geen posts en spots meer op te halen via xlned

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Maxblast
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mar 2011, 15:11
Answers: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo

Re: geen posts en spots meer op te halen via xlned

#21

Bericht door Maxblast »

Idem. Beide spotnet versies en Sunny. Geen updates sinds gisteren.

klavertje
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 feb 2011, 20:46
Answers: 0

Re: geen posts en spots meer op te halen via xlned

#22

Bericht door klavertje »

Er worden geen nieuwe spots meer binnen gehaald, alleen de afzenderID wordt geupdate.
Nooit problemen gehad, tot aan nu: Ik verdenk de laatste twee update's.
Na update 155 geen updates meer van de spots, zou volgens de release notes in 157 opgelost moeten zijn, maar dat is niet het geval.
Zelfs niet na het verwijderen van de database.
Ik gebruik sunny usenet.

Klavertje

vroem
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jan 2016, 23:03
Answers: 0
Usenet: pureusenet
Internet: Proximus

Re: geen posts en spots meer op te halen via xlned

#23

Bericht door vroem »

Gelukkig bestaan er nog andere mogelijkheden maar ik vind spotlite toch één vd betere, hopen het snel in orde komt :-).
Ik gebruik ook pureusenet waar ik heel tevreden van ben.

Tzal vooral effe torrents worden nu in combinatie met vuze ik gebruik.

jacobus
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 nov 2011, 08:12
Answers: 0
Usenet: Sunny
Internet: telfort
Leeftijd: 77

Re: geen posts en spots meer op te halen via xlned

#24

Bericht door jacobus »

Bij mij wordt met spotlite ook niets meer binnen gehaald, ik heb ook sunny

Jacobsu

dutchflash
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2011, 14:04
Answers: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: Online

Re: geen posts en spots meer op te halen via xlned

#25

Bericht door dutchflash »

Is het nou een spotnet probleem of ligt het aan sunnyusenet ???
Heb namelijk het zelfde probleem...
Krijg sinds gisteren ook geen postings meer binnen.

etterke
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2016, 10:46
Answers: 0
Usenet: sunny

Re: geen posts en spots meer op te halen via xlned

#26

Bericht door etterke »

Ik woon in Spanje en ben ook klant bij Sunny. Hier hetzelfde probleem, zowel met spotlite als met spotnet. Buurman, klant bij Eweka, heeft geen probleem. Heb mail gestuurd naar Sunny maar voorlopig geen antwoord.

avanda
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2011, 11:31
Answers: 0
Locatie: Netherlands

Re: geen posts en spots meer op te halen via xlned

#27

Bericht door avanda »

Heb hier hetzelfde probleem spotnet update niet met sunny-usenet.Las gisteren in forum spot dat er mensen niet meer konden posten.Zelf zit ik aan aktie BRRRRRR te denken.mvg. :oops:

pakra
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jan 2015, 21:16
Answers: 0
Usenet: Usenetserver
Internet: Caiway

Re: geen posts en spots meer op te halen via xlned

#28

Bericht door pakra »

Ook ik werk met Sunny en ik krijg met zowel Spotnet als Lite geen updates meer binnen. De laatste is van woensdag 20 januari om 14:39 (Bridge of Spies). Hopelijk wordt het gauw opgelost.

hubusculubus
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2016, 11:15
Answers: 0
Usenet: XLNed
Internet: KPN

Re: geen posts en spots meer op te halen via xlned

#29

Bericht door hubusculubus »

Hier hetzelfde, sinds gisteren 14.39u geen nieuwe spots meer via XLNed. Database vernieuwd en spotnet opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt. :cry:

Maxblast
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 mar 2011, 15:11
Answers: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo

Re: geen posts en spots meer op te halen via xlned

#30

Bericht door Maxblast »

reactie van Sunnyusenet:

Geachte klant,

Bedankt voor uw aanvraag.

Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel programma verbonden.

We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen helpen.

http://www.spot-net.nl/

N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.

Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!

Met vriendelijke groeten,

--
☀ Sunny Usenet Support
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer