hallo ik had ook de nodige problemen met eweka ik heb deze gegevens ingevuld en tot nu toe werkt het ik kan ook terugkijken tot okt 2009 heel erg bedankt
Marler
(En als je nu eens de server 81.171.64.100 verandert in newsreader12.eweka.nl, wat gebeurt er dan?
(Volgens eweka.nl zijn alle servers up and running)
Helaas niet geholpen best hopeloos lees op FTD dat ik niet de enige ben,over stappen naar iets anders dan Eweka.
Heb nu paar keer test gedaan met mijn eweka inlog gegevens en haal nu 246.738 binnen. Ik heb wel eerst het oude spot bestandje verwijderd in spotnet dan vraag hij weer om inlog gegevens adres newsreaderXX.eweka.nl poort 119 verbindingen 4 gebruikers naam XXXXX en wachtwoord XXXXX vul ik in.
Dan duurt even paar minut dat hij de spots binnen haal en zie dat ik nu 246.738 spots tot datum 21-10-2009 heb in spotnet.
Rhijn schreef:Ik heb de tekst overgenomen mijn wachtwoord en gebruikersnaam ingevuld,maar helaas spotnet start niet een meer op.
Vergeet niet bij Username="xxxxx" Password="xxxxx, zoals hij in het server.xml van spotnet wordt weerggeven in te vullen. Spotnet zet namelijk je wachtwoord om in zn eigen vertaling.
Heb me natuurlijk eerst door alle 24 pagina's van dit forum doorgekeken en alle tips uit geprobeerd maar geen resultaat.
Wie heeft voor mij een tip.
Alvast bedankt.
Heb me natuurlijk eerst door alle 24 pagina's van dit forum doorgekeken en alle tips uit geprobeerd maar geen resultaat.
Wie heeft voor mij een tip.
Alvast bedankt.
Gebruik je Avast ? Zo ja dan is de oplossing heel simpel, je mailschild blokkeerd de verbinding.
Via expertsettings kun je ''scan newsgroep berichten NNTP'' uitschakelen.
Ik heb vd week ook lopen klooien met veranderen van de verschillende IP adressen in het XML bestand van Spotnet en toen kreeg ik dezelfde melding ( andere Avast gebruikers ook ) Ik heb in de mailschild setting alle verbindingen eruit gegooit en toen werkte de boel weer, de verbinding die je daarna weer gebruikt kom weer terug in het mailschild dus je hebt niet ineens een onbeveiligde verbinding.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.