Ervaringen & Discussie: Eweka

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Rhijn
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

Bericht door Rhijn »

En als je nu eens de server 81.171.64.100 verandert in newsreader12.eweka.nl, wat gebeurt er dan?
(Volgens eweka.nl zijn alle servers up and running)
Ook geprobeerd maar helaas blijf melding krijgen wachtwoord gebruikersnaam niet juist. :|

Sorry dubbele posr
Laatst gewijzigd door Rhijn op 28 feb 2011, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.

marlin2

Bericht door marlin2 »

<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="++++++" Password="+++++++==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader100.eweka.nl" Username="+++++++" Password="++++++==" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="++++" Password="++++==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet

hallo ik had ook de nodige problemen met eweka ik heb deze gegevens ingevuld en tot nu toe werkt het ik kan ook terugkijken tot okt 2009 heel erg bedankt

marlin2

Re: iedereen met eweka problemen

Bericht door marlin2 »

grensstreek schreef:<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="++++++" Password="+++++++==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader100.eweka.nl" Username="+++++++" Password="++++++==" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="++++" Password="++++==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

zo hier ingevuld en het werkt perfeckt nu tot 2009 terug te zien
hallo bij mij werkt het ook sinds ik deze gegevens heb ingevuld bedankt voor de info groetjes marcel

Rhijn

Bericht door Rhijn »

Marler
(En als je nu eens de server 81.171.64.100 verandert in newsreader12.eweka.nl, wat gebeurt er dan?
(Volgens eweka.nl zijn alle servers up and running)

Helaas niet geholpen best hopeloos lees op FTD dat ik niet de enige ben,over stappen naar iets anders dan Eweka.

CoBra850
Usenet: Ziggo
Internet: Eweka

Bericht door CoBra850 »

Vreemd werk hier ook met Eweka en heb nergens last van.

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="xx" Password="xx" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Rhijn

Bericht door Rhijn »

Ik heb de tekst overgenomen mijn wachtwoord en gebruikersnaam ingevuld,maar helaas spotnet start niet een meer op.

MBR

Bericht door MBR »

Heb nu paar keer test gedaan met mijn eweka inlog gegevens en haal nu 246.738 binnen. Ik heb wel eerst het oude spot bestandje verwijderd in spotnet dan vraag hij weer om inlog gegevens adres newsreaderXX.eweka.nl poort 119 verbindingen 4 gebruikers naam XXXXX en wachtwoord XXXXX vul ik in.
Dan duurt even paar minut dat hij de spots binnen haal en zie dat ik nu 246.738 spots tot datum 21-10-2009 heb in spotnet.

mazda.323

Bericht door mazda.323 »

Rhijn schreef:Ik heb de tekst overgenomen mijn wachtwoord en gebruikersnaam ingevuld,maar helaas spotnet start niet een meer op.
Vergeet niet bij Username="xxxxx" Password="xxxxx, zoals hij in het server.xml van spotnet wordt weerggeven in te vullen. Spotnet zet namelijk je wachtwoord om in zn eigen vertaling.

viewtopic.php?f=16&t=88&p=2530#p2530

roustabout

Bericht door roustabout »

Ik krijg nu de volgende foutmelding bij het opstarten van spotnet :
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Heb me natuurlijk eerst door alle 24 pagina's van dit forum doorgekeken en alle tips uit geprobeerd maar geen resultaat.
Wie heeft voor mij een tip.
Alvast bedankt.

sportfan27

Bericht door sportfan27 »

roustabout schreef:Ik krijg nu de volgende foutmelding bij het opstarten van spotnet :
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Heb me natuurlijk eerst door alle 24 pagina's van dit forum doorgekeken en alle tips uit geprobeerd maar geen resultaat.
Wie heeft voor mij een tip.
Alvast bedankt.
Gebruik je Avast ? Zo ja dan is de oplossing heel simpel, je mailschild blokkeerd de verbinding.
Via expertsettings kun je ''scan newsgroep berichten NNTP'' uitschakelen.
Ik heb vd week ook lopen klooien met veranderen van de verschillende IP adressen in het XML bestand van Spotnet en toen kreeg ik dezelfde melding ( andere Avast gebruikers ook ) Ik heb in de mailschild setting alle verbindingen eruit gegooit en toen werkte de boel weer, de verbinding die je daarna weer gebruikt kom weer terug in het mailschild dus je hebt niet ineens een onbeveiligde verbinding.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer