Qtexl schreef:het ligt duidelijk aan Sunny usenet ... heb zojuist een proefweekje genomen bij powernews en nu komt alles binnen ..
een bewijsje ...vind je in deze afbeelding ...
**het viel me tevens op dat er een ID controle gedaan werd toen ik nog met de Sunny een oplossing trachte te vinden ..
ik had namelijk op de C:/ProgramData/Spotnet het volgende verwijderd ...
daarop dan Spotnet opgestart en deze haalde dan weer alles terug op tot gisteren 14.35uur daarna zag ik dat er telkens een ID controle gedaan werd !
*is Sunny gehackt geworden en zijn de accounts daarmee vergrendeld geworden !
dit is maar een idé maar het zou dus zowaar waar kunnen zijn !
en dit zonder dat ze er zelfs weet van hebben !!
Ik heb in ieder geval voor alle zekerheid mijn wachtwoord maar even veranderd.
Heb er ook een aantal binnen gekregen nu. Maar nog niet verholpen dus? Vind het ook weinig spots voor een paar dagen offline. Ik wacht rustig af, gebruik spotweb er wel bij. Wel maf, we zijn verslaafd hahahaha, je merkt dat pas als het niet goed werkt
Er komt inderdaad wel wat binnen, maar ik mis ook veel spots. via usenetxs krijg ik meer spots binnen dan via Sunny en dan niet vanaf een bepaalde tijd, maar tussendoor.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.