Ik raak steeds mijn selectie kwijt
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: newshosting
Re: Ik raak steeds mijn selectie kwijt
Ik heb het probleem opgelost door Framework 4.5 te verwijderen en 4.0 te installeren.
Ik kan nu weer wel zien waar ik ben gebleven in het overzicht van de spots in Spotnet.
Dank je @ManiaK.
Ik kan nu weer wel zien waar ik ben gebleven in het overzicht van de spots in Spotnet.
Dank je @ManiaK.
-
Draai Windows 7 bit met .dotnet 4.0, selectie werkte onder xp, onder 7 is de kleur van de balk hetzelfde als de 2 achtergrondkleuren dus zie je 'm niet.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 11 okt 2014, 11:01] --
Framework 4.5 verwijderen en 4 installeren werkt inderdaad maar dan werkt de suite van Ati (videokaart) niet meer aangezien deze gebruik maakt van Framework 4.5!
Het zou mooi zijn als er nog aan spotnet gesleuteld zou worden maar ben bang dat er geen nieuwe versie meer komt, de database blijft maar groeien en het zou prettig zijn als je kunt instellen dat je alleen spots wil van een bepaalde datum, spots van 1200 dagen oud zijn meestal toch niet meer te downloaden. Is de broncode te verkrijgen?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 11 okt 2014, 11:01] --
Framework 4.5 verwijderen en 4 installeren werkt inderdaad maar dan werkt de suite van Ati (videokaart) niet meer aangezien deze gebruik maakt van Framework 4.5!
Het zou mooi zijn als er nog aan spotnet gesleuteld zou worden maar ben bang dat er geen nieuwe versie meer komt, de database blijft maar groeien en het zou prettig zijn als je kunt instellen dat je alleen spots wil van een bepaalde datum, spots van 1200 dagen oud zijn meestal toch niet meer te downloaden. Is de broncode te verkrijgen?
-
- Moderator Team Lid
Over het algemeen is het zo dat als je usenet provider een retentie heeft van b.v. 1200 dagen je ook spots kunt downloaden van 1200 dagen oud. En nee, de broncode is niet beschikbaar.