Spotnet Classic 1.9.0.8
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Spotnet Classic 1.8.6.3
Wanneer wordt spotnet weer geupdate. Denk hierbij aan het update van sabnzb, tweaks enz..
-
- Usenet: Sunny
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 78
Re: Spotnet Classic 1.8.6.3
Dank je wel, het is geluktmesa57 schreef:Kun je history1.db in C:\ProgramData\Spotnet\Admin eens renamen (spotnet eerst aflsluiten) ?
-
- Moderator Team Lid
-
- Usenet: ItelligentWondernews
- Internet: Ziggo
Re: Spotnet Classic 1.9.0.1
Bedankt mesa, hoop nieuwe toevoegingen weer!
is erg handig (Bewerken->Instellingen->Bij sluiten tab naar overzicht).
Ook handig de shortcuts om te switchen tussen openstaande tabs.
@iedereen: Shortcuts te vinden in de Release Notes. Standaard staat deze hier op je PC: C:/Program Files (x86)/Spotnet/release_notes.htm
Wat betreft de nieuwe categorieën TeleCine, WEB-DL, WebRip en HDRip, ik neem aan dat deze wel standaard onder de beeld categorie (cat 1) vallen? Cat 9 niet vermoed ik? Wat zijn de subcats voor deze nieuwe categorieën ? Want dan kan ik de filters aanpassen.
Code: Selecteer alles
Optie om terug te keren naar Spot overzicht bij het sluiten van een spot
Ook handig de shortcuts om te switchen tussen openstaande tabs.
@iedereen: Shortcuts te vinden in de Release Notes. Standaard staat deze hier op je PC: C:/Program Files (x86)/Spotnet/release_notes.htm
Wat betreft de nieuwe categorieën TeleCine, WEB-DL, WebRip en HDRip, ik neem aan dat deze wel standaard onder de beeld categorie (cat 1) vallen? Cat 9 niet vermoed ik? Wat zijn de subcats voor deze nieuwe categorieën ? Want dan kan ik de filters aanpassen.
Author of Aqua Filter Buttons & Diamond theme voor Spotnet.
-
- Moderator Team Lid
-
Downloadlijst leeg!!!
Ik heb spotnet 1.9.0.1 inmiddels 3 keer opnieuw geïnstalleerd, en ben er nu achter waardoor het probleem ontstaat.
Het onstaat bij mij wanneer een nzb op een "afwijkende" manier bij SABNzb binnenkomt.
Dus wanneer een nzbfile geopend wordt vanuit het menu of wanneer de nzbfile gedropt wordt in de watchfolder van SABNzb.
De download wordt wel gestart en afgemaakt, maar blijft hangen op uitpakken. (althans de status in de downloadtab)
Bij controle blijkt de download wel uitgepakt maar de status niet bijgewerkt.
Vanaf dat moment verschijnen nieuwe downloads niet meer in de downloadtab. Spotnet verwijderen en opnieuw installeren lost het probleem op tot de volgende "afwijkende" download.
Zijn er meer mensen met dit probleem, of ligt het aan mijn systeem?
Het onstaat bij mij wanneer een nzb op een "afwijkende" manier bij SABNzb binnenkomt.
Dus wanneer een nzbfile geopend wordt vanuit het menu of wanneer de nzbfile gedropt wordt in de watchfolder van SABNzb.
De download wordt wel gestart en afgemaakt, maar blijft hangen op uitpakken. (althans de status in de downloadtab)
Bij controle blijkt de download wel uitgepakt maar de status niet bijgewerkt.
Vanaf dat moment verschijnen nieuwe downloads niet meer in de downloadtab. Spotnet verwijderen en opnieuw installeren lost het probleem op tot de volgende "afwijkende" download.
Zijn er meer mensen met dit probleem, of ligt het aan mijn systeem?
-
- Moderator Team Lid
-
Ja, iedere keer dat ik een nzb open vanuit menu of drop in watchfolder gaat het mis.
Lastig omdat steeds vaker nzb's via externe links worden gespot.
Lastig omdat steeds vaker nzb's via externe links worden gespot.
-
Hoe lang duurt het eigenlijk het binnenhalen van de hele database?
Is nu slording zo'n dik half uur (snelle verbinding).
Overigens de hash (MD5) is voor de .exe (niet voor de zip)
Ik checkte eerst de zip, wilde een melding doen, maar checkte toen de .exe.
Oh, als laatste: ik gebruikte in 1e instantie 1.8.5.x
installatie op een schone pc. Er kwam een melding dat er nieuwe versie was (2 vensters in de taakbalk)
Uiteindelijk wilde ik de update nog níet doorvoeren, maar eerst nadat 1.8.5 geïnstalleerd was, maar klikte
per ongeluk op [Ja]
Toen ging alles verkeerd en ging het updaten in een ein-de-loze loop, constant hetzelfde. Na een kleine 10 minuten
via de taskmanager afgebroken.
Voor zover mogelijk zou het misschien goed zijn wanneer gecheckt wordt nadat alles binnen is gehaald..?
Suggestie slechts.
=
later: klaar, 40 minuten, nu nog rechtsboven 'bijwerken spotter ID (1.331.175 spots in de database).
Dacht even, dit gaat niet goedkomen...
Is nu slording zo'n dik half uur (snelle verbinding).
Overigens de hash (MD5) is voor de .exe (niet voor de zip)
Ik checkte eerst de zip, wilde een melding doen, maar checkte toen de .exe.
Oh, als laatste: ik gebruikte in 1e instantie 1.8.5.x
installatie op een schone pc. Er kwam een melding dat er nieuwe versie was (2 vensters in de taakbalk)
Uiteindelijk wilde ik de update nog níet doorvoeren, maar eerst nadat 1.8.5 geïnstalleerd was, maar klikte
per ongeluk op [Ja]
Toen ging alles verkeerd en ging het updaten in een ein-de-loze loop, constant hetzelfde. Na een kleine 10 minuten
via de taskmanager afgebroken.
Voor zover mogelijk zou het misschien goed zijn wanneer gecheckt wordt nadat alles binnen is gehaald..?
Suggestie slechts.
=
later: klaar, 40 minuten, nu nog rechtsboven 'bijwerken spotter ID (1.331.175 spots in de database).
Dacht even, dit gaat niet goedkomen...

-
- Moderator Team Lid
De update tussendoor zou geen problemen mogen opleveren.
Spotter-id bijwerken moet sneller gaan in 1.9.0.1, want we leveren nu al een vooringevulde tabel met ID's mee (afzonderlijke spots hoeven dan niet meer geopend te worden).
Spotter-id bijwerken moet sneller gaan in 1.9.0.1, want we leveren nu al een vooringevulde tabel met ID's mee (afzonderlijke spots hoeven dan niet meer geopend te worden).