Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

mesa57
Moderator Team Lid
Answers: 0

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij

Bericht door mesa57 »

1.8.1 is trouwens inmiddels al opgevolgd door 1.8.5.7
Zie mijn onderschrift.

wouterbijl
Usenet: pureusenet
Internet: kpn

Bericht door wouterbijl »

Qtexl schreef:@ypsos de NTTP upload waar jij naar verwijst in de link stond al ingeschakeld ....!
Hedenmorgen . gister was all ffe goed , maar nu is het bij pure use net weer net als de woensdag half 3 geen spots meer binnen\jammer zeker een grote storing van hun kant weet niet wat ik er aan zal doen ben maar een leek op dit gebied

Weet er soms iemand nog wat meer want pureusenet beantwoord geen mails van mij

etterke
Usenet: sunny

Bericht door etterke »

Bij Sunny blijft nu alles normaal binnnenkomen, ik mis nog altijd "mijn" Ninja2004 maar dat is natuurlijk niet de schuld van Sunny.

jacobus
Usenet: Sunny
Internet: telfort
Leeftijd: 77

Bericht door jacobus »

Alles weer normaal , nog geen mail gehad van Sunny ondanks al vele jaren lid van die club dat het probleem is opgelost.

Marcel

JohnDeLui
Usenet: Newsleecher R-T-G
Internet: Ziggo & Telfort

Bericht door JohnDeLui »

Het lijkt weer normaal bij Sunny, maar in vergelijking met mijn andere Usenet provider (Newsleecher) krijg ik gemiddeld 15 % minder spots binnen.
Maar wellicht was dat altijd al zo en valt het verschil me nu meer op omdat ik er op let. Ik ben benieuwd of meer mensen een dergelijk verschil kunnen constateren.
Why isn't there mouse-flavoured cat food?

jagp

Bericht door jagp »

Dat kan ik bevestigen.

Als je gaat vergelijken met andere providers, dan missen ze veel spots en reacties.
Dat is al een lange tijd zo. Vooral PureUsenet, SunnyUsenet en XLned hebben hier last van.

Marcothekolossos
Internet: KPN

Bericht door Marcothekolossos »

Het is echt waardeloos met Sunny. De afgelopen dagen laat hij veel spots in Spotnet niet zien, die in Spot Lite wel staan. Hij slaat steeds een paar uur over. Schijnbaar is de combi Spotnet en Sunny niet goed meer. De updates gaan eerst tot 23.49 uur, daarna is de volgende pas weer op 10.08 en de laatste op 11.39 uur (allemaal op 25-01-2016). Tussendoor en na 11.39 uur niets te zien.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

Lijkt veel op het probleem wat ik een jaar geleden (of misschien wel langer) met Sunny had.
Telkens als in de nieuwste spots, b.v. van 100-200 opvroeg kreeg ik iets van 100 tm 190 en 200 terug. 191 tm 199 ontbraken dan (dit is een voorbeeld). Enige tijd later, bij het opvragen van de spots 201 tm 300 hetzelfde verhaal. Maar : als ik de tweede keer spots 190 tm 300 opvroeg, dan kreeg ik spots 191 tm 199 wél binnen.
Omdat spotnet altijd de nieuwste spots ophaalt vanaf het hoogste nummer in de database, vallen er zo gaten.
Spotlite heb ik toen niet onderzocht.
Omdat de Sunny helpdesk niet in staat was het probleem op te lossen, heb ik toen helaas mijn abo moeten opzeggen.

oeteldonker
Internet: ziggo
Leeftijd: 78

Bericht door oeteldonker »

Marcothekolossos schreef:Het is echt waardeloos met Sunny. De afgelopen dagen laat hij veel spots in Spotnet niet zien, die in Spot Lite wel staan. Hij slaat steeds een paar uur over. Schijnbaar is de combi Spotnet en Sunny niet goed meer. De updates gaan eerst tot 23.49 uur, daarna is de volgende pas weer op 10.08 en de laatste op 11.39 uur (allemaal op 25-01-2016). Tussendoor en na 11.39 uur niets te zien.

Vreemd. Heb net even gekeken maar dat gat tussen War and Peace en de eerstvolgende heb ik niet. Bij mij zitten er ongeveer 20 spots tussen.

Albertos
Usenet: pure usenet
Internet: ziggo

Bericht door Albertos »

Hier niet hoor!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer