Ik denk dat ik het niet haal. vandaag heb zeker geen tijd door die fgeestdag. Want moet nog wat aanpassen etc.. Maar denk niet dat ik het afkrijg.. We zullen wat ik vanavond kan doen...
Cootje81 schreef:Ik denk dat ik het niet haal. vandaag heb zeker geen tijd door die fgeestdag. Want moet nog wat aanpassen etc.. Maar denk niet dat ik het afkrijg.. We zullen wat ik vanavond kan doen...
ChillManager schreef:Let op: Jullie hebben minder dan 12 uur de tijd om je Skin klaar te maken, laat deze kans niet liggen, dat zou zonde zijn
Hoopt [you] z'n/haar skin te zien
Leuk om dit te lezen Maar ik heb het de laatste tijd druk gehad en helemaal met dat mooie weer! Misschien dat ik mijn buttons ook voor Spotlite maak/omzet. Maar ik wil eerst een volgende update voor Spotnet maken.
ChillManager schreef:Let op: Jullie hebben minder dan 12 uur de tijd om je Skin klaar te maken, laat deze kans niet liggen, dat zou zonde zijn
Hoopt [you] z'n/haar skin te zien
Leuk om dit te lezen Maar ik heb het de laatste tijd druk gehad en helemaal met dat mooie weer! Misschien dat ik mijn buttons ook voor Spotlite maak/omzet. Maar ik wil eerst een volgende update voor Spotnet maken.
Alleeen als je tig keer je systeem kan herinstallen door die #%*&^^&%$ hacks op mijn netwerk, ben ik ook mijn eerste skin kwijt geraakt, ba 3 weken etteren ben ik eidelijk van dat gezeur af & my work will complete
Gup schreef:jajajajajaja, ik ben nog bezig met dat ding
Alleeen als je tig keer je systeem kan herinstallen door die #%*&^^&%$ hacks op mijn netwerk, ben ik ook mijn eerste skin kwijt geraakt, ba 3 weken etteren ben ik eidelijk van dat gezeur af & my work will complete
Dus morgen af? LOL
GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
"I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.