Aangezien ik constant last had van dubble spots en elke keer was hij alle spots kwijt heb ik alles eraf gegooit en ook in het register.
Alles wat met spotnet te maken had verwijderd. (zowel in register als bij programdata.)
En daarna gedownload en opnieuw laten installeren en nieuwe icoontjes erin en hij is helemaal uptodate.
Geen dubble spots meer.
Ik merk dat als je een nieuwe erover heen gooit of alleen verwijderd dat dat niet genoeg is...
Blijkt dat spotnet niet alles netjes verwijderd.
gerstr schreef:versie 1.74 installeren, die doet dat niet
Wat denk je dat ik erop heb staan 1.7.4 dus ????
Die doet dat bij mij dus wel....
Een cleane install van 1.74 doet dat dus niet zoals je nu zelf ook merkt. Wat blijkbaar veel mensen niet weten is dat databases van spotnet verschillende versies niet zomaar uitwisselbaar zijn. Wat ik dus vermoed is dat mensen database versies inladen waar de versie van Spotnet niet mee kan omgaan en dan maar spots en reacties in gaat laden met alle dubbel ellende van dien.
Daarnaast is er ook een bekend euvel bij het automatisch laten bijwerken bij opstarten, dit kun je dus ook beter uit zetten en af en toe zelf op de bijwerken knop klikken
Bij mij doet die hetzelfde blijft ook hangen bij handtekening ben al een paar dagen bezig om het weer voor elkaar te krijgen iedere keer maar weer spotnet eraf en dan weer opnieuw installeren en iedere keer weer hetzelfde heeft iemand een idee hoor het graag
spotnet afsluiten
hernoem je spotnet data folder (c:\programdata\spotnet) naar iets anders (bv.c:\programdata\spotnet.bck)
start spotnet op
vul je payserver gegevens in
laat spotnet bijwerken
en zet automatisch bijwerken bij opstarten uit als optie
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.