Probleem bij aanmelden

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Gemela
Answers: 0
Internet: Ons Net

Re: Probleem bij aanmelden

Bericht door Gemela »

Hernoemen leidt tot dezelfde foutmelding!
Ik heb nog even een vraag over onderstaande:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.onsnet.nu" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="news.onsnet.nu" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Moet er tussen de'""Username"" ""Password"" een username en Password worden ingevuld? Zo ja van Ons Net of niets invullen of haakjes weghalen??

gerstr

Bericht door gerstr »

Beste Gemela, als je precies had gedaan als wat ik had gevraagd had je niet bovenstaande inhoud van servers.xml meer gehad.

Kun je ajb precies doen wat ik vraag om je zo goed mogelijk te helpen?

Topicstarter
Gemela

Bericht door Gemela »

Dit is de serverinhoud nu:
- <Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Topicstarter
Gemela

Bericht door Gemela »

Ik heb nu een map spotnet en een map spotnet.bck klopt dit?

gerstr

Bericht door gerstr »

ja, wat gebeurt er nu als je spotnet opstart?

Topicstarter
Gemela

Bericht door Gemela »

Dezelfde melding na verloop van tijd. Time out!

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Bericht door stoledo »

Dit kan wel eens gebeuren inderdaad. Geeft hij die melding iedere keer als je spotnet opstart?
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

mira

Bericht door mira »

gerstr schreef:
mira schreef:Ik gebruil spot net al sinds FTD eruit is. Alles ging goed en vandaag krijg ik de melding;
initialized:Code#4:port is een onverwacht token. er werd een spatie verwacht. Regel3, positie 95.
Ik heb al van alles geprobeerd; op installeren en ook de nwe versie, maar niets helpt. Wie weet raad????

ik denk dat er iets mis gaat in je filters. Klopt het dat je daarin aanpassingen hebt gedaan? Anders even testen met andere filterset.
Ik had aanpassingen gedaan.
Zo ziet er uit ;
Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader111.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Dit probleem heb ik nu ;
autenticatie verplicht, dan klik ik op ok en krijg; load database; de rekndeskundige bewerking heeft geresulteerd en een overlopp; klik ik op ok dan blijft het hangen op database inlezen.

mira

Bericht door mira »

gerstr schreef:even voor de test veranderen in (is geen werkende instelling):

<Spotnet>
<Server Type="Downloads" Server="news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

laat je weer weten?
Dit heb ik nu bij mij gedaan en het haalt spots op en daarna gaat het database inlezen, waarvoor eigenlijk en wat moet ik hierna doen???

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

Gemela schreef:Hierbij!
- <Spotnet>
<Server Type="Downloads" Server="news.onsnet.nu" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="news.onsnet.nu" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Headers Connections moet in ieder geval 1 zijn staat nu op 2
Type="Headers" <-- knip --> Connections="1"

Code: Selecteer alles

<Server Type="Headers" Server="news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> 
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer