FTD achtige Spotnet afbeeldingen
Moderator: Moderator Team
-
- Leeftijd: 41
Re: FTD achtige Spotnet afbeeldingen
Krijg je wel de filters?
Staan de paden naar de afbeeldingen op de plek waarnaar jij de afbeeldingen hebt gekopieerd?
Staan de paden naar de afbeeldingen op de plek waarnaar jij de afbeeldingen hebt gekopieerd?
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
-
Dank je wel voor je reactie!!!!forumzoeker schreef:in het filters. xml bestand staan verwijzingen naar de afbeeldingen bv:
Image="C:\Program Files (x86)\Spotnet\Images\Beeld.png" alles na de \ staat voor een map of bestand.
download en installeer eerst even notepad++ om de regels overzichtelijk te maken.
stel je heb de map images op de E schijf staan in een map genaamd afbeeldingen dan moet de regel zijn: Image="E:\Afbeeldingen\Images\Beeld.png" elk filter heeft een eigen afbeelding dus iedere regel moet dan ook aangepast worden met de verwijzing per afbeelding.
Dit filter bestand is gemaakt vanuitgaande dat spotnet op de standaard locatie geinstaleerd staat.
Als je dit even doet zal alles naar tevredenheid werken
Maar ik doe voorlopig even niets want ik moet windows 7 in het weekend opnieuw installeren

Dan ga ik er op mijn gemak even naar kijken en als ik dan nog wat te vragen heb,meld ik meer weer

-
op de een of andere manier wil dit niet luken voor mij!!forumzoeker schreef:Ik heb nog even een Tag erbij gemaakt waar de zelf aangemaakte tags onderkomen te staan.Gast schreef:Is het mogelijk om een Tag toe te voegen voor Epubs, heb deze nu handmatig toegevoegd, maar ziet er dan heel anders uit.
Heb de tag toegevoegd door in een Epub spot op het tag te klikken
Plaats deze regel onderaan het filter.xml
<Filter Name="Tags" Image="C:\Program Files (x86)\Spotnet\Images\Tags.png" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Poster = '']]></Filter>
Plaats deze afbeelding in de map imagesen hernoem deze naar Tags.png
ben niet zo bekend met xml files aanpassen
dus ik heb het bestand geopend in kladblok
van hier gekopieerd en erin geplakt...
maar ik krijg dan een foutmelding te zien na het opstarten van spotnet
iets met teveel hoofdlijnen in een bepaalde regel!?
hoe moet ik eingelijk dus zoiets toevoegen aan een bestaand xml file!?
-
- Leeftijd: 61
Als je een tag voor [epub] en [graaggedaan] zou kunnen maken. de eerste voor eigen tags en de tweede voor games, zou dat prachtig zijn. Heb het zelf wel geprobeerd, maar ik kom er met de filters niet uit.forumzoeker schreef:Als er animo voor is dan maak ik op aanvraag tags erbij met de bijbehorende filter regel
Alvast bedankt

-
@petje Heb je wel de <filter......</filter> tussen de <spotnet> en </spotnet> en niet in een ander filtertag gezet? Dan gaat het fout namelijk.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Even een constatering tussendoor:
We hebben iets nodig nodig...
... een tool, of
... mogelijkheden binnen Spotnet
... filmpje op Youtube met uitleg
... een step-by-step beschrijving hier op t forum, rekening houdend met de valkuilen
We hebben iets nodig nodig...
... een tool, of
... mogelijkheden binnen Spotnet
... filmpje op Youtube met uitleg
... een step-by-step beschrijving hier op t forum, rekening houdend met de valkuilen
-
-
Voel je geroepen 

-
Misschien komt er wel een stukje tekst uit de pen/toetsenbord...Ep Woody schreef:Voel je geroepen
Maar voordat ik ook maar 1 letter intik: ik ga geen universele helpdesk runnen in mn uppie!
Daar heb ik (ten eerste) gewoon geen tijd voor (en ten tweede kun je doen wat je wil... voor sommigen is het toch nooit goed).
-
-
Nog een constatering tussendoor:
Mensen die de gekleurde pakketjes installeren, zouden wel eens t idee kunnen hebben dat na het installeren (wat half lukt als ik hoor dat ze wel een gekleurde nzb-knop hebben...) dat nieuwe filters die ze aanmaken dan ook die mooie ' look' krijgen...
... maar dat is natuurlijk niet zo want spotnet verwijst naar zn eigen/standaard images als je een nieuw filter aanmaakt.
Spotnet 'weet' niet dat er nieuwe / andere zijn...
Bij elk nieuw filter dat je aanmaakt, moet je dus weer kladblok induiken en filters.xml gaan bijwerken als je per se een ander icon wil.
Ik denk dat veel mensen zich dat niet realiseren. Vandaar de (buitensporig vaak) terugkerende opmerking 'ik krijg geen gekleurde filters'. Niet erg, maar een stukje uitleg kan een hoop vragen beantwoorden voordat ze gesteld (hoeven te) worden.
Mensen die de gekleurde pakketjes installeren, zouden wel eens t idee kunnen hebben dat na het installeren (wat half lukt als ik hoor dat ze wel een gekleurde nzb-knop hebben...) dat nieuwe filters die ze aanmaken dan ook die mooie ' look' krijgen...
... maar dat is natuurlijk niet zo want spotnet verwijst naar zn eigen/standaard images als je een nieuw filter aanmaakt.
Spotnet 'weet' niet dat er nieuwe / andere zijn...
Bij elk nieuw filter dat je aanmaakt, moet je dus weer kladblok induiken en filters.xml gaan bijwerken als je per se een ander icon wil.
Ik denk dat veel mensen zich dat niet realiseren. Vandaar de (buitensporig vaak) terugkerende opmerking 'ik krijg geen gekleurde filters'. Niet erg, maar een stukje uitleg kan een hoop vragen beantwoorden voordat ze gesteld (hoeven te) worden.
-