Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Nu nog excuses voor de onzin mailtjes die ze gestuurd hebben dat het niet hun schuld was, beterschap voor de toekomst beloven en op hun site vermelden als er problemen zijn.
Eigenlijk elk professioneel bedrijf geeft zelf aan als er een storing is (om alle meldingen hierover te stoppen denk ik) maar bij Sunny is dit nergens te vinden en wordt het eerst zelfs nog ontkent via de mail.
Eigenlijk elk professioneel bedrijf geeft zelf aan als er een storing is (om alle meldingen hierover te stoppen denk ik) maar bij Sunny is dit nergens te vinden en wordt het eerst zelfs nog ontkent via de mail.
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: Ziggo
Inderdaad mis ik ook dat deel op hun website.
Maar kijkend naar andere soortgelijke websites zie ik niet een duidelijke status of hun servers (or whatever) in de lucht zijn of niet.
Maar kijkend naar andere soortgelijke websites zie ik niet een duidelijke status of hun servers (or whatever) in de lucht zijn of niet.
-
- Usenet: XLned
- Internet: Ziggo
Ik denk dat alles wel weer binnen komt wat er nu nog niet op staat aan spots. Voor wie niet kan wachten ga dan bij spotweb kijken, daar staat alles wel.
Flinke misser van Sunny maar niet echt een groot drama. Ik vind hun zeer snelle respons op takedown verzoeken veel irritanter eigenlijk. Dat is voor mij meer reden om verder rond te gaan kijken.
Flinke misser van Sunny maar niet echt een groot drama. Ik vind hun zeer snelle respons op takedown verzoeken veel irritanter eigenlijk. Dat is voor mij meer reden om verder rond te gaan kijken.
-
- Usenet: Newsleecher R-T-G
- Internet: Ziggo & Telfort
Natuurlijk even gevraagd bij Sunny wat het probleem was. Ze konden het immers oplossen:
Geachte klant,
Helaas hebben wij de grond van het probleem nog niet gevonden, wij werken hier nog het de hoogste prioriteit aan.
Wij zijn blij, dat u weer onze services in volle teugen kunt genieten!
Dank voor uw gebruik van onze dienst!
<zucht>
Geachte klant,
Helaas hebben wij de grond van het probleem nog niet gevonden, wij werken hier nog het de hoogste prioriteit aan.
Wij zijn blij, dat u weer onze services in volle teugen kunt genieten!
Dank voor uw gebruik van onze dienst!
<zucht>
Why isn't there mouse-flavoured cat food?
-
- Usenet: Sunny
- Internet: telfort
- Leeftijd: 77
Het werkt bij Sunny nog steeds niet, haalt binnen tot de 20 e
Jacobsu
Jacobsu
-
ik heb besloten , na jarenlange klant te zijn bij Sunny, om Eweka te proberen.
Laatst gewijzigd door cormar op 22 jan 2016, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ik heb besloten , na jarenlange klant te zijn bij Sunny, om Eweka te proberen. navraag leverde het volgende op :
Geachte klant,
Bedankt voor uw aanvraag.
Betaal voor 90 dagen of meer (minimaal €22,50) en u ontvangt een gratis VPN van onze partner IPVanish. Deze VPN (normaal €10 per maand) blijft actief zolang uw Eweka account actief blijft. Bovendien krijgt u ook een gratis upgrade naar High Speed.
Voor complete informatie vragen wij u vriendelijk de volgende webpagina's te bezoeken.
- https://www.binaries4all.nl/ipvanish/
- https://www.ipvanish.com/why-vpn.php
De snelheid kan iets teruglopen bij het gebruik van een VPN. Hoeveel dat is kunnen wij niet zeggen, aangezien dat afhangt van verschillende factoren.
Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze dienst!
Met vriendelijke groeten,
--
Eweka Usenet Support <usenet@eweka.nl>
Twitter: @ewekaPR
Facebook: ewekausenet
voor 22.50E (7.50E per maand) wil ik wel Eweka en IPVanish proberen met 100mbps (ziggo-klant kosteloze upgrade naar 120mbps). als alles zo loopt als gisteren en vandaag dan ben ik tevreden. maar niet te vroeg juichen, ze hebben allemaal hun voor- en nadelen.
greetz , cormar.
Geachte klant,
Betaal voor 90 dagen of meer (minimaal €22,50) en u ontvangt een gratis VPN van onze partner IPVanish. Deze VPN (normaal €10 per maand) blijft actief zolang uw Eweka account actief blijft. Bovendien krijgt u ook een gratis upgrade naar High Speed.
Voor complete informatie vragen wij u vriendelijk de volgende webpagina's te bezoeken.
De snelheid kan iets teruglopen bij het gebruik van een VPN. Hoeveel dat is kunnen wij niet zeggen, aangezien dat afhangt van verschillende factoren.
--
voor 22.50E (7.50E per maand) wil ik wel Eweka en IPVanish proberen met 100mbps (ziggo-klant kosteloze upgrade naar 120mbps). als alles zo loopt als gisteren en vandaag dan ben ik tevreden. maar niet te vroeg juichen, ze hebben allemaal hun voor- en nadelen.
greetz , cormar.
-
- Usenet: Sunny
- Internet: KPN
Het leek goed te gaan, vooral oude spots van woensdag en donderdag kwamen nog binnen. Als je echter kijkt naar de nieuwste spot, dan is die van 15.16 uur (Donnie Brasco). Daarna geen updates meer. Ook bij Spot Lite weer een wit scherm als je kiest voor updates. Misschien ben ik iets te voorbarig.............
-
Werkt u misschien bij Eweka hahahacormar schreef:ik heb besloten , na jarenlange klant te zijn bij Sunny, om Eweka te proberen. navraag leverde het volgende op :
Geachte klant,
--
greetz , cormar.
Hier af en toe spots, maar zit niet te kijken naar tijden en zo. Maak me ook niet zo druk als ik een spot mis, voor dit weekend heb ik genoeg te "censuur" nee ik download alleen films die ook gekocht heb

-
- Usenet: sunny
- Internet: telenet
blijkbaar kan ik geen berichten meer plaatsen ...d.w.z. ik kan ze plaatsen maar ga ik nadien terug !
dan is het verdwenen en blijft deze verdwenen dit zelfs zonder dat er een foutmelding word vermeld !
er lopen nieuwe spots binnen ook het downloaden verloopt soepel maar kan dus geen bedankjes plaatsen !
dan is het verdwenen en blijft deze verdwenen dit zelfs zonder dat er een foutmelding word vermeld !
er lopen nieuwe spots binnen ook het downloaden verloopt soepel maar kan dus geen bedankjes plaatsen !