Geavanceerd zoeken met Filters oa Nieuw binnen
Moderator: Moderator Team
-
- Leeftijd: 40
Re: Geavanceerd zoeken met Filters oa Nieuw binnen
Filteren op leeftijd ed. Alleen posts van de afgelopen week, maand, jaar. Zeker handig bij servers met minder retentie.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Bedankt voor deze info, hier hebben we iets aan!Ep Woody schreef:Hierbij een overzicht van alle Cat en SCat waarden.
http://www.ftd4linux.nl/wiki/index.php/ConsolePostHowto
De meeste filteropties heb je dan onderhand wel gehad helaas... Ik blijf nog even zoeken, maar we zullen moeten wachten tot een volgende versie voor uitgebreidere opties.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Die tut gaat naar favorieten! Bedankt dat je het fftjes wil delenRickezz schreef:Bedankt voor deze info, hier hebben we iets aan!Ep Woody schreef:Hierbij een overzicht van alle Cat en SCat waarden.
http://www.ftd4linux.nl/wiki/index.php/ConsolePostHowto
De meeste filteropties heb je dan onderhand wel gehad helaas... Ik blijf nog even zoeken, maar we zullen moeten wachten tot een volgende versie voor uitgebreidere opties.

-
Een paar posts terug...FrankieV schreef:maar dan moet je wel weten wat dit betekent. Is daar ergens een overzicht van?

Ik had het al gelezen. Maar over die sortering is nog niets gegeven.

Over de filters:
Ik probeer een CAM filter te maken, net zoals bij FTD.
Ik heb dus het volgende opgenomen in filters.xml:
Code: Selecteer alles
<Filter Name="- CAM">
<![CDATA[Cat = '0' AND ((Tags LIKE '*b0|*') OR (Tags LIKE '*b1|*') OR (Tags LIKE '*b2|*') OR (Tags LIKE '*b3|*')) ]]>
</Filter>

Nuevenwel
Recht bestaat niet in Nederland, alleen maar kromme regelgeving
-
- Leeftijd: 40
Sortering kan met de kolommen bovenin. Verder kan ik er niets mee.
Heb je wel Spotnet opnieuw opgestart? Als de Tag b0, b1, b2, of b3 erin zit dan wordt hij weergegeven.
Heb je wel Spotnet opnieuw opgestart? Als de Tag b0, b1, b2, of b3 erin zit dan wordt hij weergegeven.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Ok, ik heb ook een kleine uitdaging.
Ik heb de volgende simpele filter:
<Filter Name="Windows" Image="C:\Program Files (X86)\Spotnet\Images\Windows Apps.png" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[ ( Cat='3' AND ( ( SCat = '0' ) ) )]]></Filter>
Nu wil ik dat software met de tag usenet software hierin niet verschijnt omdat ik hier al een aparte filter voor heb.
Hoe moet ik dit nu doen?
<Filter Name="Windows" Image="C:\Program Files (X86)\Spotnet\Images\Windows Apps.png" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[ ( Cat='3' AND ( ( SCat = '0' ) ) )]]></Filter>
Nu wil ik dat software met de tag usenet software hierin niet verschijnt omdat ik hier al een aparte filter voor heb.
Hoe moet ik dit nu doen?
-
<Filter Name="Windows" Image="C:\Program Files (X86)\Spotnet\Images\Windows Apps.png" Margin="0,0,0,0">Rickezz schreef:Ok, ik heb ook een kleine uitdaging.
Hoe moet ik dit nu doen?
<![CDATA[ Cat='3' AND SCat = '0' AND (NOT (Tags = '*b16|*' ))]]>
</Filter>
Zou moeten werken denk ik
-
Dankjewel!
Nu begrijp ik alleen de logica niet van het verplaatsen van de haakjes.
Eerst beginnen de haakjes na [CDATA[ en nu begint pas het eerste haakje voor NOT.
Kun je me dat uitleggen?
Helaas blijven spots met usenet software verschijnen, spotnet heb ik opnieuw opgestart.
Nu begrijp ik alleen de logica niet van het verplaatsen van de haakjes.
Eerst beginnen de haakjes na [CDATA[ en nu begint pas het eerste haakje voor NOT.
Kun je me dat uitleggen?
Helaas blijven spots met usenet software verschijnen, spotnet heb ik opnieuw opgestart.
-
Het moet 'Tags LIKE...' zijn ipv 'Tags =...'
-