Ik sluit me aan bij dit bericht aangezien ik de laatste tijd dit zelfde probleem krijg. Niet alleen met het ophalen van reacties maar ook met het ophalen van complete spots. zelfs spots die ik zelf heb geplaatst.
Ik heb zelf ook Eweka en maak gebruik van de laatste spotnet versie.
Ik zelf denk dat eweka de spots aan het filteren is. Hier kan ik helaas geen concrete uitspraak over doen want op sommige momenten doet een specifieke spot het wel en dan weer niet.
@martin1964: Welke server staat bij "Headers" in de servers.xml en word er Spotnet 1.8.1 gebruikt?
Dit kan een ander dan ook proberen die nog wel dit probleem heeft.
Ter info: In Spotnet 1.7.6 en andere spotnet clients word het probleem niet gemeld.
Oke, dan lijkt het me nu een goed moment om te vragen of de mensen met foutmelding 430 eens willen testen of de fout ook voorkomt als jullie textnews.eweka.nl invullen voor de headers in jullie servers.xml bestand (In Spotnet 1.8.1 uiteraard), aangezien deze server bij martin1964 geen problemen blijkt te geven.
Kijk ook even naar dit bericht van hjvbft: viewtopic.php?f=16&t=88&p=22657#p22657
We horen graag jullie ervaringen hiermee.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.