Ik denk toch dat BREIN die rechtszaak wel wint. BREIN gaat gewoon zeggen dat ze het niet wisten en dat ze het nooit meer doen.satpiet schreef:Wat denk je onrechtmatig bewijs door diefstal als brein nu wint is er echt iets min in NederlandZombymario schreef:Ik hoop echt dat BREIN die rechtszaak verliest! Het is ze naar hun hoofd gestegen. Na FTD weg hebben gehaald denken ze dat ze nu alles weg mogen halen.
stichting Brein
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Re: stichting Brein
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
ja leuk maar ze hebben juristen in dienst die vlieger gaat niet op hoor.Zombymario schreef:Ik denk toch dat BREIN die rechtszaak wel wint. BREIN gaat gewoon zeggen dat ze het niet wisten en dat ze het nooit meer doen.satpiet schreef:Wat denk je onrechtmatig bewijs door diefstal als brein nu wint is er echt iets min in NederlandZombymario schreef:Ik hoop echt dat BREIN die rechtszaak verliest! Het is ze naar hun hoofd gestegen. Na FTD weg hebben gehaald denken ze dat ze nu alles weg mogen halen.
-
- Leeftijd: 57
Re: Kamervragen over werkwijze Stichting Brein
Kamervragen over werkwijze Stichting Brein:
De twee VVD-Kamerleden Jeanine Hennis-Plasschaert en van der Steur hebben kamervragen gesteld over Stichting Brein. Brein heeft recent servers in beslag genomen van een hostingprovider zonder dat het daarvoor een gerechtelijk bevel had. De kamerleden willen weten of Brein daartoe gemachtigd is.
http://www.techzine.nl/nieuws/25417/kam ... brein.html
Groetjes Talia
De twee VVD-Kamerleden Jeanine Hennis-Plasschaert en van der Steur hebben kamervragen gesteld over Stichting Brein. Brein heeft recent servers in beslag genomen van een hostingprovider zonder dat het daarvoor een gerechtelijk bevel had. De kamerleden willen weten of Brein daartoe gemachtigd is.
http://www.techzine.nl/nieuws/25417/kam ... brein.html
Groetjes Talia
-
Ik had het al gelezen maar hoop dat die kuikens flink nat gaan.
Stelletje geitebreiers.
Stelletje geitebreiers.
Als je geen idee hebt wat je aan het doen bent, noem dat dan onderzoeken!!
-
- Usenet: Wondernews
- Internet: Online.nl
-
- Usenet: ziggo
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
-
-
Bericht vandaag gevonden op ftd forum:
Het begint toch wel serieuze vormen aan te nemen
Zou wel top zijn als brein op 1 maart ook op zwart gaat
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Emile Roemer. Hij heeft mij gevraagd uw e-mail te beantwoorden. Ook de SP is geschrokken van de handelswijze van Brein en heeft de minister inmiddels om opheldering gevraagd. De Kamervragen treft u hieronder aan.
Met vriendelijke groet,
Daniël de Wit
Medewerker Emile Roemer
SP Tweede Kamerfractie
06-5********
****@sp.nl
Vragen van het lid Gesthuizen (SP) aan de staatssecretaris van Justitie naar aanleiding van inbeslagnames door de stichting BREIN
1. Wat is uw reactie op het bericht 'Brein nam servers van piraten illegaal in beslag'?
2. Klopt het dat eigendom onrechtmatig in beslag is genomen?
3. Deelt u de mening dat dergelijke eigenrichting onwenselijk is en dat om soortgelijke toestanden in de toekomst te voorkomen de handhaving van de naleving van het auteursrecht beter kan worden toevertrouwd aan een overheidsinstantie?
Het begint toch wel serieuze vormen aan te nemen

Zou wel top zijn als brein op 1 maart ook op zwart gaat

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Emile Roemer. Hij heeft mij gevraagd uw e-mail te beantwoorden. Ook de SP is geschrokken van de handelswijze van Brein en heeft de minister inmiddels om opheldering gevraagd. De Kamervragen treft u hieronder aan.
Met vriendelijke groet,
Daniël de Wit
Medewerker Emile Roemer
SP Tweede Kamerfractie
06-5********
****@sp.nl
Vragen van het lid Gesthuizen (SP) aan de staatssecretaris van Justitie naar aanleiding van inbeslagnames door de stichting BREIN
1. Wat is uw reactie op het bericht 'Brein nam servers van piraten illegaal in beslag'?
2. Klopt het dat eigendom onrechtmatig in beslag is genomen?
3. Deelt u de mening dat dergelijke eigenrichting onwenselijk is en dat om soortgelijke toestanden in de toekomst te voorkomen de handhaving van de naleving van het auteursrecht beter kan worden toevertrouwd aan een overheidsinstantie?
... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...
-
-