Meer spots in 1.7.4

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
jeve1
Answers: 0
Usenet: tweaknews
Internet: telfort

Re: Meer spots in 1.7.4

Bericht door jeve1 »

Nee, bij mijn weten ben ik de enige die op de pc zit.
Of er moet een virus in zitten waardoor iemand anders kan inloggen ?

En als ik de pc laat zoeken op servers.xml dan vindt hij inderdaad helemaal niets..................

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Bericht door stoledo »

jeve1 schreef:En als ik de pc laat zoeken op servers.xml dan vindt hij inderdaad helemaal niets..................
Dat is wel heel vreemd inderdaad...

Dat zou dus eigenlijk betekenen dat spotnet niet of maar half geïnstalleerd is. Tenzij... windows niet naar verborgen bestanden zoekt. Ik weet ff niet meer hoe je dat in XP kunt aan of uitzetten. Is te lang geleden dat ik XP gebuikt heb. Mijn intern geheugen is niet zo groot en ik ben blond :oops: :think:

Je zou natuurlijk kunnen proberen om spotnet nog eens te installeren, maar of dat iets veranderd is natuurlijk de vraag.

Je kunt misschien "Spybot search & destroy" eens installeren om zo te zoeken of er ongewenste software op je pc staat. Soms staan mensen versteld wat er zich allemaal op hun pc bevindt zonder dat ze het weten.
Hier kun je hem downloaden. (het is freeware): http://www.safer-networking.org/nl/index.html
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

stoledo

Bericht door stoledo »

Laat je even weten of het probleem is opgelost jeve1?
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Topicstarter
jeve1
Usenet: tweaknews
Internet: telfort

Bericht door jeve1 »

Bedankt.....

heb Spybot al eens geinstalleerd maar er weer afgehaald.
Je weet namelijk niet, althans ik niet :oops: , wat je wel en wat je niet eraf kan halen en toen is het voorgekomen dat ik wat problemen kreeg door teveel weg te halen/verwijderen.

Hoe weet ik wat ik wel of niet iets moet weghalen ?

:thanks:

stoledo

Bericht door stoledo »

Met spybot S&D kun je er van uit gaan dat alles wat hij aangeeft, ook echt "rotzooi" is. Ik gebruik hem al jaren geregeld en heb nog nooit problemen gehad. Mocht het onverhoopt voorkomen, dan kun je het makkelijk herstellen, aangezien hij van tevoren altijd een nieuw herstelpunt in windows aanmaakt. Dus je kunt ten alle tijde terug naar de situatie zoals hij was voor dat je opgeruimd hebt met Spybot S&D.

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Oud. Forumopschoning, alle topics waar 5 dagen of langer niet op gereageerd zijn gaan op slot.

:locked:, niet mee eens? Stuur mij een PB ;).
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer