database bij spotnet 1.7
Moderator: Moderator Team
Re: persoonlijke Filters werken niet 1.7
nog geen - hoe lang was 1.7 ook al weer uit?
niet te veel grappen maken he?
niet te veel grappen maken he?
-
- Usenet: smsusenet
- Internet: online
-
- Usenet: NewsXS
- Internet: KPN
Re: Spotnet Versie 1.7: Eerste ervaringen
Triest dat je filers.xml niet meer werkt, lekker als je 30 filters hebt, geen zin om die allemaal weer aan te maken, en nee Program Files (x86) replacen met ProgramData werkt dus niet helaas.... Zie ook dat idd de opbouw vd filers.xml anders is in 1.7 ! 

-
had al gepleit voor goede aansluiting als upgrade.U2Edge schreef:Triest dat je filers.xml niet meer werkt, lekker als je 30 filters hebt, geen zin om die allemaal weer aan te maken, en nee Program Files (x86) replacen met ProgramData werkt dus niet helaas.... Zie ook dat idd de opbouw vd filers.xml anders is in 1.7 !
Stroopwafel zegt dat mbt filters en database nieuwe script taal is gebruikt.
Daarnaast vind ik het jammer dat het niet van te voren vermeld is , bijv. in de changelog dat oude filters en database niet meer werken.
-
Is allemaal waar wat jullie zeggen, maar de persoon die het bouwt beslist wat hij gaat doen met het programma.
Ik ben blij dat het probleem wat er in 1.5.6 was is opgelost in 1.7 en 1.7.1 en dat de filters daardoor niet meer werken neem ik voor lief. De bouwen had ook kunnen zeggen jullie zoeken het maar uit ik ga wat anders doen.
Dus de klagers over filters zullen weer moeten gaan puzzelen ipv klagen
Het programma is gemaakt door een vrijwilliger en kosteloos.
Ik ben blij dat het probleem wat er in 1.5.6 was is opgelost in 1.7 en 1.7.1 en dat de filters daardoor niet meer werken neem ik voor lief. De bouwen had ook kunnen zeggen jullie zoeken het maar uit ik ga wat anders doen.

-
Voorstellen zijn altijd goed. Als zijnde positieve constructieve kritiek. Daar is het forum nu eenmaal voor.AlwaysConnected schreef:Is allemaal waar wat jullie zeggen, maar de persoon die het bouwt beslist wat hij gaat doen met het programma.
Meedenken noemen we dat.
Verder alleen maar lof voor de maker.
-
- Usenet: XLNED
- Internet: Ziggo
Ik zie verder dat het niet meer mogelijk is om hadtekening controle uit te zetten.
Betekent dit dus als er iets mis gaat met plaatsen spot, dat deze nu ook niet meer op te roepen is?
Tevens vind ik het persoonlijk toch iets minder dat bij een aantal reakties het IP adres te zien is.
Verder vind ik het wel minder dat de bestaande database dus verloren gaat.
Zal nog even moeten testen of ik wel weer gewoon alle oude filters aan de praat krijg.
Voor de rest ziet het er wel weer aardig uit.
Betekent dit dus als er iets mis gaat met plaatsen spot, dat deze nu ook niet meer op te roepen is?
Tevens vind ik het persoonlijk toch iets minder dat bij een aantal reakties het IP adres te zien is.
Verder vind ik het wel minder dat de bestaande database dus verloren gaat.
Zal nog even moeten testen of ik wel weer gewoon alle oude filters aan de praat krijg.
Voor de rest ziet het er wel weer aardig uit.
-
- Usenet: easy Usenet
- Internet: Telfort
Ik heb wel het idee dat ik veel minder spots binnen krijg, mijn laatste dateerd momenteel van : 21:12 dat is toch al meer dan een half uur geleden ?
Nog meer mensen hier last van of lijkt het alleen maar zo ?
Groeten Andre
Groeten Andre
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Hier is de laatste van 21.47 uur. Ik gebruik deze server: textnews.news.cambrium.nl .
Laatst gewijzigd door Megalos op 10 mar 2011, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
21:48 laatste (versie 1.5.6)thacurz schreef:Ik heb wel het idee dat ik veel minder spots binnen krijg, mijn laatste dateerd momenteel van : 21:12 dat is toch al meer dan een half uur geleden ?
Groeten Andre