Mja, het probleem en de vraag is hoe lang de cambrium server nog bereikbaar blijft (zonder authenticatie), net als met de Russische server kan dit ineens afgelopen zijn en dan ben je weer overgeleverd aan Eweka... .
Ik hoop echt dat Eweka naar z'n klanten (lees: klanten die overgebleven zijn ) gaat luisteren en hier iets aan doet. Tot die tijd blijf ik bij LU (en misschien blijf ik hier wel definitief, hun lage prijs is toch wel erg prettig).
hallo Bas, wij hebben precies hetzelfde probleem, ik heb eerst een paar films kunnen downloaden met eweka ssl maar nu krijg ik iedere keer een "mislukt" zal het iets met de ssl server van eweka te maken kunnen hebben?
Kon gisteravond opeens verbinding maken zonder dat ik server bestand gewijzigd ik kon zelfs reactie plaatsen.
Van ochtend ging ook prima,het zal door Eweka aangepast zijn vermoed ik,hoewel de email die ik stuurde tot op heden niet beantwoord is geworden best we slordig.
De spots die ik nu binnen kan halen gaan niet erg ver terug tot 12 02 2011.
Daar kan ik geloof ik nog wat aan doen,maar ik wacht er maar mee ben hier al weer blij mee.
Mijn vriendelijke dank voor de support
xZx schreef:Mja, het probleem en de vraag is hoe lang de cambrium server nog bereikbaar blijft (zonder authenticatie), net als met de Russische server kan dit ineens afgelopen zijn en dan ben je weer overgeleverd aan Eweka... .
Ik hoop echt dat Eweka naar z'n klanten (lees: klanten die overgebleven zijn ) gaat luisteren en hier iets aan doet. Tot die tijd blijf ik bij LU (en misschien blijf ik hier wel definitief, hun lage prijs is toch wel erg prettig).
Hoi xZx,
Tja, dat wacht ik dan maar rustig af. En als het zover is dan heb ik een alternatief paraat.
Let wel dat je met LU (nu nog) niet anoniem kunt posten, mocht je dat willen. Zowel bij je reacties op spots/posts als bij het posten van bestanden zelf is je IP-adres in de eigenschappen terug te vinden.
Ik begrijp wel dat LU "er aan gaat werken" om dit ook te realiseren.
M.v.g,
Marler
"Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen"
I know, dit vind ik ook het enige nadeel van LU (ik hoop dat ze dit nu toch snel zullen anonimiseren, wel jammer dat ze me geen datum hebben kunnen geven).
Als ik wil inloggen op de Eweka server krijg ik steeds een foutmelding te zien.
Gistere ochtend lukte het inloggen nog wel maar nu dus niet meer.
Ik heb ook mijn Avast virusscanner even uitgeschakeld. Toen werkte het weer wel.
Maar toen ik Avast weer aan had gezet werkte het niet meer.
Iemand een oplossing?
tureluurs schreef:Ik had ook dat probleem, ik denk dat Eweka het nu zelf opgelost heeft (teveel klachten gehad denk ik)
Het enige wat je doen moet is spotnet een keer verwijderen van je pc, weer opnieuw downloaden en hoppa een volle database
had eerst rond de 10.000 spots, en nu 257.000
gewoon netjes je gegevens invullen van eweka en klaar. voor de posters
Bedankt. Eweka doet het weer na je advies.
Alleen heb ik inderdaad opnieuw Spotnet moeten downloaden want met wat ik van FTD had gedownload lukte het niet.Vreemd eigenlijk want dat deed het wel.
Na installatie heb ik inderdaad alles ven Eweka gewoon ingevult en ik had nog een SPOT file van FTD en dat zag die ook gelijk en ik heb nu 361.956 spote in mijn bestand staan.
Het uiterlijk was wel weer anders maar ik heb net even Spotnet Customs Filters & Images gedownload en ben nu tevreden.
Ik kan terug kijken tot 21-10-2009
mvdww schreef:Als ik wil inloggen op de Eweka server krijg ik steeds een foutmelding te zien.
Gistere ochtend lukte het inloggen nog wel maar nu dus niet meer.
Ik heb ook mijn Avast virusscanner even uitgeschakeld. Toen werkte het weer wel.
Maar toen ik Avast weer aan had gezet werkte het niet meer.
Iemand een oplossing?
Bedankt.
Ik had ook een probleem met eweka en avast heb bij avast de ''scan newsgroep berichten NNTP'' uitgeschakeld en alles stroomt weer binnen.
tureluurs schreef:Ik had ook dat probleem, ik denk dat Eweka het nu zelf opgelost heeft (teveel klachten gehad denk ik)
Het enige wat je doen moet is spotnet een keer verwijderen van je pc, weer opnieuw downloaden en hoppa een volle database
had eerst rond de 10.000 spots, en nu 257.000
gewoon netjes je gegevens invullen van eweka en klaar. voor de posters
Hoi.
Heb je advies ook opgevolgd en het werkt nu zoals het hoort tot op heden zelfs.
Standaard instal gedaan dus niks met filters of serverbestand of wat dan ook.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.