geen posts en spots meer op te halen via xlned
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: geen posts en spots meer op te halen via xlned
Hallo,
Ik zie in de map Spotnet een hoop mappen en bestanden
en ook een update.exe maar geen spotnet.exe !!!
Zou het daar aan liggen ?
Ik zie in de map Spotnet een hoop mappen en bestanden
en ook een update.exe maar geen spotnet.exe !!!
Zou het daar aan liggen ?
-
- Usenet: sunny
Okee, zij zijn geen eigenaar van Spotnet maar het is duidelijk dat het probleem niet bij Spotnet ligt maar bij de diensten van Sunny en andere aanbieders, vermits bv Eweka wel blijft werken. Of zie ik dat verkeerd ?
-
- Usenet: Pure Usenet
- Internet: Ziggo
Ik heb exact hetzelfde probleem met Pure Usenet, geen nieuwe spots meer sinds 23 uur geleden. Ik heb ook nog Usenetserver, die ingesteld en voila ik krijg alles weer binnen. Ik gebruik trouwens Spotweb maar het probleem is denk ik exact hetzelfde.
-
Het zelfde probleem hier met Sunny .
Heb om te proberen weel abbo genomen bij newsgrabber en die haalt alles binnen dus lijk me probleem bij Sunny.
Heb om te proberen weel abbo genomen bij newsgrabber en die haalt alles binnen dus lijk me probleem bij Sunny.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: mobile
Ze maken pas haast als ze merken dat veel mensen overstappen op een andere provider. Dat was met Eweka ook toen die besloten om samen te werken met Brein en velen hun account bij Eweka opzegden, toen raakten ze in paniek.etterke schreef:Okee, zij zijn geen eigenaar van Spotnet maar het is duidelijk dat het probleem niet bij Spotnet ligt maar bij de diensten van Sunny en andere aanbieders, vermits bv Eweka wel blijft werken. Of zie ik dat verkeerd ?
Krijg nu regelmatig smeek mailtjes van Eweka of ik alsjeblieft terug wil komen. (mooi niet dus)
Dus als iemand nog een provider weet die wel werkt, post het hier aub, dan kan sunny de pot op!
-
Kreeg ook hetzelfde mailtje,heb ook al gezocht voor een andere payserver,newsgrabber lijkt me wel wat moet alleen nog kijken of ik hem kan delen met iemand anders.Ik wacht het nog een dag af en ben dan pleiten....hoop wel dat er vanuit sunny een oplossing komt ben er aan gewend,dan ken sunny van mij ook de pot op en kom nooit meer terug. mvg
-
- Usenet: sunny
- Internet: ziggo
Ik gebruik Spotweb.
Daarin kan je een aparte provider opgeven voor de headers.
Ik heb even een lifetime free account aangemaakt bij xsusenet.
snelheid maar 2MB maar snel genoeg voor de headers die spotweb ieder half uur binnenhaalt en in de database zet.
Ik kan weer vooruit voorlopig.
Daarin kan je een aparte provider opgeven voor de headers.
Ik heb even een lifetime free account aangemaakt bij xsusenet.
snelheid maar 2MB maar snel genoeg voor de headers die spotweb ieder half uur binnenhaalt en in de database zet.
Ik kan weer vooruit voorlopig.

-
Hier het antwoord wat Sunny mij stuurt (en daar kan ik natuurlijk helemaal niets mee)
Het zelfde (standaard) antwoord:
Geachte klant,
Bedankt voor uw aanvraag.
Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel programma verbonden.
We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen helpen.
http://www.spot-net.nl/
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
Het zelfde (standaard) antwoord:
Geachte klant,
Bedankt voor uw aanvraag.
Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel programma verbonden.
We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen helpen.
http://www.spot-net.nl/
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
-
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
-
Laatste update van spotnet binnen, versie 158, en met Sunny blijft het probleem bestaan: geen updates van nieuwe spots