mesa57 schreef:@JanDoedel : dat kun je instellen bij instellingen :
@harrielv : misschien kun je wat meer info geven door een eigen topic aan te maken mbv support template.
Hallo,
na dagen stoeien en alleen maar de gemelde problemen werkt het zomaar vandaag. Niets aangepast en/of veranderd
en alles gaat zoals vanouds.. computers.. je krijgt er soms een punthoofd van .. zelfs na 45 jaar in deze business ..
Ik heb
spotnet 1.8.6.3.. de nieuwste volgens mij ..
Windows 10 volledig geupdate
sindsdien geen enkel probleem meer met downloaden
Maar ik kan geen reactie meer plaatsen .
Na overgang van oude pc naar een nieuwe met w 10. kan ik helaas geen bedankjes meer plaatsen bij de spots..
Ik zou de data base moeten verwijderen omdat mij id niet herkend wordt.. ben al jaren lang trouw lid..
Heb de aanwijzingen gevolgd maar dat heeft niet geholpen..
kan iemand mij verder helpen?
sorry als dit in een verkeerde rubriek staat maar ik zie geen betere?
Als je spotnet overnieuw geinstalleerd hebt, moet je eenmalig het database vullen vanaf een lege database helemaal afnaken (dus niet afbreken). Op het einde wordt een nieuw ID toegekend. Heb je halverwege afgebroken, dan moet je eerst de files eindigend op .dbs verwijderen en dan spotnet weer opstarten en weer alle spots binnenhalen.
Ik heb spotnet 1.8.6.3 op een w 10 schoon en OPnieuw geïnstalleerd.. er stond geen eerdere versie op.
(Ik downloadde van een Vista maar die heeft t op gegeven.. maar dit terzijde..)
Hoe krijg ik die data base eraf??? Alles stond er na de download en installatie gewoon nog in..?
Niets gezien van ene nieuw ID.
Waar vind ik die files eindigend op .dbs??
Ben geen digibeet maar wel een oma van 67.. kun je me verder helpen?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.