muis klik problemen ?????
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: xsnews
- Internet: kpn
Re: muis klik problemen ?????
heb het met een nieuw profiel geprobeerd maar dat maakte niets uit, dus heb de boel maar weer terug gezet naar mijn vorige profiel.
Toch bedankt voor het mee denken , en ben wel benieuwd of ChillManager het probleem al wel heeft opgelost want die had gisteren ook dit zelfde probleem.
Toch bedankt voor het mee denken , en ben wel benieuwd of ChillManager het probleem al wel heeft opgelost want die had gisteren ook dit zelfde probleem.
dondersteen7
EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD

-
ChillManager schreef:(Heb je een externe harde schijf?)
Hallo ChillManager, ja ik heb een losse externe harde schijf er naast staan van 500 gb, hoezo??
dondersteen7

Haha, dat heb ik ook.
Nou. Gisteren heeft mijn vader mijn harde schijf meegenomen (Losgekopeld). en sinds dien is de hele pc sneller. Inclusief mijn muis.
Probeer is te kijken als je je harde schijf afkoppeld of hij dan nog steeds zo slecht is.
Nou. Gisteren heeft mijn vader mijn harde schijf meegenomen (Losgekopeld). en sinds dien is de hele pc sneller. Inclusief mijn muis.
Probeer is te kijken als je je harde schijf afkoppeld of hij dan nog steeds zo slecht is.
-
Ja dat is nou de clou , ik heb de harde schijf er niet aangekoppeld zitten.
Ik koppel de harde schijf er alleen maar aan als ik er iets op moet zetten of iets er van af moet halen dus dan kan het niet aan mijn externe schijf liggen toch.
In elk geval wel erg bedankt dat je ook met mij meedenkt.
Ik ben blij dat voor jou het heeft geholpen.
Ik koppel de harde schijf er alleen maar aan als ik er iets op moet zetten of iets er van af moet halen dus dan kan het niet aan mijn externe schijf liggen toch.
dondersteen7

Hmm... Dat is het dan niet.dondersteen7 schreef:Ja dat is nou de clou , ik heb de harde schijf er niet aangekoppeld zitten.
Ehmmm....
Tja, Ik zal het is onderzoeken...
-
- Usenet: I-Telligent
- Internet: KPN
- Leeftijd: 49
- Contacteer:
muis klik problemen ?????
Heb je ook al je achtergrond programma's eens uitgezet. En daarna weer getest.
Nog het het probleem, verwijder dan je IntelliPoint-software, en probeer het opnieuw te installeren.
Nog het het probleem, verwijder dan je IntelliPoint-software, en probeer het opnieuw te installeren.
Mocht je vragen of problemen hebben, probeer dan eerst de zoekfunctie uit.
Weet je niet meer hoe of wat, lees dan eerst de Forum Regels nog eens door.
The Dragon....

Weet je niet meer hoe of wat, lees dan eerst de Forum Regels nog eens door.
The Dragon....

-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Ziggo
Als je even in de tab opstarten van msconfig (start, uitvoeren, typ "msconfig") kijkt kan je zien of er iets tussenstaat wat je niet automatisch wilt laten opstarten. Misschien staat er iets bij wat jouw probleem veroorzaakt.
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
Ik denk dat Dragon een goed punt heeft. Probeer eens andere muis drivers te installeren want volgens mij is dat het hele probleem.

-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
dan komen we weer terug op pagina 2 van dit topicCarnifex schreef:Ik denk dat Dragon een goed punt heeft. Probeer eens andere muis drivers te installeren want volgens mij is dat het hele probleem.

heb je in de windows config (muis ) gekeken of je wel een intelli muis eigenschap hebt?
Maar ook of open bestand met 1 muisklik is aangevinkt? (uitvinken dus)
Mocht je geen intelli muis als standaard hebben ,adviseer ik je om dit wel even als standaard in te stellen

Kwaad kan dat nooit namelijk

Mocht dit niet lukken om welke reden danook, ga dan via Apparaatbeheer met je linker muisknop op : Muizen en andere aanwijsapparaten, en dan met je rechter muisknop op HID-Muis (Human Interface Device) en kies dan installatie ongedaan maken. (mocht je extra drivers van bv Logitech hebben deze eerst verwijderen!)
Reboot (windows opnieuw opstarten) & je windows zal nieuwe hardware vinden, en zal deze (automatisch) installen als standaard intelli muis .
Ik ben benieuwd of dat helpt