Onderwerp over de download Spotnet Improver
Moderator: Moderator Team
-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Answers: 0
Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver
Zodra de DNS is bijgewerkt. Hopelijk gaat dat sneller als de vorige keer 

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
- Usenet: XSNews
- Internet: UPC
Sinds 2 dagen doet mijn spotnet improver het niet meer, weet niet hoe dat kan en heb ook geen smiley's meer.
Heb 1 keer met spotnet launcher spotnet geopend en sindsdien is het.

-
- Usenet: Tweaknews/Astraweb
- Internet: KPN
Wat van SIL doet het bij jou dan niet?TifKag schreef:En.....Al enig idee wanneer je weer online bent, want bij mij werkt SI of SIL nog steeds niet (Is pure belangstelling en geen kritiek)
Het enige wat niet werkt (nu de site niet te bereiken is) is de black- whitelist aanmeld formulier. en je kunt de 'verse' black- whitelist niet ophalen.
Klopt de werking van SI is afhankelijk van de site haatmij.nl Die is momenteel niet bereikbaar.lieske449 schreef:Sinds 2 dagen doet mijn spotnet improver het niet meer, weet niet hoe dat kan en heb ook geen smiley's meer.Heb 1 keer met spotnet launcher spotnet geopend en sindsdien is het.
Laatst gewijzigd door Krukas op 27 okt 2011, 22:01, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Bedankt voor het snel reageren, ik dacht al dat het aan mij lag.
-
Als je overstapt naar Spotnet Improver Local (SIL) heb je de smileys weer. Je krijgt dan tevens de mogelijkheid om naast de Black- Whitelist een Friendslist samen te stellen.lieske449 schreef:Bedankt voor het snel reageren, ik dacht al dat het aan mij lag.
Laatst gewijzigd door Krukas op 27 okt 2011, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
Niets meer, font wordt niet kleiner geen smilies ....kortom nietsKrukas schreef:Wat van <KNIP> doet het bij jou dan niet?TifKag schreef:En.....Al enig idee wanneer je weer online bent, want bij mij werkt SI of SIL nog steeds niet (Is pure belangstelling en geen kritiek)
Het enige wat niet werkt (nu de site niet te bereiken is) is de black- whitelist aanmeld formulier. en je kunt de 'verse' black- whitelist niet ophalen.
Als ik de oude spotnetimprover.js en spotnetimprover.js_SIL "readonly" zet, blijft alles werken.
maar... als ik de readonly eraf haal, worden er 2 nieuwe files opgehaald, en zijn alle smilies weg, en de grootte van het lettertype werkt ook niet meer.
Dus waarschijnlijk klopt er iets niet in de .js bestanden
Ik heb een flushdns gedaan, en als ik http://haatmij.nl/jij/spotnet/spotnetimprove2.js intik vraagt ie9 of ik het script wil downloaden, dus de DNS is dan (volgens mij) al bijgewerkt.
Link verwijderd Forumregel: Namen of links naar Usenet Index websites ( Alleen FTD mag ) mogen niet in de berichten geplaatst worden.
- MariaK
-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Als het goed is zou ie het weer moeten doen binnen nu en 24 uur.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
de link http://haatmij.nl/jij/spotnet/spotnetimprove2.js werkt wel . Maar heb toch dat spotnet improver niet werkt in spotnet.Waar ligt het aan?Thisegzz schreef:Als het goed is zou ie het weer moeten doen binnen nu en 24 uur.
-
Welk Spotnet versie gebruik je? alsv Spotnet v.175 of hoger gebruikt moet in je spotnetimprover.js versie v2.0 staanTifKag schreef:Niets meer, font wordt niet kleiner geen smilies ....kortom nietsKrukas schreef:Wat van <KNIP> doet het bij jou dan niet?TifKag schreef:En.....Al enig idee wanneer je weer online bent, want bij mij werkt SI of SIL nog steeds niet (Is pure belangstelling en geen kritiek)
Als ik de oude spotnetimprover.js en spotnetimprover.js_SIL "readonly" zet, blijft alles werken.
maar... als ik de readonly eraf haal, worden er 2 nieuwe files opgehaald, en zijn alle smilies weg, en de grootte van het lettertype werkt ook niet meer.
Dus waarschijnlijk klopt er iets niet in de .js bestanden
Ik heb een flushdns gedaan, en als ik http://haatmij.nl/jij/spotnet/spotnetimprove2.js intik vraagt ie9 of ik het script wil downloaden, dus de DNS is dan (volgens mij) al bijgewerkt.