Online: spotnet ververst geen spots

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
ikje
Answers: 0
Usenet: geen
Internet: online

Re: Online: spotnet ververst geen spots

Bericht door ikje »

hallo Maniak, :thanku:
ik heb nogmaals online gebeld,
omdat ik nog steeds geen terug melding heb ontvangen dat de storing nog steeds niet opgelost is? :evil:
en dat dit nu al een maand duurt ik zeg als ik dit in het bedrijfs leven zou doen dan was ik allang ontslagen.

In het gesprek liet men op een gegeven moment het woord BREIN vallen dat dat misschien de oorzaak is? :slecht:

daarop heb ik ingehaakt dat men naar de klanten dit open en eerlijk moet zeggen en dit op de storings side moet vermelden en niet moet doen of er niets aan de hand is? :slecht:

Hij antwoord hierop aan de informatie voorziening kan ik niks doen maar als het weer werkt dan belt men terug?
ik heb hier eerlijk gezegd weinig vertrouwen in? :evil:
ik denk dat hier inderdaad BREIN achter zit dat online onderdruk heeft gezet zodat wij dus geen news-server meer hebben? :yuck:
ik dank iedereen voor het meedenken voor een oplossing maar helaas. :thanks: :clap:

henk48
Usenet: online

Bericht door henk48 »

ik heb net met online gebeld (ik ben ook abonnee bij hun , jammer genoeg) en ik kreeg te horen dat online is gestopt met de nieuwsserver omdat er minimaal gebruik van gemaakt werd.

h.m.jochems

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Dat er minimaal gebruikt word gemaakt van de usenet server van Online komt vooral door de erg lage retentie.
Enkele alternatieve servers om mee te testen zonder verplichtingen (onderaan)

Topicstarter
ikje
Usenet: geen

Bericht door ikje »

henk48 schreef:ik heb net met online gebeld (ik ben ook abonnee bij hun , jammer genoeg) en ik kreeg te horen dat online is gestopt met de nieuwsserver omdat er minimaal gebruik van gemaakt werd.

h.m.jochems
hallo Henk48, :thanks:
het schijnt dat online diverse verhalen verteld tegen mij zeggen ze dat ze problemen met de server hebben??
en dat er waarschijnlijk BREIN de oorzaak is? :slecht:
en tegen jou zeggen ze online is gestopt met de nieuwsserver?
ik heb nog op een oude xp machine de newsserver van online staan en daar kan ik gewoon de div news groepen
opvragen wat dus het verhaal van je dat de newsserver is gestopt in een raar daglicht zet? (Respect)
maar met spotnet krijg ik via de newsserver van online geen nieuw spots binnen waarschijnlijk hebben ze dit geblokkeerd
BREIN??. :slecht:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer