Geen emoticons & blauw kruis
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: XsNews
- Internet: Ziggo
Re: Geen emoticons & blauw kruis
Ja ik heb admin rechten op deze laptop.
Ja ik heb ook een D schijf, maar daar staat niets bijzonders op. [alleen wat films]
Ik zal morgen de matabu20 unattended versie ff downloaden [na eerst deze te deleten uiteraard]
Ik laat het jullie weten.
Ja ik heb ook een D schijf, maar daar staat niets bijzonders op. [alleen wat films]
Ik zal morgen de matabu20 unattended versie ff downloaden [na eerst deze te deleten uiteraard]
Ik laat het jullie weten.
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...
-
Ok, ik heb hem gedelete en die matabu20 versie erop gezet [ftd looks unattended].
Bij het opstarten kreeg ik eerst een database error en het programma wilde dus niet opstarten. Hier op het forum gekeken en een andere .spots bestand in de map geplaatst. Nu werkt het weer.
Jammer genoeg nog steeds geen blauw kruis.
Misschien moet ik het maar opgeven en zo laten. Het is immers alleen cosmetisch en de ontbrekende button werkt wel gewoon naar behoren.
Bij het opstarten kreeg ik eerst een database error en het programma wilde dus niet opstarten. Hier op het forum gekeken en een andere .spots bestand in de map geplaatst. Nu werkt het weer.
Jammer genoeg nog steeds geen blauw kruis.
Misschien moet ik het maar opgeven en zo laten. Het is immers alleen cosmetisch en de ontbrekende button werkt wel gewoon naar behoren.
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Telekom
- Leeftijd: 57
Spijtig dat het nog steeds niet lukt.
Heb je VMWare? Dan zou je misschien eens daar een test kunnen doen op een schone windows. Zo heb ik het ook gedaan. Ik test eerst in VMWare voordat ik iets op mijn laptop installeer.
Heb je VMWare? Dan zou je misschien eens daar een test kunnen doen op een schone windows. Zo heb ik het ook gedaan. Ik test eerst in VMWare voordat ik iets op mijn laptop installeer.

-
als je een aangepaste spotnet gebruikt met aangepaste filters met de bijbehorende images, plaats ik altijd images erbij in de al bestaande originele image-map van de orignele spotnet versie ipv de image-map te overschrijven. Want dan kan je wel eens icoontjes kwijt raken.
Want zo was ik namelijk ook dat blauwe kruis kwijt geraakt.
Want zo was ik namelijk ook dat blauwe kruis kwijt geraakt.
-
Ja, precies, maar hij zegt dat hij de afbeeldingen in zijn image map heeft. Dus is een beetje vreemd dat hij ze niet ziet...
Maar we komen er wel uit...
Maar we komen er wel uit...

-
Oh is er alweer een nieuwe? Dan doe ik een clean install van die [morgen]gerstr schreef:versie 1.7 proberen?
Thanx ook TazRene voor het vertrouwen in een goede afloop.
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...
-
Sorry was ff een paar dagen niet thuis.
Ik las ergens dat de nieuwe versie een beetje naar deed met ip adressen en daarom had ik nog ff gewacht met installeren. Ik ga dat zo [vanavond] doen.
Je hoort zo van me...
Ik las ergens dat de nieuwe versie een beetje naar deed met ip adressen en daarom had ik nog ff gewacht met installeren. Ik ga dat zo [vanavond] doen.
Je hoort zo van me...
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...
-
Wat doet ie dan raar met IP asdressen? Ik heb sinds gisteravond 1.7 en zie geen IP adressen