Melding Spotnet werkt niet meer
Moderator: Moderator Team
-
Re: Melding Spotnet werkt niet meer
@ stoledo
Ben het nu aan het testen zal het vandaag nog even laten weten.
-
Reeds eerder zo gehandeld.
Om je lijste compleet te maken.. verwijder ook in c:\users\<je naam>\AppData\Local\Spotnet !
Daarin staan waarschijnlijk een aantal mappen met de verschillende versies van Spotnet met bestandsnaam user.config.
Voor WindowsXP even een zoekopdracht met die bestandsnaam laten draaien.
Om je lijste compleet te maken.. verwijder ook in c:\users\<je naam>\AppData\Local\Spotnet !
Daarin staan waarschijnlijk een aantal mappen met de verschillende versies van Spotnet met bestandsnaam user.config.
Voor WindowsXP even een zoekopdracht met die bestandsnaam laten draaien.
Ton
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
beste FourthRock,
De meeste hebben al een clean install gedaan zoals jij net aangaf daar ligt het probleem niet,en om de gewone gebruikers naar regedit met (ccleaner of iets dergelijks) te laten gaan lijkt me niet echt verstandig..........
Ik ben er bijna 100% van overtuigt dat het niet aan spotnet ligt...
ik denk persoonlijk dat iets spotnet laat stoppen waardoor het vastloopt en moeite heeft, het is denk ik nog niet compateble met iets want op de achtergrond draaid......

De meeste hebben al een clean install gedaan zoals jij net aangaf daar ligt het probleem niet,en om de gewone gebruikers naar regedit met (ccleaner of iets dergelijks) te laten gaan lijkt me niet echt verstandig..........
ik denk persoonlijk dat iets spotnet laat stoppen waardoor het vastloopt en moeite heeft, het is denk ik nog niet compateble met iets want op de achtergrond draaid......

-
Benny schreef:@ stoledo
Helaas maakt ook niet uit.
-
vwb de registry: ik bedoelde (en heb dat volgens mij ook zo getypt) met behulp van een tool zoals CCleaner en/of TuneUp-Utilitiesatlihan schreef:beste FourthRock,
De meeste hebben al een clean install gedaan zoals jij net aangaf daar ligt het probleem niet,en om de gewone gebruikers naar regedit te laten gaan lijkt me niet echt verstandig..........
ik denk persoon dat iets spotnet laat stoppen waardoor het vastloopt en moeite heeft, het is denk ik nog niet compateble met iets want op de achtergrond draaid......![]()
dat er op de achtergrond iets dwars ligt, lijkt me ook zeer aannemelijk.
met TuneUp (daar heb je m weer) kun je precies in en uitschakelen wat je draaiend wil hebben bij het opstarten van je computer.
vaak heb je met installeren van (veel verschillende soorten en maten) software opeens extra zooi altijd maar in de achtergrond, terwijl je het pakketje misschien 1x per maand gebruikt... beetje jammer dat je pc dan dag in dag uit daarmee bezig wordt gehouden.
zelf heb ik wel eens gemerkt dat essentiele updates van windows die wel klaar staan en nog niet zijn geinstalleerd de boel laten stagneren.
even een windows-update-je enz enz doen en dan waren de problemen vaak meteen voorbij...
wederom: t is maar een idee (ik heb geen probleem, ik denk alleen ff mee)
-
-
Ja met alle respect, heel fijn dat je ook mee denkt.. daar heb ik niks op tegen echt toppie!
mijn windows in up-to-date,
en ben zelf ook een icter dus ik weet zo ook wat er op mijn achtergrond draaid ik denk persoonlijk dat er iets met de servicen iets dwars ligt,
nogmaals bedankt dat je mee denkt!
mijn windows in up-to-date,
en ben zelf ook een icter dus ik weet zo ook wat er op mijn achtergrond draaid ik denk persoonlijk dat er iets met de servicen iets dwars ligt,
nogmaals bedankt dat je mee denkt!

-
Windows updates wel-klaar-niet-geinstalleerd is het in mijn situatie in geen geval. Bedankt voor het meedenken.
Ton
-
Mensen,
Wat mij opvalt....
zodra ik reboot en kijk in taskmanager is services.exe op 2,869KB zodra ik spotnet opstart word dat 8.965KB zodra ik half uur later wil updaten word dit 12.896KB en loopt die dus vast.....
Wat mij opvalt....
zodra ik reboot en kijk in taskmanager is services.exe op 2,869KB zodra ik spotnet opstart word dat 8.965KB zodra ik half uur later wil updaten word dit 12.896KB en loopt die dus vast.....

-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Leeftijd: 50
Ik denk dat FourthRock daar wel een punt heeft met die Windows updates. Heb dat zelf ook al diverse malen gemerkt.
wat ook een mogelijkheid is: Er draait een programma op de achtergrond dat ook gebruikkt maakt van SQLite3.dll en dat er dan een conflict ontstaat. Punt is natuurlijk om erachter te komen welk programma het is.
Nog een ander probleem kan zijn dat .NET niet naar behoren functioneert of dat er een update van .NET ontbreekt. Deze zou je eventueel kunnen verwijderen en opnieuw installeren.
M.a.w. er zijn legio mogelijkheden waar de fout zit...
wat ook een mogelijkheid is: Er draait een programma op de achtergrond dat ook gebruikkt maakt van SQLite3.dll en dat er dan een conflict ontstaat. Punt is natuurlijk om erachter te komen welk programma het is.
Nog een ander probleem kan zijn dat .NET niet naar behoren functioneert of dat er een update van .NET ontbreekt. Deze zou je eventueel kunnen verwijderen en opnieuw installeren.
M.a.w. er zijn legio mogelijkheden waar de fout zit...
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Leeftijd: 50
Daar zou wel eens het probleem kunnen liggen. Ik heb ff gecontroleerd bij mij, maar mijn services.exe blijft gelijk. 4.068KB, zowel zonder als met spotnet of tijdens bijwerken van spots.atlihan schreef:Mensen,
Wat mij opvalt....