Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Newsdemon
- Internet: ziggo
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Hier van Sunny naar Astra overgestapt, en gedowngrade naar 1857. Alles lijkt nu weer goed te gaan.
Bij mijn vorige Spotnet versie leek het alsof hij alleen maar nieuwe spots ophaalde, gedurende de tijd dat mijn pc aan stond.
S'morgensvroeg gaten van 6-8 uur, en als ik overdag de pc uitzette, geen updates tijden die periode...vreemd.
Bij mijn vorige Spotnet versie leek het alsof hij alleen maar nieuwe spots ophaalde, gedurende de tijd dat mijn pc aan stond.
S'morgensvroeg gaten van 6-8 uur, en als ik overdag de pc uitzette, geen updates tijden die periode...vreemd.
-
- Usenet: Sunny
- Internet: KPN
Exact de problemen die ik ook had. Ik heb gisteren spotnet gedeinstalleerd en maar een schone 1.8.1 er op gezet. Wel weer ff wennen aan de oude uitstraling, maar nu doet hij het zonder problemen.
-
- Moderator Team Lid
Ik raad je aan 1.8.5.7 te installeren. Daar zitten een black/whitelist functie in namelijk. Ook zie je spamberichten van gebruikers en kun je spots gespot met V2 goed lezen. Voor download, zie mijn onderschrift.Marcothekolossos schreef:Exact de problemen die ik ook had. Ik heb gisteren spotnet gedeinstalleerd en maar een schone 1.8.1 er op gezet. Wel weer ff wennen aan de oude uitstraling, maar nu doet hij het zonder problemen.
-
Ik mis de kopierfunctie toch wel in de 1857 versie!Marcothekolossos schreef:Exact de problemen die ik ook had. Ik heb gisteren spotnet gedeinstalleerd en maar een schone 1.8.1 er op gezet. Wel weer ff wennen aan de oude uitstraling, maar nu doet hij het zonder problemen.
-
- Moderator Team Lid
Nee hoor, die zit er in. Op 2 verschillende manieren zelfs.
-
Bedankt, had ik vergeten aan te vinken!mesa57 schreef:Nee hoor, die zit er in. Op 2 verschillende manieren zelfs.
Het lijkt nu idd een stuk beter te gaan, en de gaten toen mijn pc uit stond zijn verdwenen.
-
- Moderator Team Lid
Bij de spot zelf zitten ook nog knopjes om de image, titel te kopieëren.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 86
- Contacteer:
Kan iemand hier iets aan veranderen?? Ik heb afgelopen Donderdag een spot geplaatst. Tot op heden zie ik deze NIET in Spotnet verschijnen met Sunny. Wel met Ziggo als provider. Wat een puinhoop is het bij Sunny.
Blijf zolang mogelijk jong dan wordt je kort oud!
-
Ik ben onlangs overgestapt naar Astra en ben er tevreden over.Guillaumpie schreef:Kan iemand hier iets aan veranderen?? Ik heb afgelopen Donderdag een spot geplaatst. Tot op heden zie ik deze NIET in Spotnet verschijnen met Sunny. Wel met Ziggo als provider. Wat een puinhoop is het bij Sunny.
Ze hebben een special:2 maanden voor 15$. Zolang je account actief blijft, blijf je dit betalen.
http://www.news.astraweb.com/specials/2mospecial.html
Misschien het proberen waard. Gaat wel alleen via PayPale en je CC.
-
- Usenet: newsreader125.eweka.
- Internet: Ziggo
newsreader125.eweka.nl
Unable to connect to database:
SQLSTATE[HY000] [2002] Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (111)
Please make sure your database server is up and running and your connection parameters are set
Help!.
Is er een storing of zo?.
Unable to connect to database:
SQLSTATE[HY000] [2002] Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (111)
Please make sure your database server is up and running and your connection parameters are set
Help!.
Is er een storing of zo?.