Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Maxthon
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Bericht door Maxthon »

MariaK schreef:Voor zover ik weet is dit al een tijdje geleden opgelost?
viewtopic.php?f=16&t=596&start=300#p23091
Yep, heb vandaag een email gehad waarin staat dat er in geen enkelen groep het IP adres word mee gezonden.

Dus inderdaad opgelost en kunnen dus anoniem posten.

Maxthon..
Afbeelding + UnzBin Usenet downloader

zonnetje

Bericht door zonnetje »

De prijs van LightningUsenet is intussen flink aan het stijgen. In maart nog 2,50 betaald en ze zitten nu al op 4,00 per maand. Da's toch een stijging van maar liefst 60% in 3 maanden!!!

SPiET

Bericht door SPiET »

Juist een abo voor een maand genomen bij LU en NEGATIVE ervaring!

Wou een nzb van 60 dagen downloaden ( van maar 15 mb!) , speed begint aan 1.05 mb/s en gaat daarna gewoon naar beneden met na een paar seconden, 0 KB/S!

Provider, Telenet BE

Wat is dat nu voor een gezeik???
Hitnews gaf me met mijn nighttime account + 3 MB/S!

SPiET

Bericht door SPiET »

Een andere en die gaat wel stukken rapper, heeeeeel raar!

xZx
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Bericht door xZx »

zonnetje schreef:De prijs van LightningUsenet is intussen flink aan het stijgen. In maart nog 2,50 betaald en ze zitten nu al op 4,00 per maand. Da's toch een stijging van maar liefst 60% in 3 maanden!!!
Sta ik ook wel een beetje van te kijken, ze krabbelen langzaam aan richting de prijs van Eweka toe, echter met een veel lagere retentie en dat vind ik op z'n zachtst gezegd: not done :slecht:

Ik leg bij deze 4 euro echt de grens, ik vind het nog steeds een net bedrag, maar hier wil ik wél iets voor terugzien in de retentie. Ik zie het nog een paar maandjes aan, mocht de prijs nóg meer stijgen óf de retentie op 431 dagen blijven, dan ga ik mooi weer terug naar good ol' Eweka...

Misterkilobyte

Bericht door Misterkilobyte »

Hoeveel retentie heeft die dan

xZx

Bericht door xZx »

Niet onaardig bedoeld, maar: http://www.giyf.com/eweka.nl :beer:

Cherek

Bericht door Cherek »

Ik was over de vorige verhoging ook al verbaasd en nu uiteraard ook. Eerst 20 procent verhogen en nu weer 33,33%. En wat ik met name storend vind, is het stilzwijgende karakter ervan. Geen melding per mail van "opgelet de prijs is verhoogd". En het waarom ervan(!). Dat is naar je klanten wel zo netjes.
Ik zat bij Hitnews voor 6,95 dus de prijs is an sich nog wel laag, en voor mij persoonlijk is de retentie wel voldoende, de snelheid uitstekend. Maar de manier waarop van de prijsverhogingen plaats vinden en snelheid daarvan is allesbehalve klantvriendelijk.

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

Cherek, ik kan goed begrijpen dat je jezelf daar aan stoort dat doe ik ook.
De communicatie van Lightning naar de klanten toe laat inderdaad geregeld veel te wensen over.
Die verhoging is naar mijn mening een gevolg van het feit dat de organisatie uitgebreid hebben met nieuwe steunpunten en ook doordat ze zoveel nieuwe leden hebben gekregen.
Persoonlijk vind ik dat een slechte zet, die nu misschien tijdelijk even meer geld in het laatje brengt maar straks wel klanten gaat kosten omdat de concurrentie positie hierdoor enorm verzwakt.
Zelf heb ik onlangs nog voor minder dan 30 euro een abo afgesloten voor ruim 1 jaar dus ik was de prijsverhogingen gelukkig voor.
I'm trying to be...who I really am...the true me...

xZx

Bericht door xZx »

100 dagen kost trouwens een tientje, is dan toch nog iets goedkoper dan als je een maand neemt voor 4 euro.
Jammer dat ze hier niet gelijk op de frontpage over informeren, je komt er pas achter wanneer je gaat verlengen.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer