Weinig spots in database

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Oita
Answers: 0

Re: Weinig spots in database

Bericht door Oita »

Deze oplossing van Noppie werkt helemaal geweldig , bedankt Noppie (Respect)

Ben gister overgestapt van Spotnet naar Spotlite.
Kreeg bij Spotnet die foutmelding van "502 autherication....enz" maar niet weg, alle oplossingen hier op het forum meerdere keren uitgeprobeerd maar niks hielp. Kon dus steeds maar 1 iets per keer downloaden ,niks in de wachtrij kunnen plaatsen e.d. , tijdens 1 download hup het hele spotnet op slot met die foutmelding.
Was het goed zat en heb Spotnet eraf gehaald.
Spotlite geïnstalleerd en happa , ten eerste een veel leukere en overzichterlijke lay-out en ten tweede niks geen problemen met downloaden kon gewoon weer alles in de wachtrij zetten. So far so good.
Alleeeeeen, de zoekfunctie werkte niet. Logisch bleek bij nadere beschouwing want ik kon ook maar 2 dagen aan data binnenhalen.
Ik had echt iets van :twisted: nou werkt het één wel maar nou werkt het andere weer niet.
Maar dankzij Noppie alles opgelost, ben nu een blijde en tevreden Spotlight gebruiker :D

gr. Oita

Deleted User 4825

Bericht door Deleted User 4825 »

Magick schreef:Probleem met die methode is dat niet alle nieuwe spots worden geladen. Ik kreeg via newsreader maar een stuk of 20 spots per dag terwijl ik via text een veelvoud daarvan binnenkrijg.

Gebruik nu text en hoop dat ik via gokken bestandsnamen vind en anders wissel ik server.
Heb hierover contact gehad met Eweka en kreeg de volgende mail:

Geachte heer Frepke ,

Er waren afgelopen weekend header storingen op het Eweka usenet platform. Deze zouden inmiddels opgelost en gerepareerd moeten zijn.

Kan u weer van Eweka gebruik maken zoals u dat gewend bent ?

Mocht u nog vragen hebben dan zijn wij tijdens kantooruren ook bereikbaar via de "Chat Support" knop op onze web-site.

Met vriendelijke groet,

Eweka Internet Services

Probleem opgelost lijkt mij (had vandaag trouwens 325 nieuwe spots binnen op sslreader.eweka.nl van 07:00u. tot 17:00u.)
Verder kan ik alleen maar positief zijn over Eweka, in jaren nog nooit problemen gehad!

gr.,
Frepke

flaxjef

Bericht door flaxjef »

Probleem lijkt opgelost, dus kan hier een slotje op.
Niet mee eens? Stuur een pb!
Afbeelding
Er zijn 3 soorten mensen - Zij die kunnen tellen, en zij die niet kunnen tellen!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer