Ervaringen & Discussie: Eweka

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

TifKag
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

Bericht door TifKag »

Robin01 schreef:Wat bedoel je met niet meer gebruiken?
Is bovenstaande instellingen alleen voor Eweka?
Ik krijg met hitnews te weinig spots binnen.
Welke instellingen moet ik dan doen?
Als jij nou eens in het Hitnews topic gaat vragen :|

Rhijn

Bericht door Rhijn »

mazda.323 schreef:
Rhijn schreef:Ik heb de tekst overgenomen mijn wachtwoord en gebruikersnaam ingevuld,maar helaas spotnet start niet een meer op.
Vergeet niet bij Username="xxxxx" Password="xxxxx, zoals hij in het server.xml van spotnet wordt weerggeven in te vullen. Spotnet zet namelijk je wachtwoord om in zn eigen vertaling.

viewtopic.php?f=16&t=88&p=2530#p2530
Gisteravond laat is het mij gelukt, weliswaar kon ik geen reactie plaatsen en is best jammer.
Vandaag opnieuw hopeloos steeds maar weer de melding wachtwoord of gebruikersnaam niet goed
Mijn server (newsreader1.eweka.nl) hier ping ik dus op en gisteren kreeg ik antwoord 81.171.64.100
Vandaag ping (newsreader1.eweka.nl) antwoord 81.171.64.101
Het server.xml bestand pas ik aan via klad blok en vul mijn wachtwoord en gebruikersnaam in zo die ik heb gekregen van Eweka ik sla het op en ga dan naar eigenschappen om alleen lezen aan te vinken.

Verschillende email verzonden naar Eweka maar helaas pindakaas.
De uitleg van Avast hier op het form klopt als een bus.
Wat kan ik nu nog proberen?
Alvast vriendelijk bedankt voor de support :D

nancy

Bericht door nancy »

ook ik kan geen reacties plaatsen helaas

Marler

Bericht door Marler »

Rhijn schreef: Gisteravond laat is het mij gelukt, weliswaar kon ik geen reactie plaatsen en is best jammer.
Vandaag opnieuw hopeloos steeds maar weer de melding wachtwoord of gebruikersnaam niet goed
Mijn server (newsreader1.eweka.nl) hier ping ik dus op en gisteren kreeg ik antwoord 81.171.64.100
Vandaag ping (newsreader1.eweka.nl) antwoord 81.171.64.101
Het server.xml bestand pas ik aan via klad blok en vul mijn wachtwoord en gebruikersnaam in zo die ik heb gekregen van Eweka ik sla het op en ga dan naar eigenschappen om alleen lezen aan te vinken.

Verschillende email verzonden naar Eweka maar helaas pindakaas.
De uitleg van Avast hier op het form klopt als een bus.
Wat kan ik nu nog proberen?
100, 101 en 102 komen overeen met newsreader1.eweka.nl, dus dat zou kunnen kloppen.
Vreemd dat je de ene keer wel en de andere keer geen verbinding hebt.
Heb je de vraag wel aan de technische dienst van Eweka gesteld? Je krijgt daar sneller antwoord dan via het algemene info-mailadres.

Loop alles nog eens rustig na zou ik zeggen (instellingen, Eweka mail etc.). Ik begrijp je frustratie heel goed.
Verder weet ik het ook even niet.

M.v.g,

Marler
"Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen"

Marler

Bericht door Marler »

Ben ik overigens de enige die zo tevreden is over het headeren met de gratis server textnews.news.cambrium.nl? Die loopt bij mij als een tierelier.
Iedereen blijft het maar over die Rus hebben die al dagen uit de lucht is.

M.v.g,

Marler
"Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen"

Rhijn

Bericht door Rhijn »

Maler schreef
100, 101 en 102 komen overeen met newsreader1.eweka.nl, dus dat zou kunnen kloppen.
Vreemd dat je de ene keer wel en de andere keer geen verbinding hebt.
Heb je de vraag wel aan de technische dienst van Eweka gesteld? Je krijgt daar sneller antwoord dan via het algemene info-mailadres.

Loop alles nog eens rustig na zou ik zeggen (instellingen, Eweka mail etc.). Ik begrijp je frustratie heel goed.
Verder weet ik het ook even niet.

M.v.g,

Marler
Nu zo juist net werkte het weer opeens,reactie plaatsen gaat jammerlijk niet.
ik heb mijn vraag gesteld aan technische dienst van Eweka.
Ik denk dat het toch iets anders moet gaan worden dan Eweka als het zo aan de gang blijft is de lol er snel vanaf.
Weten jullie iets anders voor mij wat je ook per maand kan betalen zonder dat je er aan vast geketend zit?

BasB

400 cannot connect to NNTP

Bericht door BasB »

Hallo allemaal

Ben overgestapt van FTD - Grabbit naar spotnet
Gebruik Eweka als newserver

Na instalatie ging het prima
Na een uurtje echter kreeg ik deze melding

400 Cannot connect to NNTP server 81.171.64.101 (81.171.64.101:563), connect error 10061

Ook met firewall en visrusscanner uit blijft hij de melding geven. Eweka geeft verder aan dat de server"OK" is

Weer terug naar grabbit gegaan maar daar krijg ik ook de zelfde melding

Wie kan me helpen. Weet het echt niet meer!

Bas

Rhijn

Bericht door Rhijn »

[IMG=http://img715.imageshack.us/img715/7069/popeeper3.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

[IMG=http://img715.imageshack.us/img715/7069 ... er3.th.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

Dit kwam ik op spotnet tegen.
Ik weet niet precies welke link ik moet hebben om een afbeelding hier te plaatsen

gsm

Bericht door gsm »

Beste mensen

Ook ik zoek naar een goede betrouwbare vervanger van FTD al zal dat moeilijk zijn die te vinden maar niet geschoten is altijd mis.
Na diversen spots op FTD ben ook ik overgestapt naar Spotnet en heb me aangemeld en alles werkt perfekt
Wel even wennen hoor na het vertrouwde FTD maar het gaat goed en ziet er goed uit.
Na installatie van Spotnet heb ik mijn Eweka gegevens ingegeven en kon ik aan de gang.
Heb ondertussen al enkele dingen als test binnen gehaald maar ........ gisteren ging het mis
Gebruikersnaam en wachtwoord kloppen niet (502)
Van alles geprobeerd tot zelfs Spotnet verwijderen en opnieuw installeren maar helaas kom er niet meer in.
Toen via nzb4you een nzb binnen gehaald en met Altbinz laten downloaden met de zelfde gegevens van Eweka en loopt als een tierelier.
Een neef van mij heeft ook Spotnet en daar werkt het goed. Ik weet niet welke newsreader die heeft.
Bij mij werkte het ook goed maar nu ineens niet meer.
Dit staat er nu in mijn servers.xml :
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="0" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Gebruikersnaam en password zijn nu niet ingevuld want ik krijg geen bevestiging van inloggen.
Dit stond er in toen ik wel verbinding had maar dus ineens niet meer.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader7.eweka.nl" Username="" Password=" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Ik snap er niets van dat het goed ging en nu ineens niet meer en ik helemaal niet meer kan inloggen terwijl een neef van mij dat wel kan met zijn Eweka abo en ik wel kan downloaden via Altbinz.

Wie heeft de oplossing ?
gebruikersnaam weggehaald
- stroopwafel

Etheboss

Bericht door Etheboss »

Ik zou jouw gebruikersnaam en WW wel even weghalen als ik jou was, zo kan iedereen die dit leest hier ge(mis)bruik van maken.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer