Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Moderator Team Lid
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Dat lijkt me een storing bij Eweka ja.
Heeft dus niks met dit topic te maken !
Heeft dus niks met dit topic te maken !
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Telfort Glasvezel
Helaas krijg ik toch nog steeds niet alles binnen met 1.8.5.7 via Sunny. Voorbeeld: van 8 serie episodes geplaatst door 1 afzender, krijg ik er maar 7 binnen (toevallig de eerste (van 7.59 uur) niet). Van overige posts van afgelopen nacht mis ik ook de meesten, maar niet allemaal. De laatste van gisterenavond was om 23.49 uur en alleen rond 6.00 uur heb ik er nog 3 binnen gekregen.
Van Sunny heb ik verder geen reactie meer gehad, nadat ik al had aangegeven, dat de standaardoplossingen niet werkten. Dus ik hoop dat hier nog iemand een idee heeft...
Van Sunny heb ik verder geen reactie meer gehad, nadat ik al had aangegeven, dat de standaardoplossingen niet werkten. Dus ik hoop dat hier nog iemand een idee heeft...
-
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
Ik krijg helaas ook niet alles te zien met Sunny. Spots die ik via Spotweb wel zie krijg ik met Spotnet (welke versie dan ook) gewoon niet te zien.
-
- Moderator Team Lid
-
- Internet: ziggo
SpotWeb loopt ook via Sunny en dat gaat goed, dat er soms een enkele spot niet binnen komt op spot-net is al heel lang zo en echt niet van sins kort. Ik zou er niet vreemd van opkijken als dat bij andere paysurvers ook zo is.
-
- Moderator Team Lid
In spotnet 1.8.5.8 kun je eens de buggy server optie proberen.
-
Ik heb spotweb lokaal draaien met Sunny en mis toch veel spots en reacties.
Sinds ik voor spotlite en spotnet een andere provider gebruik, zie ik in deze programma's wel alles.
Pure Usenet, Sunny Usenet en XLned hebben gewoon een probleem met de headers, dat ze zelf ontkennen.
Ik verwacht dan ook geen oplossing op korte termijn.
Sinds ik voor spotlite en spotnet een andere provider gebruik, zie ik in deze programma's wel alles.
Pure Usenet, Sunny Usenet en XLned hebben gewoon een probleem met de headers, dat ze zelf ontkennen.
Ik verwacht dan ook geen oplossing op korte termijn.
-
Nee sorry, ik verwoord me verkeerd. Via http://www.nzbserver.com/ (nzbserver) zie ik al mijn spots wel toegevoegd worden en met Spotnet (welke versie dan ook) en Sunny zie ik mijn spots 33% niet. Ik vermoed dat Sunny in dit geval de boosdoener is.mesa57 schreef:Is die spotweb ook aangesloten op Sunny dan ?
-
- Moderator Team Lid
nzbserver.com is zeer waarschijnlijk NIET met sunny of aanverwante providers verbonden.
-
Precies. Dus het kan niet anders dat Sunny de boosdoener is in dit verhaal.mesa57 schreef:nzbserver.com is zeer waarschijnlijk NIET met sunny of aanverwante providers verbonden.