Als jij nou eens in het Hitnews topic gaat vragenRobin01 schreef:Wat bedoel je met niet meer gebruiken?
Is bovenstaande instellingen alleen voor Eweka?
Ik krijg met hitnews te weinig spots binnen.
Welke instellingen moet ik dan doen?

Moderator: Moderator Team
Als jij nou eens in het Hitnews topic gaat vragenRobin01 schreef:Wat bedoel je met niet meer gebruiken?
Is bovenstaande instellingen alleen voor Eweka?
Ik krijg met hitnews te weinig spots binnen.
Welke instellingen moet ik dan doen?
Gisteravond laat is het mij gelukt, weliswaar kon ik geen reactie plaatsen en is best jammer.mazda.323 schreef:Vergeet niet bij Username="xxxxx" Password="xxxxx, zoals hij in het server.xml van spotnet wordt weerggeven in te vullen. Spotnet zet namelijk je wachtwoord om in zn eigen vertaling.Rhijn schreef:Ik heb de tekst overgenomen mijn wachtwoord en gebruikersnaam ingevuld,maar helaas spotnet start niet een meer op.
viewtopic.php?f=16&t=88&p=2530#p2530
100, 101 en 102 komen overeen met newsreader1.eweka.nl, dus dat zou kunnen kloppen.Rhijn schreef: Gisteravond laat is het mij gelukt, weliswaar kon ik geen reactie plaatsen en is best jammer.
Vandaag opnieuw hopeloos steeds maar weer de melding wachtwoord of gebruikersnaam niet goed
Mijn server (newsreader1.eweka.nl) hier ping ik dus op en gisteren kreeg ik antwoord 81.171.64.100
Vandaag ping (newsreader1.eweka.nl) antwoord 81.171.64.101
Het server.xml bestand pas ik aan via klad blok en vul mijn wachtwoord en gebruikersnaam in zo die ik heb gekregen van Eweka ik sla het op en ga dan naar eigenschappen om alleen lezen aan te vinken.
Verschillende email verzonden naar Eweka maar helaas pindakaas.
De uitleg van Avast hier op het form klopt als een bus.
Wat kan ik nu nog proberen?
Alvast vriendelijk bedankt voor de support
Nu zo juist net werkte het weer opeens,reactie plaatsen gaat jammerlijk niet.Maler schreef
100, 101 en 102 komen overeen met newsreader1.eweka.nl, dus dat zou kunnen kloppen.
Vreemd dat je de ene keer wel en de andere keer geen verbinding hebt.
Heb je de vraag wel aan de technische dienst van Eweka gesteld? Je krijgt daar sneller antwoord dan via het algemene info-mailadres.
Loop alles nog eens rustig na zou ik zeggen (instellingen, Eweka mail etc.). Ik begrijp je frustratie heel goed.
Verder weet ik het ook even niet.
M.v.g,
Marler