Ziggo: serverprobleem BEVESTIGD!

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

rylaars
Answers: 0
Usenet: casema
Internet: ziggo

Re: Ziggo: serverprobleem BEVESTIGD!

Bericht door rylaars »

Zojuist gesproken met de helpdesk van Ziggo. De laatste update is dat de server problemen zouden zijn opgelost vanavond (27-6-2013) rond 22:30.
Massaal bellen helpt!

Topicstarter
Eddievela
Usenet: geen

Bericht door Eddievela »

Bedankt voor je bijdrage rylaars, klinkt goed vanavond ff checken.....

-- [bericht automatisch samengevoegd - 27 jun 2013, 16:12] --

Hoi Geluk, ook jij bedankt voor je bijdrage, ja klinkt mij bekend het ligt er aan wie je treft bij Ziggo, vandaag had ik een redelijke Berry aan de lijn, gaat zijn best doen. Ook ik had mazzel net iets binnenhalen maar 1 minuut later weer hopeloos. Maar goed. rylaars heeft goed nieuws, (zie boven)einde ellende misschien in zicht....

Gup
Algemeen Manager
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Leeftijd: 49

Re: spotnet werkt niet naar behoren: serverprobleem BEVESTIG

Bericht door Gup »

Eddievela schreef:Voor Gup: Ja ik zit ook bij Spotnet en ben deze topic gestart. Fijn dat je verder gaat kijken, hou ons op a.u.b. de hoogte van jouw onderzoek, want ik kreeg geen eensluidende info bij Ziggo. Ondertussen op de 3e dag geen Spotnet, start wel op maar komt niet verder als verbinding maken en daar blijft Spotnet op hangen: hij krijgt de meeste keren geen verbinding en is dan ook niet normaal af te sluiten maar alleen via taakbeheer.
Zal ik doen Eddievela, ik ken het probleemgebied van ze ondertussen (maatje van me werkt in de TD van ziggo).
Het zal mij benieuwen of ze dat gaan redden per vanavond (zoals eerder vermeld in dit topic), indien ja, dan hebben ze wél 150% gegeven voor een snelle oplossing en verdienen ze mijn (Respect)

We wachten het af, ikzelf gebruik geen ziggoserver, mochten de problemen verholpen zijn... willen jullie dat dan even laten weten?

MVG

Gup
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:

Topicstarter
Eddievela

Bericht door Eddievela »

@ Gup: Fijn bedankt dat je dit gedaan hebt en dan bij deze mijn laatste update op 27-06 23.58 uur: Spotnet werkt nog steeds niet...

Eefje
Usenet: Pure usenet
Internet: Ziggo

Bericht door Eefje »

Update vrijdag 28 juni 8.30 uur: Spotnet werkt nog steeds niet.

boossie

Bericht door boossie »

Werkt nog steeds niet (vrijdag 28 juni 2013: 9.15 uur)

Aajr

Bericht door Aajr »

Hij verbind nu wel en haalt wat nieuwe spots op, maar downloaden gaat nog steeds niet.

Topicstarter
Eddievela

Bericht door Eddievela »

Hoopvol begin: Spotnet opent keurig en haalt de nieuwste dingen op voor de database, ik klik iets aan om te openen en de bekende zandloper blijft weer staan.Grrrrr!! Spotnet werkt niet op vrij 28-06 10.09 uur

Kleine-Digitaal

Bericht door Kleine-Digitaal »

Ik heb ook naar Ziggo gebeld omdat spotnet niet goed werkt, ik krijg heel veel fouten op het scherm te staan (Socket Closed 954)(No Data Received 954)(Refusing A connection 932)(Gebruikersnaam/wachtwoord niet goed)enz enz mijn internet snelheid was goed 118 Mbit.
Ik weet het niet, Maar ik denk wel dat het wel aan Ziggo ligt.

onderdak
Usenet: ziggo

Bericht door onderdak »

Heb sinds 2 dagen zelfde probleem met combinatie ziggo spotnet. mij viel op dat news.home.nl bij de server gegevens was gewijzigd in : news.ziggo.nl.
Dat had ik bij mijn weten niet zelf gedaan. Gebeld met ziggo tel 1200, daar werd ik na enige tijd achtergrondgeluiden door degeen die mij zou helpen doorverwezen naar de betaaltelefoon van ziggo. Begrijp nu ook iets meer van het aardige salaris van de ziggo baas. Ben benieuwd of iemand een oplossing weet, het werkte lang redelijke goed.
De reacties die ik op het scherm zag varieerden van socked fout tot verkeerd wachtwoord of gebruikersnaam.
Ik heb alle mogelijke combinaties geprobeerd inclusief herinstallatie.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer