nog steeds geen spots via easyusenet.
ik heb maar even ziggo als nieuwsserver gebruikt om spots te downloaden.
dat werkt dus wel inderdaad en de bovenstaande kan ik mee downloaden beetje omslachtig allemaal.
heb net weer een maand betaald dus als het aan het eind van de periode niet is opgelost stap ik gewoon weer over voor de tweede keer.
snap toch niet waarom er nu zoveel usenet providers zijn die met dit probleem kampen en dat ze erover zwijgen op den duur raken ze toch klanten kwijt denk ik.
las hierboven dat ze commentaar gaven op spotnet dat het een slecht programma is, maar ik denk toch dat de meeste via spotnet hun spots vinden en dowloaden maar ik kan het verkeerd hebben.
Helaas hier zelfde problee.
XSnews komen er geen updates meer binnen
even de server van ziggo erop gedaan om te testen
en daar worden de spots wel weer mee opgehaald.
Dus in ieder geval probleem bij xsnews.
Ik ga ze maar mailen....
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.