Hoi all,
Betreft het mee posten van je ip adres, heb ik een berichtje gestuurt op de site van Licgthningusenet, en heb hierop een antwoord gekregen en hier weer op gereageerd.
Als volgt:
Op 14 juni 2011 13:38 schreef service lightningusenet <
[email protected]> het volgende:
Beste Maxthron,
Waar wordt je IP meegezonden? Die zou namelijk moeten gebeuren. Gebeurt dit in Spotnet?
Op 14 juni 2011 09:00 schreef (mijn Email adres) het volgende:
Labelname: LightningUsenet
Username: Maxthon
Email: (mijn Email adres)
Yep, daar is het naar voren gekomen en word op meerderen forum aangegeven dat in de header het ip adres word mee gezonden (zelf ook gecontroleerd) wat bij anderen pay servers niet word gedaan.
Ik heb nu als test een account geopend bij PowerNews.nl 30 dagen 7,50 euro 20 mb natuurlijk qua snelheid en kosten kunnen zij niet aan jullie tippen maar het ip adres word niet mee gezonden.
Het moet toch mogelijk zijn dat het mee zenden van het ip adres uit gezet kan worden?
Grtz.. Maxthon
Nog even wachten op een verder antwoord....
Ondanks de schrijf fouten weten we wel waar het over gaat!
{uitgelicht}
Die zou namelijk moeten gebeuren neem aan dat dit moet zijn
Dit zou namelijk niet moeten gebeuren
Zelf denk ik dat het normaal is dat het word mee gezond in een eigenlijke niet binariese nieuws groep (zie eind extentie .pt en daar staat alleen maar tekst in) maar ja als het mogelijk is dan liever niet mee zenden... Toch!!!
Wel vraag ik mij af waarom na zoveel meldingen nu wel een reactie? Het is wel zo dat ik zelf al heel lang gebruik maak van deze pay server en vaker contact heb gehad.
Grtz. Maxthon.