Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Sunny
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 78
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Op dit moment helemaal geen nieuwe spots meer. Oudere spots zijn niet te openen. Op beide computers dit probleem. Denk dat er een storing bij Spotnet is.Meermensen hier last van ???
-
- Moderator Team Lid
Spotnet kent geen storingen. Sunnyusenet wel.
*zucht* Het is weer zover.
*zucht* Het is weer zover.
-
- Usenet: sunny usenet
-
- Usenet: pureusenet
Ook bij mij problemen, ik gebruik pure usenet.
Ik heb ook geprobeerd een nieuwere versie te downloaden maar het probleem blijft
Ik heb ook geprobeerd een nieuwere versie te downloaden maar het probleem blijft
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: xs4all
Ik heb dezelfde problemen (ook sunnyusenet)
Maar omdat ik de spotnet beschrijvingen van de posts ook niet op kan halen lijkt het mij dat het probleem bij spotnet zit
Maar omdat ik de spotnet beschrijvingen van de posts ook niet op kan halen lijkt het mij dat het probleem bij spotnet zit
-
- Internet: Telfort
Zelfde probleem bij mij sedert gisteren (dinsdag 2 augustus j.l.)?. Krijg errorcode "430 no such article"?
-
Ook hier ligt spotnet eruit....geeft wel aan dat de database is bijgewerkt , maar krijg sinds gisteren geen nieuwe spots te zien.
-
- Leeftijd: 78
Heb het al twee maal gemeld aan Sunny, maar geen reactie gekregen. We wachten nog even af.
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: xs4all
Ik kan wel via usenetexplorer postings ophalen bij sunnyusenet en nieuwe headers bekijken dus sunny werkt nog wel
Ik kan bij spotnet ook niet de beschrijvingen van postings meer openen (spot niet gevonden, waarschijnlijk te oud NNTP melding 430 op een posting van gisteren) en die komen volgens mij niet bij sunny vandaan,
Ik kan bij spotnet ook niet de beschrijvingen van postings meer openen (spot niet gevonden, waarschijnlijk te oud NNTP melding 430 op een posting van gisteren) en die komen volgens mij niet bij sunny vandaan,
-
Bij mij is het zelfde verhaal, bij spot web kan ik alles wel ophalen en place2home ook, daar werkt alles prima met Sunny, dus dat is het probleem niet. De Spots worden gewoon niet geladen, dat is het probleem hier, dus lijkt het mij inderdaad een Spot Net probleem.