spotnet.update schreef:ik zal kijken wat ik kan doen voor een externe sabnzbd, in de tussentijd kan je misschien "Bewerken" > "Downloadknop" > "NZB Openen" en dan wel daarvoor nzb bestanden associëren met je eigen sabnzbd? (of is dat niet wat je wilt)EnigmaNL schreef:Hoe krijg ik dit werkend met mijn eigen Sabnzbd installatie? Bij de oude spotnet kon ik gewoon een xml bestand aanpassen en hem zo naar mijn eigen non-spotnet Sabnzbd installatie te verwijzen maar ik krijg het hier niet voor elkaar.
Ik heb een spotnet.exe.config gevonden waar ik het IP, port en API in kan vullen maar als ik dat doe start Spotnet niet meer op.
Ik heb het nu werkend gekregen. Als ik in het config bestand alleen de poort aanpas naar mijn eigen Sabnzbd installatie en de API key uitschakel in mijn Sabnzbd configuratie werkt het goed. Dit is alleen niet helemaal ideaal omdat het zonder API key niet helemaal veilig is maar het is wel een workaround.
Ik ben alleen bang dat het bij elke update verloren gaat omdat er bij een update een hele nieuwe directory gemaakt wordt met een nieuw config bestand.
In het config bestand staat deze regel:
Code: Selecteer alles
<setting name="SabAPI" serializeAs="String">
<value />
Code: Selecteer alles
<setting name="SabAPI" serializeAs="String">
<value>12345678901234567890123456789012</value>