DAT bedoel ik dus met "Helaas.........Het merendeel doet niets aan zijn instellingen, want ze zijn al in een halleluja stemming dat ze überhaupt iets werkend hebben gekregen."titatovernaar schreef:mooi programma
alleen nadeel vind ik dat alle tabs open blijven staan en dat je ze steeds per stuk moet wegklikken.
misschien idee om daar 1 knop voor te maken
(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
-
Mij is opgevallen dat na het opstarten er mogelijk niet standaard op datum/tijd wordt gesorteerd. Pas na klikken op die kolom Datum krijg ik het pijltje in de kolomkop te zien.
En is het technisch mogelijk om een aparte "update reacties" knop te bouwen? Bij verversen reacties gebeurt nu niets, pas bij ververs database komen ook de nieuwe reacties door op oude topics. Althans, zo lijkt het bij mij te werken. Ik zou topics en reacties ook graag afzonderlijk willen kunnen bijwerken
En is het technisch mogelijk om een aparte "update reacties" knop te bouwen? Bij verversen reacties gebeurt nu niets, pas bij ververs database komen ook de nieuwe reacties door op oude topics. Althans, zo lijkt het bij mij te werken. Ik zou topics en reacties ook graag afzonderlijk willen kunnen bijwerken
-
- Usenet: usenet
- Internet: xs4all
TifKag schreef:
DAT bedoel ik dus met "Helaas.........Het merendeel doet niets aan zijn instellingen, want ze zijn al in een halleluja stemming dat ze überhaupt iets werkend hebben gekregen."
ik snap je volkomen ;o)) af en toe krijg ik er ook de rillingen van als ik aan het lezen ben

-
In eerste instantie niet, want spotnet 2 zou dit zelfde ID gebruiken. Bleek niet waar te zijn.TifKag tipte:
Heb je geen backup van je oude ID ??
Want dan kan je hem wel terugzetten in 2.0 vanuit die backup
Nu heb ik dat backup tooltje gebruikt, maar geen flauw idee hoe dat werkt: of het werkt.
hij maakt inderdaad een versleuteld bestandje aan.(maar van welk ID?)
In kan het wel terugzetten in 2.0 volgens jou, maar zie nergens in 2.0 een optie om dit bestandje in te lezen.
In dat backup tooltje staat wel een optie : terugzetten, maar dat heeft geen effect.
(Volgens mij omdat hij het vrolijk weer in 1.8.4 terugzet, ipv in 2.0)
Ik kan ook niet kiezen welke in wil gebruiken, en welke in wil overschrijven.
En alles was zo simpel als er ergens zou staan hoe je op de whitelist komt.
ik veol me niet echt gehoord, of gewenst om te posten.
Dan maar weer gewoon leechen.
-
- Moderator Team Lid
Het backup tool slaat de ID op vanuit de windows user keystore en zet hem daar ook weer terug. Zowel spn 1.8.x als 2.0 maken gebruik van dezelfde keystore, tenzij dit in de allerlaatste release van 2.0 (v105) gewijzigd is. Dat laatste zal ik nog eens checken.
[edit]
Even uitgetest. Werkt met v105 nog steeds. Dus backup maken en op een andere windows terugzetten zou gewoon moeten werken. Welke versie van windows gebruik je ?
[/edit]
[edit]
Even uitgetest. Werkt met v105 nog steeds. Dus backup maken en op een andere windows terugzetten zou gewoon moeten werken. Welke versie van windows gebruik je ?
[/edit]
-
ik gebruik windows 10 en het is op dezelfde computer.
Als z dezelfde keystore gebruiken, waarom heb ik dan 2 id's?
Als z dezelfde keystore gebruiken, waarom heb ik dan 2 id's?
-
- Moderator Team Lid
Willy, kun je verder gaan in dit topic ? :
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=36&t=5031
Ik plaats daar ook een antwoord.
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=36&t=5031
Ik plaats daar ook een antwoord.
-
- Usenet: XS4ALL
- Internet: XS4ALL
Zelfde probleem oplossing was bij mij (Windows 10) om alle bestanden in de map C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet\Admin te verwijderen, hierna kon ik weer Spotnet starten.hazo schreef:dag,
ik had spotnet 2.0 geinstaleerd en het werkte. Totdat mijn PC vastliep. Toen ik spotnet 2.0 opnieuw opstartte kreeg en krijg ik nog steeds onderstaande melding:"<OnInitialized>b_5d: startindex mag niet groter zijn dan de lengte van de tekenreeks. Parameternaam: startindex".
Hebben jullie hiervoor een oplossing?
thanks,
Hazo
Had hiervoor, zonder effect ook de map cache leeggehaald en de .dbs bestanden verwijderd, vermoed dat alleen de bestanden in de Admin map al voldoende zijn.
-
- Usenet: Tweak
- Internet: UPC
Spotnet 2.0.0.105
BUG
- Kies Applicaties -> Spotnet
- Spotnet aanvinken onder de zoekbalk
- Zoek iets.
Het programm hangt nu. Andere filters werken wel.
-------------
REQ: Filters
a] AND filters. Ik wil bv kunnen zoeken op Nederlands gesproken films met Nederlandse ondertitels.
b] Blacklist filter voor woorden in de titel v/e spot.
c] Meerdere filters gelijktijdig actief. Ik selecteer bv "Movies vandaag" en een extra filter met daarin alleen het formaat "Bluray". Ik zie dan alleen nieuwe Bluray spots. Ik dat ik zo'n filter aan kan maken maar het gaat mij hier om het simpel en snel combineren van een paar filters zonder voor alles een standaard filter aan te maken.
d] Filteren op omvang
e] De filters onder "Vandaag gepost" ook bewerkbaar door de gebruiker.
f] "Toevoegen aan witte lijst" optie in de reacties. Sommige gebruikers zijn echt behulpzaam met werkende .nzb linkjes enzo
-----------
REQ: Overige kleine dingen
a] In het scherm v/d spot ook de leeftijd v/d spot aangeven.
b] Database opruimen. Ik heb bv geen interessen in Linux spots. Ik zou die graag permanent uit de database verwijderen. Dat zou handig zijn als Spotnet daardoor een beetje sneller wordt.
--------------
Diverse mensen stellen voor op IP nummer te blacklisten. Geen goed idee denk ik omdat het bv met een VPN heel simpel is van IP te wisselen. Ook hebben veel VPN gebruikers hetzelfde IP adres.
BUG
- Kies Applicaties -> Spotnet
- Spotnet aanvinken onder de zoekbalk
- Zoek iets.
Het programm hangt nu. Andere filters werken wel.
-------------
REQ: Filters
a] AND filters. Ik wil bv kunnen zoeken op Nederlands gesproken films met Nederlandse ondertitels.
b] Blacklist filter voor woorden in de titel v/e spot.
c] Meerdere filters gelijktijdig actief. Ik selecteer bv "Movies vandaag" en een extra filter met daarin alleen het formaat "Bluray". Ik zie dan alleen nieuwe Bluray spots. Ik dat ik zo'n filter aan kan maken maar het gaat mij hier om het simpel en snel combineren van een paar filters zonder voor alles een standaard filter aan te maken.
d] Filteren op omvang
e] De filters onder "Vandaag gepost" ook bewerkbaar door de gebruiker.
f] "Toevoegen aan witte lijst" optie in de reacties. Sommige gebruikers zijn echt behulpzaam met werkende .nzb linkjes enzo
-----------
REQ: Overige kleine dingen
a] In het scherm v/d spot ook de leeftijd v/d spot aangeven.
b] Database opruimen. Ik heb bv geen interessen in Linux spots. Ik zou die graag permanent uit de database verwijderen. Dat zou handig zijn als Spotnet daardoor een beetje sneller wordt.
--------------
Diverse mensen stellen voor op IP nummer te blacklisten. Geen goed idee denk ik omdat het bv met een VPN heel simpel is van IP te wisselen. Ook hebben veel VPN gebruikers hetzelfde IP adres.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
SpotNet 2.0.0.105
Geen idee of iemand dit al gemeld heeft (ik heb niet de moeite genomen alle 29 pagina's door
te nemen, sorry).
Bugs:
Bij het plaatsen van een bedankje worden er geen carriage-returns en line-feeds meegestuurd,
waardoor alles achter elkaar wordt gepost.
Ook kun je niet knippen, kopieëren en plakken of een stuk tekst highlighten en vervolgens met
de of -knoppen tags om deze tekst zetten of de cursor midden in een reeds getypte tekst
zetten om er vervolgens een smiley tussen te zetten.
Kortom het reactieveld werkt niet als verwacht.
Request:
Ben zeer te spreken over de blacklist-functie in deze nieuwe SpotNet-versie (makkelijker, sneller
en beter dan in versie 1.8.x), maar zou het erg fijn vinden als je gebruikers niet alleen zou kunnen
blacklisten/whitelisten op tag, maar ook op naam (eventueel via een regex om het de spammers
nog lastiger te maken).
Geen idee of iemand dit al gemeld heeft (ik heb niet de moeite genomen alle 29 pagina's door
te nemen, sorry).
Bugs:
Bij het plaatsen van een bedankje worden er geen carriage-returns en line-feeds meegestuurd,
waardoor alles achter elkaar wordt gepost.
Ook kun je niet knippen, kopieëren en plakken of een stuk tekst highlighten en vervolgens met
de of -knoppen tags om deze tekst zetten of de cursor midden in een reeds getypte tekst
zetten om er vervolgens een smiley tussen te zetten.
Kortom het reactieveld werkt niet als verwacht.
Request:
Ben zeer te spreken over de blacklist-functie in deze nieuwe SpotNet-versie (makkelijker, sneller
en beter dan in versie 1.8.x), maar zou het erg fijn vinden als je gebruikers niet alleen zou kunnen
blacklisten/whitelisten op tag, maar ook op naam (eventueel via een regex om het de spammers
nog lastiger te maken).