Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

jimny
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Bericht door jimny »

jojo44 schreef:Ik heb een acount aan gemaakt ,maar het betalen gaat niet bij Lightningusenet
Zo te zien hebben ze een data storing

groetjes Jojo
Na twee mailtjes vanmiddag richting LU heb ik nog steeds geen 1e bevestigings mail binnen om in te loggen dus die 2,50 stoppen ze maar in hun r..t dit is dus meteen voor mij never nooit geen lightningusenet account meer.

robkra
Usenet: lightningusenet
Internet: ziggo

Bericht door robkra »

Hallo,

Ik ben overgestapt van Eweka naar Lightningusenet
Maar hoe ik ook van alles geprobeerd heb spotnet te configureren (via 119 of ssl, voorbeeld bestanden van server.xls aangepast, read only)
Ik haal maar max 200kb download terwijl ik bij Eweka 2,5mb haalde (ook via newesleecher 4.0)
Iemand een idee waar dit aan kan liggen (ik heb ziggo)

jimny

Bericht door jimny »

Gisteren heb ik hier gemeld dat mijn betaling is verwerkt bij de Postbank en ik kan iedereen meedelen ga niet met dit bedrijf in zee want ze lichten je gewoon op, wel het geld innen echter een mailtje met daarin je accountgegevens krijg je dan vervolgens gewoon niet in je mailbox.
Heb inmiddels na 30 uur 4 mailtjes verzonden maar na 2 antwoorden gistermiddag reageert men nu sinds vandaag maar helemaal niet meer.
Dus ik ben voor 2,50 euro opgelicht, dus nogmaals een waarschuwing voor een ieder hier.

stroopwafel
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Leeftijd: 30

Bericht door stroopwafel »

jimny, je bent niet opgelicht, ze hebben technische problemen met het betalingssysteem. bij mij ging wel alles goed

jimny

Bericht door jimny »

stroopwafel schreef:jimny, je bent niet opgelicht, ze hebben technische problemen met het betalingssysteem. bij mij ging wel alles goed
Ik blijf het oplichting noemen totdat het tegendeel is bewezen, dus 30 uur na mijn betaling nog steeds niets ontvangen.

sportfan27

Bericht door sportfan27 »

Sorry, maar Lighting oplichters noemen slaat nergens op, dat is gewoon frustratie omdat het niet allemaal soepel loopt op dit moment, er zijn hier genoeg Lighting gebruikers waar alles gewoon goed werkt waaronder ik zelf.
Komt goed, geef ze even de tijd, ik heb het vermoeden dat ze de grote stroom van nieuwe abbonees niet soepel kunnen verwerken oid. Ik ben 3 weken geleden Lighting gaan gebruiken, via ideal 2,50 betaald en binnen 5 minuten had ik de mail met inloggegevens. (op zondagavond nog wel)
Ook geen last van snelheids verschil ten opzichte van Eweka, gewoon zelfde snelheid, enige waar verschil in zit is het downloaden via Spotnet zelf of via Grabit, via Spotnet blijft ie bij mij ook soms hangen op 200kb maar met Grabit altijd met max snelheid, lijkt dus eerder aan Spotnet te liggen dan aan de provider.

jimny

Bericht door jimny »

@sportfan dus jij vind het normaal dat er gisteren om exact 13.00 uur een bedrag van 2,50 is afgeschreven via ideal naar het bankrekening nummer van LU en dat ik op dit moment 35 uur nadien nog helemaal niets heb ontvangen en op mail wordt richting LU wordt domweg niet meer gereageerd, dat heet in mijn ogen oplichting en verplaats je dan eens in mijn situatie hoe zou jij dit dan omschrijven.
Zelf geef je aan dat je binnen 5 minuten een mail binnenhad of heb ik dat mis dan.

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

Jimmy, vermoedelijk heb je dit al wel gedaan, maar....heb je ook al in je spammail gekeken.
De mails van Lightning willen daar nog wel eens in terecht komen.
I'm trying to be...who I really am...the true me...

sportfan27

Bericht door sportfan27 »

jimny schreef:@sportfan dus jij vind het normaal dat er gisteren om exact 13.00 uur een bedrag van 2,50 is afgeschreven via ideal naar het bankrekening nummer van LU en dat ik op dit moment 35 uur nadien nog helemaal niets heb ontvangen en op mail wordt richting LU wordt domweg niet meer gereageerd, dat heet in mijn ogen oplichting en verplaats je dan eens in mijn situatie hoe zou jij dit dan omschrijven.
Zelf geef je aan dat je binnen 5 minuten een mail binnenhad of heb ik dat mis dan.
Staat de mail niet in een spamsectie van je mailbox ?
Heb je zeker weten 100% het juiste email adres ingetypt ?
Heb je je eerst geregistreerd ?
En daarvan de bevestigings mail gehad alvorens te betalen ?

jimny

Bericht door jimny »

Staat de mail niet in een spamsectie van je mailbox ?
Heb je zeker weten 100% het juiste email adres ingetypt ?
Heb je je eerst geregistreerd ?
En daarvan de bevestigings mail gehad alvorens te betalen ?[/quote]

1.Nee daar zit geen mail van LU in vanaf gistermiddag een paar keer nagezien

2,Jazeker want de 1e mail is verstuurd nadat ik op de site ingelogd heb en het antwoord kwam in mijn mailbox die ik bij registratie heb opgegeven

3.Ja ik heb me 12 maart al gerigistreerd en eergisteren de 16e maart de betaling gedaan.

4.Jazeker daar heb ik in mijn mailbox een bevestigingsmail gehad met daarin de link waar je op moet klikken en dan kom je automatisch in het schermpje terug dat het mail adres geverifieeerd is

Bedankt voor het meedenken ik zou willen dat men dat bij LU ook even deed of moet ik Youp zijn hulp maar inroepen :)
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer