Weet ik allemaal, de vraag was, ligt het probleem ja of nee bij jullie want
begin nu niet uit de hoogte te doen want enige tijd terug had u wel een
verkeerde schakeling gemaakt, toen vroeg ik ook of het probleem eventueel
bij Sunny Usenet lag en dat bleek was dus ook zo.
-----Oorspronkelijk bericht-----
From: ? Sunny Usenet
Sent: Thursday, January 21, 2016 12:26 PM
To:
spankeren@telfort.nl
Subject: [sunny-support #1886141] Mail sent from Sunny Usenet Contact Form
Geachte klant,
Bedankt voor uw aanvraag.
Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel
programma verbonden.
We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en
kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen
helpen.
http://www.spot-net.nl/
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen
helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons
usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in
principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!
Met vriendelijke groeten,
enzovoorts, dus voor mij geen verlenging van sunny usenet meer