en met vrijdag 22:31.
Mijn server instellingen:
<Server Type="Headers" Server="news.grnet.gr" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Headers" Server="reader.powernews.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.powernews.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="reader.powernews.nl" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Hierna ben ik weer gaan updaten en kreeg geen spots meer binnen, er verdwenen spots.
Ik ben nav alle tips mijn server instellingen gaan aanpassen.
1e keer Header 2 verwijderd en opnieuw spotnet opgestart, je ziet dat hij van alles aan het laden is: resultaat 0
2e keer Header 1 terug Header 2 verwijderd. Geen resultaat.
3e keer Header 1 verwijderd, Header 2 terug en Cambrium geplaatst (had in het verleden hier problemen mee omdat ik een dag niet had geupdate, maar toch weer proberen). Geen resultaat
4e keer Alleen Cambrium geplaatst.Geen resultaat.
5e keer alle headers verwijderd en deze geplaatst: <Server Type="Headers" Server="news.mi.ras.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> yes ik heb weer (na 22:31) spots binnen. Ben weer blij.
Het is af en toe net toveren met de server instellingen, maar het werkt weer.
Als ik alleen powernews gebruik dan moet ik de oude database verwijderen en schoon updaten en dan heb ik niet zoveel spots, vandaar dat ik een ander erbij gebruik.
Ik hoop gauw dat hiervoor een oplossing komt.
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Leeftijd: 50
Hoe bedoel je dat hans?
Het is een rar-bestand. Kun je uitpakken met winrar of met het gratis 7-zip. (iemand die vaak download heeft dat toch standaard op z'n pc staan neem ik aan??)
Even een vraagje Hans... Waar download jij mee??? Newsleecher, Grabit of met spotnet zelf?
Het is een rar-bestand. Kun je uitpakken met winrar of met het gratis 7-zip. (iemand die vaak download heeft dat toch standaard op z'n pc staan neem ik aan??)
Even een vraagje Hans... Waar download jij mee??? Newsleecher, Grabit of met spotnet zelf?
-
Het bestand is "Damaged", daarom kan ik het niet uitpakken. Ik download met Spotnet zelf. Ik kan ook met Sabnzb downloaden. Daar heb ik ook het Rar bestand mee gedownload.
Greetz Hans