(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Internet: upc
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Weet niet of dit de juiste plaats is hiervoor.
Ik gebruik Spotnet 2 naar volle tevredenheid, maar zou graag de volgende functionaliteit toegevoegd zien worden:
Ik wil nu de series "100 oldies deel xxx" downloaden. Maar omdat ik daar niet vanaf het begin mee ben begonnen, zou ik nu meer dan 100 keer een nzb aan moeten laten maken. Graag zou ik de mogelijkheid hebben, om alle "100 oldies deel xxx" om 1 keer te selecteren, dat kan dmv. search, en dan al deze posts in 1 keer te nzb-en... Kan zoiets gerealiseerd worden?
Ik gebruik Spotnet 2 naar volle tevredenheid, maar zou graag de volgende functionaliteit toegevoegd zien worden:
Ik wil nu de series "100 oldies deel xxx" downloaden. Maar omdat ik daar niet vanaf het begin mee ben begonnen, zou ik nu meer dan 100 keer een nzb aan moeten laten maken. Graag zou ik de mogelijkheid hebben, om alle "100 oldies deel xxx" om 1 keer te selecteren, dat kan dmv. search, en dan al deze posts in 1 keer te nzb-en... Kan zoiets gerealiseerd worden?
Misschien een idee om een optie toe te voegen dat je kan zien hoeveel keer de spot is gedownload.
-
- Moderator Team Lid
Ehh, hoe stel je dat voor ? Spotnet is een DECENTRALE community. Zonder server. Om nou voor iedere download een bericht te plaatsen op usenet ????? Lijkt me niet echt haalbaar.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Ik gebruikte in de oude versie grabit, met de nieuwe zou ik dat ook graag willen doen.
Heb zoals Tifkag al reeds aangaf de knop: "nzb openen" aangeklikt, maar dan nog gaat hij met SABnzbd downloaden.
Kortom: hoe kan ik via grabit downloaden?
Andere vraag is Hoe kan ik andere usenet provider instellen? Die knop is niet aanklikbaar bij mij?
Thanks alvast.
Heb zoals Tifkag al reeds aangaf de knop: "nzb openen" aangeklikt, maar dan nog gaat hij met SABnzbd downloaden.
Kortom: hoe kan ik via grabit downloaden?
Andere vraag is Hoe kan ik andere usenet provider instellen? Die knop is niet aanklikbaar bij mij?
Thanks alvast.
-
- Usenet: Ziggo
Ik sluit me van harte bij de vorige vraagsteller aan. Ik mis m'n Grabit!
-
- Usenet: Eweka
Hmmm, wazig; dat is het eerste dat ik anders dan standaard heb ingesteld en bij mij werkt het prima.doemus schreef:Kortom: hoe kan ik via grabit downloaden?
Stap 1: Zorg dat NZB's geassocieerd zijn met GrabIt:
- volg "Option 2" in dit stappenplan (Engelstalig)
OF - Maak een leeg bestand met een ".NZB" extensie, bijvoorbeeld "test.nzb"
Selecteer dit bestand en klik met rechter muis op "Openen met..." -> "Kies standaard programma"
Kies vervolgens Grabit.exe als programma.
Dat *zou* het moeten zijn...

Heb er zelf niet veel verstand van wat wel of niet kan, maar mijn idee er achter was meer van dat de poster/spotter kan zien dat hij/zij het niet voor niets doet.mesa57 schreef:Ehh, hoe stel je dat voor ? Spotnet is een DECENTRALE community. Zonder server. Om nou voor iedere download een bericht te plaatsen op usenet ????? Lijkt me niet echt haalbaar.
Maar als iemand een bedankt berichtje plaatst waar worden die dan op geslagen?, ik mag aannemen dat dat ook op usenet word geplaatst en wat is dan het verschil?
-
- Moderator Team Lid
Het verschil is dat er voor 1 spot misschien 300 reacties moeten worden binnengehaald, maar 40000 downloadberichten.
Dat is voor een spot. Voor alle spots wordt dat een gigantisch aantal.
Dat is voor een spot. Voor alle spots wordt dat een gigantisch aantal.
Ik moet inloggen als ik spotnet voor het eerst opstart als ik een provider kies, voor kpn heb je dat niet nodig. Hoe start je het programma?
-
- Usenet: i-telligent
- Internet: Telfort
- Leeftijd: 48
@blaatmans Met de optie anders, dan de gegevens van je mijn KPN invullen, anders even navragen webcare of via 080 0402
Groet,
Xsjlo
-- [bericht automatisch samengevoegd - 19 sep 2015, 11:32] --
Wat ik wel erg mis, ik heb een spot geplaatst in 2.0.0.105 maar deze zie je totaal niet meer terug komen.
Start ik de 1.8.1 weer op, zie ik hem daar wel..
Wat doe ik fout?
Groet,
Xsjlo
-- [bericht automatisch samengevoegd - 19 sep 2015, 11:32] --
Wat ik wel erg mis, ik heb een spot geplaatst in 2.0.0.105 maar deze zie je totaal niet meer terug komen.
Start ik de 1.8.1 weer op, zie ik hem daar wel..
Wat doe ik fout?